אמרו מזל טוב למלכה אליזבת שמקבלת היום נין תשיעי לעולם, בנה של הנסיכה יוג'יני בתו של הנסיך אנדרו, הדוכס מיורק.
זהו בנה הראשון של יוג'יני ובעלה ג'ק ברוקסבנק ונכדם הראשון של הדוכסים מיורק
עוד באותו נושא
בייבי בום: הנסיכה יוג'יני חושפת תמונת סלפי פרטיתחלי בן שחר

בהודעה הרשמית שפורסמה באינסטגרם המלכותי נכתב:
"הוד מלכותה הנסיכה יוג'ני ילדה בבטחה היום בן, 9 בפברואר 2021, בשעה 08:55 בבית החולים פורטלנד. ג'ק ברוקסבנק נכח"
באינסטגרם האישי שלה, שיתפה יוג'ני תמונה יותר אינטימית שלה ושל הנסיך החדש אוחזים ידים.
למלכה אליזבת יש עוד שמחות בדרך. בתה של הנסיכה אן, זארה, מצפה גם לילד שלישי.
תגובות
נין, נין!!! הבן של נכדתה!! אתם לא מכירים את המושג נין?