פעם נוספת: נדחתה ישיבת הממשלה על היציאה מהסגר - סרוגים

פעם נוספת: נדחתה ישיבת הממשלה על היציאה מהסגר

אחרי שישיבת הממשלה הקודמת נדחתה 4 פעמים, גם ישיבת הממשלה הנוכחית נדחתה פעמיים - תחילה לשעה 18:00 ובהמשך שוב למועד לא ידוע. בישיבה השרים צפויים לדון על מתווה היציאה מהסגר ופתיחת מערכת החינוך ביום שלישי

author-image
פעם נוספת: נדחתה ישיבת הממשלה על היציאה מהסגר
  (צילום: מארק ישראל סלם\פלאש 90)

ההורים ימשיכו לחכות: ישיבת הממשלה שהייתה אמורה להתחיל ב-17:00 נדחתה להערב (ראשון) בשעה 18:00 – וזמן קצר לאחר מכן, הישיבה נדחתה שוב לשעה לא ידועה. בישיבה השרים צפויים לדון על מתווה היציאה מהסגר, וכן על שאלת פתיחת מערכת החינוך שצפויה להתחיל ביום שלישי הקרוב.

הדחייה הכפולה הנוכחית מגיעה לאחר הדחיות הרבות של ישיבת הממשלה הקודמת, שהייתה אמורה להתקיים במקור ביום רביעי בשעה 14:00 – אך בהמשך נדחתה לשעה 18:00, ואז נדחתה שוב לחמישי בצהריים. בסופו של דבר ישיבת הממשלה ביום חמישי החלה רק בשעה 20:30 בערב ונמשכה עד כמעט 2 לפנות בוקר, כשההחלטה על הארכת הסגר התקבלה שעות ספורות בלבד לפני פקיעת המגבלות.

עוד באותו נושא

מי חוזר ללמוד, ואיפה ילמדו רק חצי שבוע? כל הפרטים


3

כאמור, בישיבת הממשלה צפויים לגבש מתווה לפתיחת מערכת החינוך בהמשך השבוע. על פי ההצעה של משרד הבריאות, בערים ירוקות וצהובות ייפתחו מוסדות החינוך לגיל הרך, וכיתות א'-ד' ו-יא'-יב', שיחזרו ללימודים ביום שלישי הקרוב. בערים כתומות ואדומות – צבען שלרוב הערים בארץ – מוסדות הגיל הרך וכיתות א'-ד' יחולקו לשתי קבוצות וילמדו יום כן יום לא, כאשר הלימודים יתקיימו במרחב הפתוח.

ההחלטה, שתחול גם על כיתות יא'-יב', התקבלה לאחר שבפני השרים הוצגה התחזית המטאורולוגית לפיה מזג האוויר השבוע יהיה נאה ותתאפשר למידה בחוץ. עם זאת, בהמשך דווח כי ייתכן ומשרד הבריאות יאשר לפתוח פעוטונים לילדים בגילאי 0-3 בכל הארץ, ולא רק בערים הירוקות והצהובות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו