חגיגה כפולה: בר מצווה ומותג חדש למירי בן דוד ליוי - סרוגים

חגיגה כפולה: בר מצווה ומותג חדש למירי בן דוד ליוי

הסנדלרית לא יחפה, מנטורית העסקים מירי בן דוד ליוי מדגימה קריירה ומשפחה כשהיא משיקה מותג נוצץ חדש וגם מוצאת זמן לחגוג בר מצווה לבנה הצעיר

חגיגה כפולה: בר מצווה ומותג חדש למירי בן דוד ליוי
  צילום: באדיבות מירי בן דוד ליוי

העיתונאית והיזמית מירי בן דוד ליוי חוגגת היום לבנה הנחת תפילין בכותל בחיק המשפחה המצומצמת שבוע אחרי שהשיקה בייבי חדש – מותג תכשיטים הנושא את שמה.

אחרי שליוותה אלפי בעלות עסקים עצמאיות לאורך השנים, בן דוד ליוי, החליטה שגם היא עולה על גל ההתחדשות של רבים בשנה האחרונה, והקימה עסק חדש ישן משלה, מותג תכשיטים על שמה בשם 'מירי דיימונדס' בשיתוף עם בעלה היהלומן מוני שעוסק בתחום כבר 22 שנים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Miri Ben-David Livi (@mirilivi)

עסק חדש נולד בקורונה

"כמו שהרבה אנשים עברו בעקבות התקופה לרשת, גם אנחנו החלטנו להרים את הכפפה ולעשות אתר שמנגיש את מחירי היהלומים האמיתיים ללא פערי רווח. הקונספט החדשני הוא כזה: כל מי שמחפש תכשיט יהלומים, יכול להחליט על תקציב, להיכנס לאתר, לבחור דגם לפי הטעם האישי ולהחליט על גודל וטיב היהלום על פי התקציב שעליו חשב. אם לדוגמא, בחור רוצה להציע נישואים, במקום להסתובב בין החנויות ולכתת רגליים, הוא נכנס לאתר והרבה יותר קל לו לקחת החלטה. זה הכי מותאם תקופה שניתן לייצר" מספרת בן דוד ליוי על היוזמה.

צילום: באדיבות מירי בן דוד ליוי

צילום: באדיבות מירי בן דוד ליוי

צילום: באדיבות מירי בן דוד ליוי

לאירוע המשפחתי היום היא דווקא התהדרה בתכשיט מסוג אחר, כובע קוקטייל אנגלי של המעצבת Rana Hats, עליו התלבטה עד כדי שלקחה עמה לאירוע מספר אופציות. לגבי השמלה בגזרת מעיל בצבע נייבי עם כפתרה כפולה, של המעצבת שושי יגודייב, היא מספרת "את השמלה הזו לבשתי לשבת בר מצווה של בני הבכור לפני שבע וחצי שנים. אמרתי לעצמי- יש גם עלייה לתורה ושבת בר מצווה, מתחדשים ממילא, אז הפעם אני ממחזרת ואם קייט מידלטון יכולה, אז גם אני״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו