אברי גלעד תוקף: מדובר בעמלק שצומח בתוכנו - סרוגים

אברי גלעד תוקף: מדובר בעמלק שצומח בתוכנו

איש התקשורת אברי גלעד, ממשיך גם השבוע במתקפה נגד מתנגדי החיסונים ואומר כי מדובר בקבוצה שהשתדרגה מ"כת" ל"דת". ומה הוא חושב על הרב יובל אשרוב?

אברי גלעד תוקף: מדובר בעמלק שצומח בתוכנו
  (צילום: חדשות היום / חדשות 13)

איש התקשורת והמגיש, אברי גלעד, ממשיך במתקפה נגד מתנגדי החיסונים, ואחרי שכינה אותם "כת", גלעד טוען שמדובר כבר ב"דת מתנגדי החיסונים".

בטורו השבועי בעיתון 'ישראל היום', סיפר גלעד כי בימים אלו הוא עומד למשפט בעקבות תביעה שהוגשה נגדו, לאחר שכינה את מתנגדי החיסונים "כת".

עם זאת גלעד לא מרפה מהמתקפה נגד מתנגדי החיסונים, וגם השבוע הוא הקדיש חלק מטורו כדי למנוע את הפצת משנתם.

בין היתר כתב גלעד: "האמת היא שאני נאלץ להכפיל את אמירתי מאז ולקבוע שבשבועות האחרונים, מאז הגיעו לישראל החיסונים הנכספים, הכת השתדרגה לדת".

גלעד כותב כי "זאת כבר לא קבוצה קטנה ודי אומללה של אנשים, שמוסתים לפעול נגד האינטרס של עצמם בשלל דמיונות ובדותות. זאת תנועת המונים, שהתלקחה בבת אחת, סוחפת אל תוכה אלפים שמתמסרים להביא עוד אנשים פנימה, נותנים עבודה ברשתות".

גלעד התייחס גם לרב יובל אשרוב וכתב: "ויש גם כהן גדול לדת, הרב יובל הכהן אשרוב, פעם איש שהערכתי, היום מפיץ שקרים לחסידיו השוטים, והם מאמינים להבלים שהוא מוציא מהפה ולא מתחסנים. עיקר האמונה של הדת הזאת הוא שלילת כל מה שהגיוני ומוכח, קידוש כל מה שמומצא ואינו מתיישב עם המדע המקובל".

עוד באותו נושא

אברי גלעד עצבני: "אוכלי נבלות; מנוולים"


359

"יש שיאמרו: זה מה שכל דת עושה, אין היגיון בדתות. אבל הדת הזאת היא וריאנט חדש בעולם הדתות – דת שמטרתה להמית את חבריה. כמו ההוא, זוכרים, ג'ים ג'ונס, שגרם לכל קהילתו להתאבד. העניין הוא שפה יש לחברי הדת הזאת גם מטרה נשגבת יותר מהתאבדות קולקטיבית: להמית כמה שיותר אנשים בדרך, בעודם מקשקשים על חופש וחיי".

בסוף דבריו גלעד גם פונה לתקשורת וכותב: "אסור להזין את העמלק הזה שצמח בתוכנו. עמלק, כמו שנאמר בתורה, "אֲשֶׁר קָרְךָ בַּדֶּרֶךְ וַיְזַנֵּב בְּךָ כָּל הַנֶּחֱשָׁלִים אַחַרֶיךָ". העמלקי הוא זה שמזנב בחלשים, מקרר את ההתלהבות, מכניס ספקות במקום ביטחון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
127 תגובות - 49 דיונים מיין לפי
1
אתה לא תועה...
בני | 12-02-2021 8:32
אתה לא תועה עמלק כל הזמן כאן והוא מזנב ולצערינו,כשיצחק אבינו ברך את יעקב אבינו אמר הקול קול יעקב,והידיים ידי עשיו,אים יש קול בתלמודי תורה ובכל מקום, אז ידי עשיו לא יוכלו להזיק,אבל אים אין קול יעקב אז לצערינו הידיים ידי עשיו הרשע,שעמלק ימח שמו הוא נכדו של עשיו הרשע,
האם השם באמת בקש לבצע רצח עם?
דניאל בגוב העמלקים | 13-02-2021 12:32
הרעיון שיש עמלק שצריך להשמידו על טפו ונשיו ורכושו ותרבותו, התגלגל בדרך נוראה אל הצורר הנאצי. לא הספיק לכם? אפילו הרב שלום כהן כינה חובשי כיפה סרוגה כעמלק על רקע המאבקים בבחירות לרבנות.
לא טועה...
בני | 12-02-2021 10:15
לא טועה סליחה
2
גם ביביזם ...
י. | 12-02-2021 8:51
גם ביביזם
קורונה ועמלק .מגיב בלפורי עמלקי .את וחברך
דויד | 12-02-2021 10:43
סור מאיתנו כי דרכים עמלקית לוקה בתסמינים ע מ לקיים .
3
אתה דתי יותר
איש דת | 12-02-2021 10:33
אקדים ואומר שאני מעריך אותך מאוד. וכן אין אני נמנה על כת מתנגדי החיסונים. בכל זאת רצוני להגיב לדבריך. לפי מה אתה קובע שקבוצת מתנגדי החיסונים הם דת? הם בסך הכל חוששים שהחיסון לא בטוח/יעיל. הרי דבר זה שנוי במחלוקת בעולם הרפואי. גם אם רוב המדענים סוברים שהחיסון בטוח, סוף סוף כיון שיש דעת מיעוט החולקת עליהם, זה לגיטימי לגמרי שאדם יחשוש ולא יתחסן! דוקא הפלורליזם הוא זה שמעודד כל אדם להחזיק בדעתו ולהביע אותה. זכותו של אדם לטעון איני מאמין לדבר שאני לא רואה, אני לא לוקח חיסון עד שאני בטוח שאין בו שום סיכון, לפחות לפי הפלורליזם. הלא זה הדבר אשר חבריך החילונים סוברים לגבי תורת ישראל. הם החליטו שהם אינם מאמינים למסורת אבותיהם כיון שלא ראו אותה. ואז הם צועקים כפייה דתית. ריח דת נודף דוקא מאותם שרוצים לכפות על אנשים לקחת חיסונים. הם גם מבטלים דעתם מפני דעת קבוצת רופאים מסויימת הטוענת בעד החיסון, ומאמינים בדבריהם כאמת מוחלטת שלא ניתן לערער אחריה, וגם מנסים לכפות דעתם על אלו המטילים ספק באמינות קבוצה זו. אתה לא שם לב שבזמן שאתה מגדיר את אלו שמתנגדים לחיסונים כדת בקונוטציה שלילית, אתה עושה מעשה יותר דתי ופאנטי מהם. ואני תפילה שה' יסיר שנאת חינם מביננו.
אם כן...
@זכותי | 18-02-2021 15:42
אם כן אז למה יש חיסיון על הקורונה ל30 שנה? ככה מפיגים חשש של אנשים?? רוצים חיסון תסירו חיסיון
"הם בסך הכל חוששים שהחיסון לא בטוח/יעיל."
