ירון זליכה חושף את עמדותיו ומגלה למי הצביע בבחירות - סרוגים

ירון זליכה חושף את עמדותיו ומגלה למי הצביע בבחירות

יו"ר מפלגת 'הכלכלית', ירון זליכה, חושף את עמדותיו הפוליטיות והמדיניות ומגלה למי הוא הצביע רוב חייו: "אני לא רואה הבדל ביני לבין נתניהו בנושאים המדיניים"

author-image
ירון זליכה חושף את עמדותיו ומגלה למי הצביע בבחירות
  (צילום: אולפן סרוגים)

יו"ר מפלגת 'הכלכלית', ירון זליכה, חושף את המהלכים הפוליטיים שניסה לעשות בחודשים האחרונים, וחושף את עמדותיו הפוליטיות וגם למי הוא הצביע רוב חייו.

בראיון ל'לפני החדשות' ב'רשת 13', סיפר זליכה: "דיברתי גם עם סער וגם עם לפיד וגם עם אחרים. שניהם היו מתים שאני אהיה שר האוצר בממשלתם וארוץ איתם כמועמדם לשר האוצר. אחד מהשניים אמר שזה יהיה היום הכי טוב בחייו".

זליכה סיפר מדוע המגעים לא הבשילו לכדי חיבור: "אבל למה הוא לא היה מוכן? הוא לא היה מוכן לגבות את המילים ביפות בארבעה-חמישה ח"כים שיעמדו מאחוריי ויוודאו שהוא לא ישכח את המילים היפות האלה למחרת הבחירות".

זליכה מסביר את המשמעות של הצלחתו לעבור את אחוז החסימה להחלפת נתניהו: "הגוש של אנטי ביבי במקרה הטוב יזכה ל-63-64 מנדטים, הם לא יוכלו להקים ממשלה בלעדיי".

זליכה הדגיש כי לא יצטרף לשום ממשלה אם לא יהיה בה שר האוצר: "אני אהיה באופוזיציה. אם אני לא מקבל את תפקיד שר האוצר עם תמיכה קואליציונית במדיניות הכלכלית שלי אני אשב באופוזיציה. שיהיה ברור. אני אאפשר את החלפת נתניהו. אני אתמוך בהחלפתו מבחוץ, וזהו".

זליכה חשף את עמדותיו הפוליטיות ואמר: "אני ימני בדעותיי. אמנם ימני מתון, אבל בהחלט לא שמאל".

עוד באותו נושא

ירון זליכה חושף את חברי מפלגתו


17

כשנשאל האם הצביע בעבר לליכוד, השיב: "רוב חיי הצבעתי ליכוד. אני מצד אחד בעד שמירה על גושי ההתיישבות ועל בקעת הירדן ועל ירושלים, ונגד כמובן זכות השיבה, אבל מהצד השני אני גם נגד סיפוח חד צדדי, ובעד משא ומתן לשלום".

את עמדותיו הפוליטיות והמדיניות סיכם: "אני לא רואה הבדל ביני לבין נתניהו בנושאים האלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
עוד מתוסכל שמתיימר...
Xy | 13-02-2021 4:45
עוד מתוסכל שמתיימר להיות משהו כאשר המגמה היא התלכדות לגושים וכרגע הימין הוא המוביל בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו וכך גם יהיה. ולמתוסכלים לא תהיה תקווה לא ישנה ולא חדשה!!!!
לאן מובילים?...
פסיכולוג | 14-02-2021 10:08
לאן מובילים? אתה או מסטול,או לא מבין בפוליטיקה,או סתם מטומטם,
בינתיים מי...
א.ג | 13-02-2021 19:19
בינתיים מי שמוביל אלו המתנגדים להמשך שלטון נתניהו.
2
הדבר הכי מרענן...
איז'ו | 13-02-2021 9:01
הדבר הכי מרענן שצמח פה לאחרונה .מקצוען , ממוקד, מדבר בשפה המובנת לכל אחד . לא פוליטיקאי . איש מקצוע . הלוואי ונזכה שהוא יהיה שר האוצר .
3
הציבור מתחבר לדעותיו...
צחי | 13-02-2021 9:08
הציבור מתחבר לדעותיו . אנשים מהססים להצביע לו כי חוששים שלא יעבור את אחוז החסימה . אם יפסיקו להסס יגיע גם ל-6/7 מנדטים .
4
בהצלחה חכם ויודע...
שלום | 13-02-2021 19:25
בהצלחה חכם ויודע מה זה אוצר
5
אדם שעף על...
ישראל | 13-02-2021 22:17
אדם שעף על עצמו ולא ממש מחובר לשטח, פופוליסט שכמובן לא יעבור את אחוז החסימה. מלבד זאת הוא טוען שהוא איש ימין, אבל מספיק להביט בחברי מפלגתו הפרופסורים ממגדל השן ובעיקר יורם יובל כדי להבין את דעותיו.
6
זליכה רוח דרט...
שנגיל | 14-02-2021 21:05
זליכה רוח דרט