השרה ינקלביץ: אלה "פשעי המלחמה" ביהודה ושומרון - סרוגים

השרה ינקלביץ: אלה "פשעי המלחמה" ביהודה ושומרון

לאחר ביקור ביהודה ושומרון, השרה עומר ינקלביץ ביקשה להסב את תשומת לב בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג למציאות האמיתית ביהודה שומרון ול'פשעי המלחמה' המתרחשים שם

author-image
השרה ינקלביץ: אלה "פשעי המלחמה" ביהודה ושומרון
  אוליבר פיטוסי/פלאש 90

השרה עומר ינקלביץ' ביקרה אמש (רביעי) בשומרון, וביקשה להסב את תשומת לב בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג למציאות האמיתית ביהודה שומרון.

ינקלביץ מסרה: "כמה סמלי שבערב שבת, בשעה שעם ישראל מברך ומקבל את מלאכי השלום, בחרו אנשי בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג להודיע על החלטתם לאפשר לחקור את מדינת ישראל על פשעי מלחמה. אין החלטה מנותקת יותר מהמציאות, מהמוסר שלנו ומהנעשה בשטח".

עוד באותו נושא

נתניהו תוקף: "החלטת האג – אנטישמיות מזוקקת"


4

"אמש יצאתי לסיור בשומרון, לצפות מקרוב ב'פשעי המלחמה' המדוברים. באזור התעשייה ברקן, ביקרתי במפעל ׳אימפרטק׳ – מפעל לייצור חליפות מגן לצוותים רפואיים, המספק תעסוקה לישראלים ולפלסטינים תושבי הסביבה".

"מפעל ציוני, שאנשיו הפכו את המקום לאכסניה בזמן הסגר הראשון, כדי לאפשר לפועלים הפלסטינים להמשיך ולעבוד , על מנת שפרנסתם לא תיפגע".

עוד כתבה כי "לאחר מכן ביקרתי בישיבת 'חצים' שביישוב איתמר. אנשי חינוך מהמעלה הראשונה, שמוסרים את נפשם למען נוער בעל קשיי למידה והפרעות קשב. אלמלא ישיבת 'חצים', מי יודע לאן היו התלמידים מתגלגלים".

"נחשפתי למסלול יצירתי, שכולל מסעות ברחבי הארץ, כושר גופני ועבודה חקלאית. בזכותם, הבוגרים מצליחים למצות את הפוטנציאל. ולאחרונה, אחד מהם סיים קורס מג"דים".

לדבריה, "זוהי המציאות האמיתית המתרחשת ביהודה ושומרון. זוהי הבשורה של מפעל ההתיישבות: דו קיום, פרנסה גם ליהודים וגם לערבים, קידום אוכלוסיות, סיוע לחלשים, והכל מתוך אמונה והרבה עמל של אנשי חזון. אלף החלטות אנטישמיות של מוסדות בינלאומיים לא ישנו את המציאות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אז אלה דעותייך - מה עשית הכחול לבן?
אורן | 11-02-2021 14:31
לו הגברת ינקלביץ הייתה חוברת לליכוד אחרי בחירות מועד א' (אז היה חסר לביבי קול אחד כדי להקים ממשלה), הייתה מונעת כל כך הרבה סבל!! אז מה שלא תגיגי עכשיו - אין זה יכפר על מה שעוללת!!
צודק לגמריי
אלירן | 11-02-2021 18:11
בושה וחרפה לינקלביץ!
2
אילה מנישמה אזה...
זהר עמיר | 13-02-2021 21:41
אילה מנישמה אזה פשה יש בישראל אני לא חושב שם פשה צריך ליותי אני לא מסקים עם זה