שם | 18-02-2021 11:31
אבל, גם להצטופף עם חולי קורונה פוטנציאליים/מאומתים ברחוב בישיבות ובהלוויות המונים. זה גם או לא בטוח. אבל. מאד יעיל להמשך ההדבקה בטוחה... ושים לב שהם באים ברובם מאותה כת.
יישר כוח...
יגאל | 15-02-2021 11:13
יישר כוח על דבריך!!!
אתה מתכוון...
צבי טיירי | 14-02-2021 20:24
אתה מתכוון לכל שחקני בגדי המלך החדשים.ובסוף המלך יוצא עם הבול בול .
שורה תחתונה...
צבי טיירי | 14-02-2021 20:20
שורה תחתונה אם יש ספק למוות מהחיסון.שומר נפשו ירחק.
ישנם רופאים...
חנה | 14-02-2021 7:09
ישנם רופאים ואנשי מדע שמזכירים מפני החיסונים. רק שאז הם הופכים להיות חלק מהכת, או הדת, והם אינם רציניים. אפילו שלמדו לפני כן רפואה בשיא הרצינות. זה מדהים איך כל מי שאיתך בגישה, הוא הרציני והמבין וכל מי שאינו חושב כמוך, סתם דפוק. דתי. כתי
המדע החילוני
נחמיה | 12-02-2021 12:16
הלוואי ואתה צודק הו החילוני, ושלום על כל ישראל אך אם חס וחלילה שגית אז כל כוהני הדת המדעית שלך סיימו את תפקידם בעם ישראל
, אתה...
חילוני מובהק | 12-02-2021 11:10
, אתה מניח הנחות מסוימות ועל בסיסן בונה תיאוריה. אין שום איש מדע, רופא או מומחה לחיסונים רציני ששולל את החיסונים. לקבוע שנושא החיסונים שנוי במחלוקת - זה שרלטני בפני עצמו. אין שום מחלוקת אמיתית. כל החוקרים הרציניים, בארץ ובעולם כולו, בעד החיסונים. בישראל כל בכירי משרד הבריאות, כל מנהלי בתי החולים, כל מנהלי מחלקות הקורונה, כל מומחי מכון וייצמן, הטכניון והאוניברסיטאות - בעד החיסונים. אז במציאות אין שום מחלוקת. המתנגדים ממציאים מחלוקת שאיננה ובשמה פוגעים באחרים.
4
זאת תנועת בלפור כדי להכשיל את ראש הממשלה
דויד | 12-02-2021 10:40
זה הרוב ויש מעטים אחרים .
5
אני יודעת שעמלק...
זריקיטה פלצבו | 12-02-2021 12:16
אני יודעת שעמלק רוצה להשמיד את עם ישראל,ואיך אתה מעיז אברי גלעד לכנות יהודים טובים שרוצים להציל את עם ישראל בשם הנוראי הזה, מה דעתך אברי על סדר עולמי חדש,? על אג'נדה 21, גם זה שטויות? ואולי קצת תחכים, ותקרא את הפלא יועץ בערך זהירות ,כתוב שם שאם 99 רופאים אומרים לקחת תרופה מסוימת ואחד אומר לא לקחת שומעים לאחד, אתה הבנת את זה , איזו אחריות בדיני נפשות? הכי קל לנבל ולהסריח את הפה, אבל העמלק נמצא בצד השני , מה אכפת לך מי מתחסן ומי לא,תשאיר את זה להחלטה אישית של כל אדם זה שאתה כל כך ממהר לקטול זה מעורר חוסר אמון כלפייך.
אם החיסון...
חנה | 16-02-2021 6:38
אם החיסון מגן מפני הדבקה ומוות, אני עדיין לא מצליחה להבין, אם התחסנת, מה אכפת לך מה אחרים עושים????? אתה מוגן, אתה מגן על אחרים!!! מה הכי גרוע שיקרה? מי שלא יתחסן, ימות? נראה כמו התגשמות החלומות לפי הנכתב פה.
אברי לא...
צבי טיירי | 14-02-2021 21:10
אברי לא מסוגל להחליט.המוח שלו לא ממוקד מחשבתית.עלה נדף ברוח נטול מטרה.מה שדוחפים לו באוזניה הוא פולט מהפה בלי לחשוב.סתם דחליל שמנגנים עליו .בובה מדברת.
לצערנו רימו...
צבי טיירי | 14-02-2021 20:16
לצערנו רימו אותכם זה ניסוי מסוכן על גופכם.אתם שפני נסיון אנושיים.לא אמרו לכם שתופעת הלוואי מוות .מדלקות בכל הגוף.מעכשיו אני בוכה על כולכם.
רפואה שלמה...
דוד ד'אור פישר | 14-02-2021 1:33
רפואה שלמה לאובססיה גם תקח חיסון
הדרך לגיהינום...
אבי | 13-02-2021 18:53
הדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות. אברי גלעד לא סתם יוצא נגד אנשים שדומים לך בדעות. אתם פשוט מתעלמים מעובדות. העובדות הן שהקורונה מסוכנת, והיא הורגת, והרבה. עוד עובדה היא שהחיסון עובד ומגן מפני הדבקה ומפני מוות. עכשיו תחשוב מה הדבר הנכון לעשות
, מילה...
חסאן חסנין | 12-02-2021 16:16
, מילה בסלע - שתיקה בתרי.
כל מילה בסלע...
חיסונה | 12-02-2021 13:18
כל מילה בסלע . זריקיטה חחחח גדול
6
חי בסרט מי...
אליה | 12-02-2021 15:14
חי בסרט מי אתה בכלל
אין זכות...
חנה | 14-02-2021 7:05
אין זכות קיום? אתה לא חושב שאתה נסחף קצת? ומה שסוחף אותך לכאלה הצהרות זה הפחד והבורות שלך!!!! כל מי שמפחד, שילך להתחשבן, ואז יוכל גם ללכת לקולנוע ולקנות ולהמשיך להרדים את המוח שלו, שלא יחשוב. ככה זה יותר טוב, לחיסון.
ראשית מי הסמיך...
מבין ענין | 12-02-2021 15:32
ראשית מי הסמיך את אשרוב לרב. באם הוא מתחזה להרים כפפה ולהגיש תלונה במשטרה נגדו על התחזות. באשר לחיסונים אני אחרי השני. ומציע כמו שומרים הגדולים. מי שלא התחסן חייב להראות אישור נקי קורונה בר תוקף של 48 שעות אחרונות אחרת אין זכות קיום. בנוסף כל מי שבקבוצה הגרעינית שלו כולל ילדיו
7
כת המכחישים
אבינועם | 12-02-2021 16:32
תודה לך איברי גילעד שאתה מגנה את מכחישי הקורונה באומץ ולא מפחד מהם ישר כוח גדול
8
אברי צודק
יאיר המאיר | 13-02-2021 6:28
אברי גלעד צודק.
9
אברי גלעד חלאת...
יניב | 13-02-2021 6:31
אברי גלעד חלאת המיו האנושי .
@יעקב. אברי לא...
