ח"כ משה גפני: אנחנו לא סגורים בממשלה של נתניהו - סרוגים

ח"כ משה גפני: אנחנו לא סגורים בממשלה של נתניהו

מפלגת יהדות התורה אינה סגורה בממשלה עם נתניהו, כך לדברי יו"ר המפלגה משה גפני. לטענתו, הוא משלם מחיר כבד על תמיכתו בראש הממשלה, אך ידבר על הרכב הממשלה לאחר הבחירות עם גדולי הציבור החרדי

ח"כ משה גפני: אנחנו לא סגורים בממשלה של נתניהו
  יונתן זינדל/פלאש 90

ח"כ משה גפני, יו"ר מפלגת יהדות התורה, אמר היום (ראשון) במהלך ראיון בגלי צה"ל כי מפלגתו אינה 'סגורה' עם נתניהו – אך אמר כי הוא משלם מחיר יקר על תמיכתו בראש הממשלה.

לדברי גפני, "אנחנו לא סגורים עם אף אחד, גם לא עם נתניהו. אני תומך בנתניהו ומשלם על זה מחיר יקר, כי יש מפלגות שקמות על 'רק לא נתניהו'. אני אהיה איתו, אבל עם כל הכבוד, אנחנו נדבר אחרי הבחירות עם גדולי התורה".

עוד באותו נושא

גפני פוצץ ראיון עם יאיר שרקי: "לא עונה יותר". צפו


29

בנוגע לאפשרות כי מפלגתו תצטרף לממשלה ללא הליכוד ועם יש עתיד בראשות יאיר לפיד, אמר גפני: "אני מדבר עם יאיר לפיד אבל לא אלך איתו. אני מדבר איתו כמו שאני מדבר עם כל חברי הכנסת, על דברים שיש על סדר היום".

גפני הוסיף ואמר ביחס למבצע החיסונים כי "אדם שלא מתחסן שלא ייכנס לבית הכנסת, שיעמוד בחוץ. אחרת זה סגור בין כה וכה. מה הדיון?"

בנוסף, גפני תקף את הטענה לפיה יש אכיפה אי שיוויונית בערים החרדיות ובערים החילוניות: "יש לי חברים חרדים רבים ש-200 יום לא פתחו את העסק שלהם. אנשים רעבים ללחם. אין הבדל בין החרדים ובין אחרים – אבל תמיד אפשר לדבר נגד החרדים"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הבגידה בביבי תביא קולות לליכוד במקום גפני
אורן | 14-02-2021 18:29
הציבור החרדי תומך בביבי, לא גפני! גפני מאז ומתמיד היה שמאל. אם יודיע שלא תומך בביבי, יישראל מתחת לאחוז החסימה
הציבור החרדי...
נו באמת | 15-02-2021 2:46
הציבור החרדי תומך ביהדות. כרגע מי שמספק את הסחורה זה נתניהו, אבל תאורטית זה יכול להיות כל אחד אחר
2
החרדים מריחים שהסוף...
מחפשים פרה חולבת חדשה .... | 14-02-2021 20:17
החרדים מריחים שהסוף של נתניהו קרוב ... ואילו יעלמו כספי השוחד שהוא משלם להם ... הקצבאות , ההטבות , ההנחות בארנונה , בביטוח בריאות , בקצבאות הילדים , והמשכרת של האברכים ... צריך להכין את הקרקע למעבר לחמור חדש ...
כל מפלגה...
נו באמת | 15-02-2021 2:49
כל מפלגה דואגת לאינטרסים שלשמם הוקמה. אין מקום לנימה האנטישמית
3
גפני כפוי הטובה, יותר מדי טוב להם בימי נתניהו
ראש הממשלה המצוין | 15-02-2021 8:17
שהיה אי פעם במדינת ישראל, הדרעק הזה חבר שלי קקמוביץ ובטטה גואתה התראיין אצלם עד כמה הוא טוב לערבים, כמה אידיוט יכול להיות יהודי, אז לך תסגור עם נואף הנשים סער חחח תקוה חדשה סער החשוד באונס מזכירתו בהיותו שר חינוך בישראל, ותתמוך בימינה שהיא שמאלה, הרפורמי בנט והאשת איש הלא שומרת נידה שני חילונים שמאלנים בתחפושת ימנית המחללים שבת בפרהסיה ויאיר לפיד סנחריב, וולאה שיחריבו לכם את עולם התורה תתחילו לצעוק, שייקחו ממכם קצבאות ילדים תתחילו לצעוק, חתיכת חנפן עלוב, יותר מדי טוב לך אישית ובכלל למפלגה שלך, כל מי שיצביע סער בנט ושקד יקבל את לברמן המשותפת לפיד ואת כל שונאי ישראל הבנתה את זה גפני כפוי טובה מאין כמותו, נמאסתה.