הותר לפרסום שם אחד הטייסים שנהרגו בהתרסקות - סרוגים

הותר לפרסום שם אחד הטייסים שנהרגו בהתרסקות

‏סא"ל במיל' עמוס גבעול, הוא אחד משני הטייסים שנהרגו בתאונת המסוק בצפון: "פטריוט אמיתי שהקדיש את מרבית שנות חייו להגנה על המולדת ועסק רבות בפיתוח אמצעי לחימה"

author-image
הותר לפרסום שם אחד הטייסים שנהרגו בהתרסקות
  זירת ההתרסקות (צילום: מד"א)

‏סא"ל במיל' עמוס גבעול, בן 57 מתל אביב, הוא אחד משני הטייסים שנהרגו אתמול (שבת) בתאונת המסוק בצפון.

בני משפחתו צוטטו סופדים לו באתר ynet: "משחר ילדותו הוא חלם להיות טייס. הוא היה אדם מיוחד במינו, טייס מקצוען ישר כסרגל ופרפקציוניסט. פטריוט אמיתי שהקדיש את מרבית שנות חייו להגנה על המולדת ועסק רבות בפיתוח אמצעי לחימה".

עוד הם סיפרו: "משנאלץ לעזוב את חיל האוויר מפאת גילו, המשיך לטוס כטייס אזרחי ונהנה מנופיה היפים של ארצו האהובה. הוא היה צעיר לנצח".

אתמול, במהלך השבת התרסק מטוס קל במרחב גלבוע בשטח פתוח צפונית לכביש 71, ליד עפולה. שני גברים כבני שישים ממרכז הארץ נהרגו בתאונה.

כוחות ההצלה וצוותי מד"א הגיעו לזירת האירוע. נסיבות המקרה בבדיקה, מהמשטרה נמסר שטרם ברור מה גרם להתרסקות הקטלנית, בחברת החשמל בודקים אם הייתה פגיעה בקו. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו בו שני בני אדם ללא הכרה – ונאלצו לבסוף לקבוע את מותם.

עוד באותו נושא

שני הרוגים בהתרסקות מטוס בצפון

חובש בכיר במד"א יוסי ניימרק, ופראמדיקית מד"א ספיר בוכובזה, סיפרו: "בדרך לאירוע חברנו לניידת משטרה שהובילה אותנו לעומק השטח החקלאי. ראינו מרחוק את העשן ושהתקרבנו למקום ההתרסקות ראינו את המטוס שעלה באש. 2 הטייסים היו מחוסרי הכרה ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אם זה נכון שלחם למען הנדינה.צריך לעילוי נשמתו
מנדלבליט יהא כפרה | 14-02-2021 21:12
בגלל שחילל שבת.