יעקב | 13-02-2021 18:42
@יעקב. אברי לא חלאה. אבל רוצה להגיד לך משהו, אברי יקירי. אהבתי אותך. בלשון עבר. ומרגע זה אני פשוט עובר תחנה כשאתה משדר. אני בין אלה שלא מתחסנים, ועשיתי פי מאה ממך בשביל המדינה, אז בבקשה אל תתנשא. שלום לך אברי. איתי הרומן שלך נגמר ואני מקווה שעוד רבים כמוני ינהגו כך. נראה אותך בלי רייטינג אם תוכל לקרוא לי כת.
10
להלן משנת הכת
בן | 13-02-2021 10:42
לא רוצים להתחסן ושומרים על זכותנו הבסיסית מכל לאוטונומיה מלאה על גופנו. עכשיו בואו נלך להקריב תינוקות הפנטגון מדמם(כראוי בכתות)...
וגם אם ...
צבי טיירי | 14-02-2021 21:03
וגם אם אנחנו שפני ניסיון לחיסון עם תופעת לוואי קטלנית לאחר ששה חודשים.?!
זה לא...
חנה | 14-02-2021 7:22
זה לא קשור למחוייבות לכלל. מי שחושש או הנמצא בקבוצת סיכון, שיתחסן, זה יתן לו הרגשה של ביטחון, ואחריות על זה שלא ידבק. או שלא.... ואולי בגלל זה המחוסנים מרגישים מרומים, כי בעצם הם הפראיירים שרצו להתחסן, ועכשיו אומרים להם שהחיסון לא עובד. כי רק אם כולם יתחסנו לא תהיה הדבקה. אבל החיסון אמור להגן עליך!!!!
, יש...
על אוטונומיה ומחוייבות לכלל | 13-02-2021 19:12
, יש לך זכות לאוטונומיה על גופך. עכשיו תיכנס לצומת באור אדום, תשתין בחנייה, תרעיש לשכנים יומם וליל - הרי יש לך אוטונומיה....יש אוטונומיה ויש טיפשות. יש אוטונומיה ויש נורמות חוקיות, מוסריות, חברתיות - ובריאותיות.
11
צודק בהחלט. כת/דת לא...
ד.א | 13-02-2021 13:30
צודק בהחלט. כת/דת לא חשוב. ממציא קונספרציות הזויות בלי ידע מבוסס. שלא יתחסנו. אני לא רוצה אותם בקרבתי לא בקולנוע ולא במופע ובכל מקום שאני נמצאת. אני לא אשמש שכפץ למטורללים הללו.
גם אנחנו...
יהודיה | 18-02-2021 15:34
גם אנחנו לא רוצים אותך בקירבתינו , לכי לקולנוע ,לתיאטרון תחיי בזימה וטומאה כמו שחיית עד כה .מטורלל שצריכה אישפוז מידי כלבתא
בדיוק על...
אדם שפוי | 18-02-2021 1:11
בדיוק על הילדים האלה אנחנו רוצים לשמור, הם העיקר. הלא מתחסנים מסכנים את הילדים של כולנו. כל משפחתי מחוסנת, למעט הילדים שלנו. לי לא יקרה כלום.. יופי, מצויין. אבל מה עם הילדים שלי? הם יותר חשובים לי מעצמי, והם לא יכולים להתחסן. חובת הכלל לשמור על הפרט. (ודי כבר עם טענת 'דילול האוכלוסיה'. תקשיבו לעצמכם לפני שאתם מדקלמים שטויות. עם הכמות הענקית של המתחסנים בעולם כיום והצפויים להתחסן - באמת נראה לכם שהמטרה של ביבי ויוצרי פייזר היא שישארו רק 2 אנשים וחצי בעולם???)
לא רוצה אותם בקירבתי
חסוי | 14-02-2021 0:16
עד עכשיו שנה של קורונה לא נפגשת עם אנשים? אם את מחוסנת ומוגנת מה אכפת לך?? מה עם 2.5 מליון ילדים שלא מתחסנים גם אותם את לא רוצה בקירבתך?? הילדים שלך והנהכדים שלך עלולים להיות מדביקים פונטיציאלים גם הם צריכים לעוף מהעולם?? לאן נגיע עם הטירוף הזה???
גם לא...
אליעזר ,בית אל | 13-02-2021 19:13
גם לא במכולת, גם בבית מקרחת, גם לא באוטובוס, גם לא בבתי ספר, גם לא בבתי חולים, כמו בגרמניה שנות ה30
12
תתבייש אברי גלעד
עו"ד ליאור ארז | 13-02-2021 17:05
שמחה מאוד שקיבלת תביעה. כן ירבו
חוק יסוד...
צבי טיירי | 14-02-2021 20:58
חוק יסוד לחופש האדם וחירותו על גופו/ה!?
13
קודם כל בלי...
מי | 13-02-2021 19:14
קודם כל בלי חרמות ובלי שנאות .צריך לדבר ולשכנע בצורה חכמה ומסבירה הגיונית בסופו של דבר מי שלא מחוסן מסכן את המשק והציבור כי בסופו של דבר נבדק אמפירית עובדתית שמי שמחוסן לא מדביק .ברגע שנוריד את ההדבקה אפשר לחזור לשגרה .יוצא מזה שלא נוכל לחזור לשגרה כל עוד אנשים לא מתחסנים.יש לנו הזדמנות טובה ויחודית לצאת מהקורונה בכלל באופן סופי .אנשים רוצים לחזור לחיים זה לא פייר ולא תקין .
מדינתנו היקרה...
חנה | 16-02-2021 6:55
מדינתנו היקרה התחילה לחסן בני 80 ומעלה ואחכ קבוצות סיכון ואחכ גילאים יותר נמוכים. מה שאתה מתאר, זה תופעות לוואי מהחיסונים, וישנם גם צעירים שניזוקים. רק במרק הטמבלויזיה לא מערבבים את זה. לא מעלים לכותרות. זה מזיק ליעילות החיסון. לענייננו, הקשישים מחוסנים. והם לא עיקר המשק. היה אפשר לשמור עליהם לכתחילה, ושכל המשק ימשיך לתפקד ולתמוך בנזקקים, קבוצות סיכון וקשישים. אבל זה לא היה מקדם ככה את החיסון. ושם הכסף הגדול. לא במציאת פתרון להתמודדות יעילה עם המגפה. לגבי ילדים, הם עוברים את המחלה ללא סימפטומים כלל!!!! ואם ישנם, הם קלים במיוחד. אבל, האם בכל השנה הזאת ראית בטלויזיה הממלכתית התייחסות לכך שמוצרי חלב משפיעים לרעה על מערכת הנשימה וכדאי להימנע מהם לגמרי??? לא!!! כי תנובה ושטרואס וכסף.... האם יושמו שיטות טיפול מרחבי העולם שנטשו את הטיפול ההורג באקמו??? לא. כי אם החולים יבריאו, לא יהיה במה להפחיד. אתה יודע שבאיטליה עשו נתיחות גופה על אף שארגון הבריאות העולמי אסר על כך ל30 שנה! ומצאו שסיבת המוות היא לא מחלת ריאה ולא חנק אלא פקקת, טרומבוזיס, ומדלל דם, או צום מים שגם הוא מדלל דם, מציל חיים!!! אני מכירה אישית משפחות שגרות בחול שקיבלו טיפול של אספירין כטיפול מונע ואנשים מבריאים ויוצאים ללא סיבוכים!!! אם למעלה משלושת אלפים איש מתו אחרי שחיברו אותם למכונות הנשמה, אולי כדאי לבדוק טיפול שכן עוזר ולא הורג? במיוחד אנשים מבוגרים שהסיכוי שלהם לצאת מחיבור לאקמו הוא אפסי? איך אמר פעם בן אורי זל מה ההבדל בין רופאים למטפלים אלטרנטיביים? שלראשונים ניתנה הזכות להרוג.
אנחנו לאחר...
צבי טיירי | 14-02-2021 20:55
אנחנו לאחר שנה עם הוירוס וכולם נדבקו בוירוס בישראל .כל מי שהרמה החיסונית הטבעית שלו בסדר.עבר את הוירוס בקייץ בקושי עם אפצ'י.או עם דלקת ריאות שבועים.בקיצור יש חיסון עדר בישראל.ולא צריך להתחסן.וכל הפימפום התקשורתי זה חרטבונא מפה ועד השמיים ומסביב לגלובוס.ועברנו את זה וגם את פרעה במצריים וקטן עלינו.אז לך תעשה על האש.עם הלל ובירה.ושכל הפוליטיקאים ימותו מקורונה.ותצחק על הבור שחפרו לעמם ושמה הם נקברו.
ישנם מבוגרים...
בני | 14-02-2021 13:23
ישנם מבוגרים שלא ניתן לחסנם ביגלל סיבוכים של כל מיני מחלות רקע,הגוף בשביל לחסן צריך שלפחות 90% במצב תקין,אחרת הגוף לא יחזיק מעמד ויקרוס,אדם שיש לו שפעת מה תועיל לו זריקת חיסון לניטרול השפעת? אז לא חייבים כל כך להיות סגורים מי שלא מחוסן מסכן ילדים תינוקות,וגם מבוגרים עים מחלות רקע
זה לא...
חנה | 14-02-2021 7:16
זה לא יאומן כמה אכילת ראש יש במדיה. החיסונים יחזירו אותך לשגרה? התחסנת? אז למה את לא חוזרת לשגרה? כי יש כאלה שלא התחסנו ומסכנים אותך? אז למה את מחוסנת בעצם????
, מי...
איכפת גם איכפת | 14-02-2021 7:02
, מי שלא מתחסן וחולה ממשיך להפיץ את הווירוס. בשורה התחתונה כתוצאה מכך יש חולים קשים מבין אלה שלא התחסנו ויש מתים. למדינה אחריות גם למטומטמים ולכן היא דואגת גם לאלה שלא התחסנו מבחירה. המשק נשאר סגור בחלקו, החינוך אותו דבר ובתי החולים מטפלים גם באידיוטים שבחרו לקחת סיכון. החברה כולה משלמת עבור הטימטום. זה לא שהמדינה מפקירה את הבלתי מחוסנים לנפשם - היא דואגת להם. הבעיה היא שהיחס אינו הדדי : הם לא דואגים, לא לעצמם ולא לכלל תושבי המדינה.
איך מי...
עידן | 13-02-2021 22:39
איך מי שלא מחוסן מסכן? מי שמחוסן לכאורה מוגן אז מה אכפת לו מה אחרים עושים, מי שבוחר לא להתחסן זו לכאורה בעיה שלו אז מה אכפת לכם?
14
מי הסמיך את אשרוב לרב בישראל ????
ל דוד | 13-02-2021 19:58
מהיכן הוא לוקח את התואר לעצמו. בענייני רפואה - הוא לא למד אז איזה אדם שמכשיל את הבריות .
כן זו...
צבי טיירי | 14-02-2021 20:42
כן זו בדיחה מצחיקה וישנה מאוד ולא מתאימה להיום.הוא לבוש כאיש ירושלים צורבא מרבנן.זו דרך חייו.תבחר לך אתה את דרכך.ותהיה חופשי לדרך חייך.בלי כפייה כזו או אחרת.ושלום לכל עם ישראל.
יש בכל...
מוני | 14-02-2021 13:20
יש בכל דור את שבתאי צבי שלו,ימח שמו וזיכרו,הוליך שולל את יהודי תורכיה,והודיע שהוא המשיח,בסופו של דבר היתאסלם והלך לאבדון,אז לא להיתרגז מיצור כזה,הכובע לא קובע,המעיל לא מועיל,הזקן זה בחינם,והכיפה 20 שח',
אם תסתכלו...
חנה | 14-02-2021 7:14
אם תסתכלו בסרטונים של יובל הכהן אשרוב, אינו מציג את עצמו כרב, ואינו מציג עצמו כרופא. הוא מתעסק הרבה שנים בריפוי טבעי, קרי, יצירת תנאים מתאימים לגוף לרפא את עצמו, התנצלות מראש מכל הרופאים שלא יצטרכו אותם. לפני כן אשרוב למד רפואה סינית בארהב וטיפל המון שנים בדיקור. מי שקורא לו רב, זה כל מי שחושב שאם יש לאדם כובע וזקן הוא רב.
15
איש הקופסה המשותפת...
הזעם | 13-02-2021 21:12
איש הקופסה המשותפת גם אני לא מבין אותם וטוב שיחוקק חוק המחייב אותם יש להטיל גם סנקציות
16
ינון מוח תשתה...
סדק | 13-02-2021 21:19
ינון מוח תשתה מים קרים איבד את השליטה בעצמו
17
מזמין את כולם...
עידן | 13-02-2021 22:43
מזמין את כולם לקרוא את הספר צבים כל הדרך למטה. כשתפריכו אותו כולם יתחסנו בנתיים יש סכום של 12000 שח למי שיצליח להפריך אותו ובנתיים אין כזה
קראתי את...
ישראל | 14-02-2021 9:46
קראתי את הספר כולו. מזכיר את הסגנון של אשרוב ודומיו. כותב בשפה מדעית כביכול, מערבב 10% אמת עם 90% שקר. כל מחקר שלא מתאים לתזה שלו הוא פוסל, ומסתמך על עובדות מפוקפקות כמחקרים אמינים. בקיצור, סוגי טיעון שמזכירים הסטוריונים מכחישי שואה.
18
אברי צודק
המאיר | 13-02-2021 23:00
אני מעריך את האמירה הברורה נגד מתנגדי החיסון. כאדם דתי ואש מדעים, אבדתי אמון ביובל אשרוב (שהוא דתי אך בוודאי לו רב.) התלהבתי מאמנון יצחק המחזיר בתשובה אך גם הוא נפל ברשת מאמיני הקונספירציה שמכחישים את המגפיות של המחלה קוביד 19. אוסף החששות שרובן המכריע מצוצות מהאצבע ומוציאות דברים מהקשרם ממש לא יאמן. מי שמעוניין להעלות התנגדות לדברי שיפנה למייל MSlibrary1@gmail.com אשמח לנסות להשתדל לענות להסתיגויות שלכם לדברי
יקח לך...
המדינה דואגת לרצוח ולדלל | 16-02-2021 13:38
יקח לך זמן ותבין שמי שהוא רב אמיתי הוא ממאמיני הקונספירציות. כי אנחנו שלא מאמינים בחיסונים נישאר בחיים אבל אתם שתעשו תחיסון כל כמה חודשים תמותו. וזה מה שהסדר עולמי חדש רוצה לדלל תאוכלוסיה. הם רוצחים הם לא דואגים לבריאות שלנו אלא לנוחיות עצמם הם רוצים לחיות לבד בעולם.
19
רפואה שלמה ...
דוד ד'אור פישר | 14-02-2021 1:31
רפואה שלמה
20
רפואה שלמה ...
דוד ד'אור פישר | 14-02-2021 1:34
רפואה שלמה גלעד אברי אובססיבי וחולני
21
אני לא הבנתי...
חנה | 14-02-2021 6:59
אני לא הבנתי משהו ואולי אברי שיש לו ידע רב במדע יוכל להסביר לי. אם אתה התחסנת, למה אתה כל כך חושש מאלו שלא???? הרי אתה מחוסן, כל מי שחושש לחייו יכול להתחסן. אז מה אכפת לך אם מישהו חושב אחרת? ואתה בעצמך אומר שזה לא יחידים, אלא המון אנשים שחושבים אחרת ממך, במחילה מכבודך, ויש להם זכות בסיסית לבחור לגבי הטיפול הרפואי המתאים להם. זוכר דבר כזה, זכויות?
יקרה, אני...
בעד הנגד ונגד הבעד | 17-02-2021 10:26
יקרה, אני קוראת את ניבולי הפה ואת הקללות שבתגובות. לזה אין חיסון...ובאשר לאברי גלעד, יתכן ופיתח ראיית רנטגן והוא רואה את הכתוב בשורות המושחרות שבחוזה עם פייזר. כאילו אין כאן מספיק מחנות במדינה הקשה הזו..ספרדים/אשכנזים..ליכודניקים/כל היתר...ימניים/שמלאניים...דתיים/חילוניים...עכשיו יש גם כן מתחסנים/לא מתחסנים. עם ישראל חי????
זה בדיוק...
הרופאים הם הרוצחים | 16-02-2021 13:32
זה בדיוק מה שהמדינה רצתה לעשות סגר ולהתנות את פתיחת הסגרים רק בחיסון כדי שאנשים ירוצו להתחסן ואז ימותו כמובן דילול אוכלוסיה זה מה שהמדינה הרוצחת רוצה. יש סדר עולמי חדש=דילול אוכלוסיה
למה אתה...
חנה | 16-02-2021 7:02
למה אתה כועס כל כך? אתה מרגיש מרומה? הרי התחסנת ולא יצאת לחופשי... עכשיו אתה מחפש על מי לפרוק את התסכול שרימו אותך? ומי אמר שאחרי שכולם יתחסנו לא תצוץ איזה מוטציה (והיא תצוץ) שגם נגדה צריך לעשות חיסון... ואם ידחפו לך חיסון כל חצי שנה, איך לדעתך זה ישפיע על מערכת החיסונית שלך? חומר למחשבה... לבעלי מוח כמוך בלבד.
לא מבינה...
חנה | 16-02-2021 6:29
לא מבינה למה אתה צריך לקלל. זה נותן לך הרגשה שאתה חזק יותר? עליון יותר? חבל רק שזה לא מכניס לך כמה גרושים לבנק. אני מסכימה איתך ששגרת החיים צריכה לחזור, ויפה שעה אחת קודם, ועל זה צריך לצעוק!!!! הבעיה שיוצרים ביננינו פילוג על ידי ההרעלה הזאת, בגלל מי לא חוזרים לשגרה. בגלל מי שהחליט על הסגר לכתחילה!!!!
הבעיה הגדולה...
חנה | 16-02-2021 6:23
הבעיה הגדולה ביותר שהתשקורת אוכלת את הראש עם ה: על חשבונם. צעיר שטס לחול ומתפלפ שם בגלל סמים, ומביאים אותו לארץ המטפלים בו זה גם על חשבוני? אנשים, צאו מזה. אין מלכות נוגעת ברעותה. כל אחד מקבל מה שהוא צריך. כולנו צריכים יותר רחמנות, להזיז את הישבן מהבית, ללכת לעזור לאנשים שלא יכולים לעשות קניות, שאין להם כסף לעשות קניות, במקום לחפש אשמים. אנחנו יושבים בבית כי מכרו לנו סיפורים ששומרים ככה על בריאותינו. בינתיים מרעיבים את האנשים, פוגעים בהם נפשית ומנטלית, אנשים הופכים להיות כמו חיה רעבה, מוכנים לתקוף את כל המסביב...
זה משל...
חנה | 16-02-2021 6:17
זה משל מקסים. אבל לא מתאים. שכחת את עניין החיסונים. אם נחזור למשל התותים, אז אף על פי שיש רקובים בסל... אלה שקיבלו חיסון לא אמורים להירקב. הבעיה שאלה שהתחסנו מרגישים מרומים. כי הבטיחו להם שאם יתחסנו, יצאו לחופשי. וזה לא קרה. עכשיו אומרים להם שזה כי לא כולם התחסנו. עכשיו צריך להוציא את התסכול, על מי? על אלה שבגללם... עד מתי תחפשו את מי להאשים. בתור אדם שלא דבורה למידה ובטח לא לטלויזיה, יש לי מקום בראש לחשיבה עצמאית. שבוע בלי טלויזיה, ואני מבטיחה שזה חוזר. חוזרים לחשוב. אגב, אני מחלימה. לא היו לי שום תסמינים. אבל יש לי בדיקת דם שמעידה כי יש לי נוגדנים. מה שאומר, שאני בודאות לא יכולה להדביק אף אחד. מי שקיבל חיסון, יכול גם לומר זאת בודאות?
האלימות היא מה...
חנה | 16-02-2021 6:11
האלימות היא מה שיוצא מהחיסונים. אני לא קיללתי אותך. וזה שאתה מקלל רק מראה את רמת המשכל שלך. ואת המידות שלך.
לא חוששים...
מני | 15-02-2021 16:05
לא חוששים לחיינו טיפשה חוששים לפרנסה וליגרת החיים שעושה כאן בלאגן לא קטן
וזה באמת...
דודי | 15-02-2021 10:55
וזה באמת נפטר עם כולם התחסנו הרי כל המומחים אומרים שהחיסון לא ומנעה הידבקות בהדבקה אז מה הבולשיט הזה עם החיסונים כניראה שבאמת הדמוקרטיה נגמרה ונכנסים לדיקטטורה
אם החיסון...
צבי טיירי | 14-02-2021 20:33
אם החיסון באמת יעיל ומועיל אתה לא אמור לחשוש מהוירוס.אבל אם זה לא .ימשיך כבודו.ותחשוב באופן עצמוני ושלא יאכילו אותך בכפית קש.
חנה את...
יובל | 14-02-2021 17:05
חנה את חסרת מוח וזה בדוק לכי לכול הרוחות ימפגרת
החולים בראש...
רופא | 14-02-2021 13:17
החולים בראש שמסרבים להיתחסן יכולים להעצים שוב את המגיפה וישנם ילדים שעדיין לא חוסנו,יש לךקופסא של תותים אים את לא מוציאה את הרקובים גם הלא רקובים ירקבו ביגלל הריאציה של החיידקים שמישתוללת במקום סגור וכך את תישארי ללא תות אחד ביגלל כמה שהיו רקובים,וזה משליך על החולים הללו שמסרבים להיתחסן,
, המדינה...
שכל ישר | 14-02-2021 7:29
, המדינה לא מפקירה גם את אלה שמבחירה לא התחסנו. היא מטפלת בהם בבתי החולים - על חשבון הכלל. בגללם היא סוגרת את המשק והחינוך - על חשבון הכלל. כולם סובלים ומשקיעים משאבים בגלל אלה שלא מתחסנים. הבעיה היא שהלא מתחסנים מצפצפים על הכלל. מזיקים גם לעצמם וגם לאחרים.
22
אברי גלעד היקר....
חנה | 14-02-2021 7:18
אברי גלעד היקר. הצלחת לעודד שנאה, פילוג, הסתה ועוד. מקווה שזה יתרום לבריאות הציבור. ושוב, אם אתם מחוסנים, צאו לחופשי, ממה אתם מפחדים בעצם, הרי אתם מחוסנים.
את מתכוונת...
המון מתו מהחיסון | 16-02-2021 13:23
את מתכוונת מחוסלים. מסכן מי שהתחסן עוד מעט מת. הרבה כבר מתו מהחיסון רק שלא מפרסמים בתשקורת
תסביר איך...
חנה | 16-02-2021 7:06
תסביר איך הם מפקירים את תושבי המדינה בזה שהם חולים ומתים? עוד פעם הסיפור שזה על חשבונך? ואם בן אדם מת מסרטן, זה לא על חשבונך? רק אם הוא מת מקורונה? פעם שמעתי מסגן מנהל בית חולים גדול בארץ מלמד אותנו הסטודנטים, שחולה חסכוני הוא חולה מת. הנה לך התרומה לכלכלת המדינה.
, כבר...
תלויים זה בזה או תלויים זה לצד זה...כל חייל מכיר. | 14-02-2021 7:48
, כבר כתבת את דברייך וגם קיבלת הסבר בתגובה, למה הבלתי מתחסנים משפיעים על הכלל כולו - בעצם זה שחלק מהם חולים, וחולים קשה, ומתים. המדינה לא מפקירה אותם - אבל הם מפקירים את כל תושבי המדינה.
23
אברי היקר...נראה שהחיסון...
צבי | 14-02-2021 8:40
אברי היקר...נראה שהחיסון טירלל קצת...תיבדוק את זה
24
קשקשן מדבר שטויות...החיסון...
צבי | 14-02-2021 8:43
קשקשן מדבר שטויות...החיסון טירלל אותכם ...צבי
החיסון גורם...
חיסון=חיסול | 16-02-2021 13:21
החיסון גורם למוות הם רוצים לדלל תאוכלוסיה ימח שמם הם עובדי השטן. הם הם ורק הם מזרע עמלק ערב רב ימח שמם וזיכרם.
, שמאלנים...
מי יחקור את החוקרים ? | 14-02-2021 14:49
, שמאלנים ארורים ??? הסטטיסטיקה מראה שיותר ימיניים נמנעים מחיסונים מאשר שמאלנים. כך או כך למה ארורים ? למה הקללות ? תן עמדה מנומקת. הקללות לא משכנעות איש.
עוד ניבער,הזמן...
חוקר | 14-02-2021 13:12
עוד ניבער,הזמן שלך קצוב והגיע הזמן שתיפרד מהמישפחה כי אתה הולך למקום שרק שמאלנים ארורים כמוך הולכים,יד נו מקום במידבר ששם נימצא קורח ועדתו,אתם כולכם מיצטרפים לתהום ששם איו יוצא ואין בא,
, ברור...
קרן הצבי | 14-02-2021 9:00
, ברור : החיסון טירלל אלפי מומחים, רופאים ומדענים בכל רחבי העולם. כל החוכמה נשארה רק אצל הטוקבקביסטים. הם יודעים הכל. המדענים לא יודעים דבר.
25
מדע אמיתי
שלום | 14-02-2021 8:59
מתייחס לספקות ולא מקל בהם ראש, או משרה ביטחון מזויף
26
כל מילה בסלע...
שורקי יצחק | 14-02-2021 12:51
כל מילה בסלע אברי אני איתך
27
למה אברי לא מדבר על האח הגדול?
גל | 14-02-2021 13:59
למה אברי לא מדבר על פינות העישון בבית האח הגדול? הוא הרי הקים את הקבוצה מפסיקים לעשן ביחד ..הוא יכול היה להעיר לאמיר דדון על הסיגריה בקליפ החדש ..אבל על האח הגדול? הס מלהזכיר . זו התופעה הכי פושעת שיש היום בטלויזיה . בני נוער רואים את זה כולם מעשנים בכל מקום מחזיקים את הסיגריות בכל מיני פוזות וצורות ..מתענגים על כל שאיפה כאילו אין מחר והנוער רואה את זה ..אז תגידו לי מה יותר גרוע מזה... ואברי? שכל כך בניתי עליו שיגיד משהו, שיעשה משהו.. וכלום פשוט שותק כאילו לא רואה איך מרעילים יום יום את מוחם של ילדינו ..מה כבר אפשר יותר זו הפרסומת הכי טובה לסיגריות . אז למה הוצאתם חוקים נגד ..הם מרעילים לנו את הילדים דיייי מוגזם.
28
אז מה אתה...
אליעזר בית אל | 14-02-2021 17:01
אז מה אתה מציע תמחה את זכר מתנגדי החיסון, זה נשמע לי כמו הבה נקים תאי גזים למתנגדים, וזהו.
תגובה ל28
אליעזר בית אל | 14-02-2021 22:29
קראתי, וזה לא שינה בכלום. מה הוא מציע, הדרה של ציבור שלם. על מה בדיוק? התחסנת? מעולה. ממה אתה מפחד? אתה שולח ילדיך לגן, בדקת עם כל הילדים שם מחוסנים, אולי הילדים שלי יושבים לידו, והם לא קיבלו את כל החיסונים. מה תעשה תהרוג גם אותם. הנאצים באים.
, לא...
הצעה מעשית | 14-02-2021 18:03
, לא תאי גזים. אבל תקרא את דברי הרב חגי לונדין מהיום, באתר סרוגים.
29
לא רוצה להתחסן!...
אליה | 14-02-2021 20:52
לא רוצה להתחסן! נ-ק-ו-ד-ה!!
אם כך יש...
מיקי סבג | 17-02-2021 12:24
אם כך יש לשלול כל זכות לקבל מהמדינה ובפרט כספי בטוח לאומי לך לכל אלו שכמוך אמן ואמן
30
הגזמה בתפארתה. הרב יובל...
מיכל | 16-02-2021 1:19
הגזמה בתפארתה. הרב יובל כל כך ענייני. מצטט מתוך דו''ח המחקר של פייזר נקודות כשל. מי שרוצה- שיביא טיעונים אחרים, שעונים על הטענות. אבל בוחרים לרדת איתו לפסים אישיים.. חבל. מאברי ציפיתי לחשיבה יותר מורכבת.
מצטט מתוך...
חנה | 16-02-2021 12:56
מצטט מתוך מחקר. נכון. לצטט קטעים ''נבחרים'' יותר גרוע משקר.
31
אברי גילעד הוא...
רופאים רוצחים בשם הקורונה | 16-02-2021 13:26
אברי גילעד הוא מהבונים החופשיים ומטרתו שעוד אנשים יתחסנו וימותו בשביל כלכלת המדינה..כי חולה חסכן זה חולה מת.
32
אברי גלעד צדיק...
יצחק | 16-02-2021 23:37
אברי גלעד צדיק בן צדיק . הוא צודק כאדם דתי אני אומר לכם שהזרם החרדי שנסחף אחרי עמלקי הוא חוטא ומחטיא. במחשבה שנייה יכול להיות שהקבה לא רוצה את החסידים הללו ושלח להם את הרב העמלקי יובל שיחטא אותם
יבוא יומך...
יהודיה | 18-02-2021 15:30
יבוא יומך דראעק, יוצא כנגד רבנים חסידים תתבייש לך , תצטרך לעמוד ברחובולבקש מכל רחד ואח. סליחה עת הביזוי.יבוכ יומך אתה לא חרדמ וגם לא ממשפחה שלחרדים ג'וק שמסתובב בין הרגלים.
לא ...
יצחק | 17-02-2021 16:55
לא לא לא אנחנו גם חרדים יודעי נמרא על בוריה ולא נאחזים בפנאטים משתטחים כמו שנאמר ולא תחניפו את הארץ
הבנו שיש...
מושון | 17-02-2021 11:16
הבנו שיש לך בעיה עם חרדים.אבל זה לא קשור לחיסונים.
33
המדינה צריכה להגיד...
יצחק | 16-02-2021 23:39
המדינה צריכה להגיד כל מי שלא יתחסן ישלל ממנו הזכות לקבלת כספים מהמדינה והם הרי ניזונים מהביטוח הלאומי
גם ההורים...
אחת | 18-02-2021 15:25
גם ההורים שלך ניזונים מביטוח לאומי וזה מאוד חשוב , כמו כת הגויים מאפריקה מברהמ ומכל אירופה שהגיעו לכאן וממשיכים לחיות כגויים (חיקוי זול לנצרות) ורוצים כבר 70 שנה לכפות עלינו את מרותם , תחזרו לאירופה ואפריקה וגם לארצות המזרח . שואה אחת הספיקה לעם ישראל אתם ערב רב גויים בתחפושת
34
לא כת ולא...
פסיכיאטר | 17-02-2021 5:41
לא כת ולא דת, סתם חולי נפש.
אבוי לנו...
יהודי | 18-02-2021 21:37
אבוי לנו שככה יהודיה מבטאת את דבריה.. איפה התורה הקדושה בדברייך? איפה דרך הארץ ובין אדם לחברו? כמה חבל.. ממש חילול ה' - לפחות תשני את שמך שלא יחשבו שכל הדתיים מתבטאים כך.
חולי נפש...
יהודיה | 18-02-2021 15:20
חולי נפש אלה ההורים שלך גויים, עמאלקים שונאי ישראל טמאים שהביאו יצור פסיכופתי כמוך לעולם.
35
אין לי נגד...
בנימין מטודלה | 17-02-2021 12:15
אין לי נגד אברי הרבה. רק שהוא טועה בגדול. אין כת ולא דת. אנשים קוראים את דעתם הלא מצונזרת של אלפי רופאים מכל העולם שמתריעים על החיסון הזה . קצרה היריעה להביא את כל העובדות רק דבר אחד : תופעות הלואי הקשות יכולות לבוא אחרי חצי שנה ושנה וגופו של כל אחד יגיב אחרת. שום בדיקות מקדימות לא נעשו . גם אין מי שיקח אחריות במקרה כשלים.
36
חיסונים
ש | 17-02-2021 14:57
אברי גילעדי צודק מי שמתנגד לחיסונים הם לא רק חברים בכת אלא גזענים שרוצים לפגוע בארזחי המדינה.
37
עמלק אתה !...
חגית לוי | 17-02-2021 16:46
עמלק אתה !
בעד חיסון ...
טוברי | 18-02-2021 0:25
בעד חיסון ועם זה נגד האברי הכל יכול
38
אדון אברי ....עמלק...
פטריוט | 17-02-2021 23:12
אדון אברי ....עמלק מכניס ספק באמונה בבורא ומחזק את הכופרים הנשענים על שכלם בלבד עפר אתה לרגלי הרב אשרוב יהיר ושחצן כמוך לא יכול להוכיח איש צדיק חכם וצנוע ממך.. ולגבי החיסונים זכותו של כל אדם להטיל ספקות מי שמך לשר ושופט... אף אחד לא מכחיש קורונה יש שחושבים שזו לא מגיפה אלא שפעת משודרגת כל נושא הקורונה מעלה המון סימני שאלה שנותרו ללא מענה ולכן אנשים רבים קצת חוששים ומטילים ספקות זכותם לגמרי תעלולי כפייה וסתימת פיות רק מחזקות את הספק
צודק. 0.אברי,...
אפרים | 19-02-2021 7:13
צודק. 0.אברי, כל הכבוד לך
איזה דביל...
ירון | 18-02-2021 12:36
איזה דביל אתה
39
על הילדים שלנו...
אדם שפוי | 18-02-2021 1:12
על הילדים שלנו אנחנו רוצים לשמור, הם העיקר. הלא מתחסנים מסכנים את הילדים של כולנו. כל משפחתי מחוסנת, למעט הילדים שלנו. לי לא יקרה כלום.. יופי, מצויין. אבל מה עם הילדים שלי? הם יותר חשובים לי מעצמי, והם לא יכולים להתחסן. חובת הכלל לשמור על הפרט. (ודי כבר עם טענת 'דילול האוכלוסיה'. תקשיבו לעצמכם לפני שאתם מדקלמים שטויות. עם הכמות הענקית של המתחסנים בעולם כיום והצפויים עוד להתחסן - באמת נראה לכם שהמטרה של ביבי ויוצרי פייזר היא שישארו רק 2 אנשים וחצי אנשים בעולם???)
כמה חבל...
אדם שפוי | 18-02-2021 16:06
כמה חבל לקרוא בת ישראל שכותבת בצורה כל כך סטיגמאית מבלי לדעת דבר וחצי דבר על הכותב. אני אדם דתי, שומר תורה ומצוות. גם מי שדתי, המאמין בכל רמח איבריו ושסה גידיו בקבה - מתחסן. מה הקשר לאמונה בכלל? אין ספק שהכל מה' יתברך, ובחסדו הכניס שכל ליוצרי החיסון כדי להייטיב עם ילדיו. כשאת, או מי מבני משפחתך היקרים לך, חולים - אתם לא נעזרים ברפואה? בלידה, יולדת נשארת בבית ולא נעזרת ברפואה? הגמ' ב''ק דף פ''ה.- מביאה ברייתא, תנא דבי ר' ישמעאל –''ורפא ירפא'' (שמות כא', יט') מכאן שניתנה רשות לרופא לרפאות. זאת אומרת, למרות שהגמ' בחולין ז':- אומרת: ''אמר ר' חנינא אין אדם נוקף אצבעו מלמטה אלא אם כן גוזרין עליו מלמעלה שנאמר- (תהילים לז') ''מה' מצעדי גבר כוננו'', (משלי ב') ואדם מה יבין דרכו, בכל זאת אם אדם חולה או פצוע מגיע לרופא, הרופא לא צריך לומר שזה רצון ה' שתהי' חולה או פצוע אלא מותר לרופא לעזור לחולה ולרפאותו. ה' עוזר לאלא שעוזרים לעצמם. פתחו לי פתח כחודו של מחט ואני אפתח לכם פתח כפתחו של אולם. אנחנו מצווים לעשות השתדלות. אנחנו, הדתיים, משתמשים בחשמל שהאדם המציא (בחסדו יתברך) לצרכים שונים, ולא אומרים יש חושך, לא נעשה כלום ונסתמך רק על התפילה וה' יאיר לנו את הבית או יפעיל מכונת כביסה/תנור וכו' .. פרנסה מה', אבל אנחנו (למרות סטיגמות שגויות של החילונים) יוצאים לעבוד ולא מחכים בבית ומסתמכים רק על תפילה שהכסף ירד מהשמיים. ועוד ועוד דוגמאות. ולגבי טענתך המקוממת והלא הגיונית, להשאיר את כללללל הילדים של כל הארץ, בבית...... נו, באמת, די כבר עם דקלומי השטויות האלה.. איזה הצעות לא יישימות בעליל. שוב - כל מתנגדי החיסונים - תפעילו את הראש ותקשיבו (תקרוא) את דבריכם לפני פרסומם!!!!!
תשמור על...
יהודיה | 18-02-2021 15:17
תשמור על ילדיך בתוץ הבית (לא צוחקת ולא מגחכת) עשיתם חיסון כוחי ועוצם ידי עשה לי זאת אז מה הבעיה ? אם הייתם מאמינים בקבה וחיים לפי התור הקדושה הייתם חסינים ומחוסנים כתוב ויפלל פנחס ותיעצר המגפה פנחס,בן אלעזר בן אהרון הכהן , השיב את חמתי מעל בני ישראל בקנאו את קנאתי בתוכם ולא כילתי את בני ישראל בקנאתי. להיתלות על הקבה בכל רמח ושסה גידיו
40
מי שמתחסן הוא...
משהמזוז | 18-02-2021 10:29
מי שמתחסן הוא מוגן .אז למה אתה חושב שמי לא מתחסן מסכן אותך?
כמה אפשר...
סתם אחד | 18-02-2021 10:34
כמה אפשר לענות על שאלות לא חכמות. החיסון מגן בשיעור של 95 אחוז. מה לא ברור ?
41
לאברי גילוי נאות הערכתי אותך ואני מהמתחסנים
רן | 18-02-2021 12:39
אבל כאן נפלת ברמת האינטליגנציה הרב אשורוב לא דיבר בכובע של רב, אלא בכובע של יועץ ידוע ברפואה טיבעית שמתנגד כללית לחיסונים. הוא עצמו אמר שאין לו קהילה והוא לא מתיימר להיות רב. מעבר לזה כל הרבנים פה אחד הורו להתחסן, ובכל מקרה במתנגדי הקורונה בעולם יש הרבה רופאים ויותר חילונים מאנשי דת. מהיכן הבאת את האמירה האינטליגנטית והמתנשא שלדת אין היגיון, ככה מלמדים אתכם בבתי ספר עם ליבה? שאתם הנאורים ואנשי הדת הולכים בלי היגיון. לא שמעת על חכמת התורה על חכמי התורה על למדנים וגאונים? מה רבנים עושים? אומרים תהילים או כל חייהם מקדישים ללימוד עומק והגות תורנית פילוסופית ומוסרית. אז אתה יכול להשמיע את דעתך אבל אל תחשוף כזו בורות בענייני רבנים ודת, אם רוב הרבנים בעולם הורו להתחסן ובמקרה הרב אשרוב שהורה שלא ידוע כמייעץ ברפואה ורוב חסידיו הם בכלל מהמגזר ההגיוני שלך. ורבנים בכל העולם ובכל הדורות ידועים בגאונותם. ועדיין המסקנה הגאונית שלך מהמקרה של הרב אשורוב שדת היא בלי הגיון? מה קורה לך אברי? - קצת היגיון.
42
מסכים על כל...
גוגו | 18-02-2021 14:27
מסכים על כל מילה... עד עמלק. אברי היקר חכמים היזהרו מדברכם . תמשיך את הפרשה ותראה מה התורה אומרת לעשות לעמלק. לא נסחפת קצת?
43
מי אתה בכלל...
יהודיה | 18-02-2021 15:07
מי אתה בכלל אברי גלעד, עמלק זה אתה תתבייש לך הדת שלי הינה מלפני 4000 שנה וקיבלו אותה במעמד הר סיני כל בני ישראל , אולי בכלל לא נכללת ולא היית שם במעמד האצילי הזה שבו הקבה התוודא לעם ישרטל אתה דמות שנויה במחלוקת , יוצא כנגד רבנים ? תלמידי חכמים ? מי אתה בכלל, אומר לך הבור ריק, אין בו מים מים אין בו אבל כולו נחשים ועקרבים מרעין בישין. תיזהר בדיבורך כלפי תלמידי החכמים והרבנים . מוקיעה אותך !!
דביל ...
דינה | 19-08-2021 23:25
דביל
44
אברי עפת על...
אברי | 19-02-2021 1:08
אברי עפת על עצמך,המון אנשים לא רוצים להתחסן אבל רק את צודק.השם יעזור לך.
45
חייב להודות שאברי...
יואב | 19-02-2021 1:39
חייב להודות שאברי גלעד שעשע אותי במהלך השנים האחרונות. לא מועיל ולא מזיק. אבל אחרי ההתבטאויות האחרונות שלו בנוגע לשלמות הגוף וזכותו של כל אדם לעשות כרצונו - אני יכול לומר שאפעל במלוא הכוח כדי למנוע מהצואה הזו שדולפת מפיו להסריח את דעותיהם של חלשי אופי נוספים.
46
אברי אתה צודק...
האחד | 19-02-2021 15:50
אברי אתה צודק במאה אחוז !!!!!!! לא רחוק היום שיקראו להם מפיצי המחלות...ככה זה שאין שכל ישר. כל המדינה תסבול
לך למצוץ...
מתנגד | 20-08-2021 9:49
לך למצוץ
47
אברי היקר,הרבה מאוד...
הציוני | 19-02-2021 16:05
אברי היקר,הרבה מאוד אנשי רפואה לא יודעים איך לאכול את המצב החדש ומתנצלים כל פעם חל טעויות ומחשהות ומסקנות שמופרכות מדי יום... אל תהיה כזה נוקשה ותקשיב גם לדברים אחרים!
48
לך חפש ...
מתנגד | 20-08-2021 9:50
לך חפש
49
כשלא יודעים להתמודד...
משה | 22-08-2021 2:11
כשלא יודעים להתמודד עם עובדות אז מקללים, משמיצים, מכנים שמות גנאי.... זה מה שעושה אברי גלעד... כל ... כל... האנשים שאני מכיר ממקום העבודה מחובנים (כל מי שלא חוסן פעמיים ויש כאלה שהתחסנו במנה שלישית, לא יכול להגיע לעבודה. מפעל שלמעלה מ-4000 איש) נדבקו ויותר מ- 100 עובדים במצב המוגדר קשה. אברי תתעורר אל המציאות האמיתית, לא לדמיונות