נתניהו לקראת המשפט: "אל תגיעו מחר" - סרוגים

נתניהו לקראת המשפט: "אל תגיעו מחר"

לקראת הדיוון מחר בבית המשפט בתשובת ראש הממשלה נתניהו לכתב האישום המתוקן כנגדו, הוא קורא לתומכיו לא להגיד לבית המשפט: "אני יודע שאתם רוצים לחזק אותי. אבל אנחנו בזמן של מוטציה מתפשטת"

נתניהו לקראת המשפט: "אל תגיעו מחר"
  צילומסך

בבית המשפט המחוזי בירושלים, יתקיים מחר (שני) משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו יציגו פרקליטיו את התשובה שלהם לכתב האישום המתוקן שהוגש נגדו. ראש הממשלה על כיסא הנאשם, יצטרך לאשר שהבין את הנאמר על ידי פרקליטיו ותשובותיהם לכתב האישום המתוקן שהוגש על ידי הפרקליטות.

בחלק השני של הדיון, בו נתניהו לא חייב להיות נוכח, ידונו בדרישה לביטול אישומים כנגדו בתיק 4000 ובתיק 1000 בטענה שלא היה אישורי יועמ"ש לחקירה ובנוסף דרישתם למחוק אישומים כגד נתניהו לגביהם הוא לא נחקר.

לקראת המשפט אומר היום נתניהו: "אני יודע שאתם מתכננים להגיע מחר לבית המשפט. אני יודע שאתם רוצים לחזק אותי מול התיקים התפורים והשקריים נגדי. אבל אנחנו בזמן של מוטציה מתפשטת בעולם, גם בארץ, ולכן למען בריאותכם אני מבקש מכם – אל תגיעו מחר".

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין (הליכוד), קורא לשופטים: "דחו את שלב ההוכחות במשפט, אחרת תיתנו יד להתערבות בוטה בבחירות".

בריאיון שהתפרסם הבוקר בעיתון "ישראל היום", אומר לוין: "מערכת משפט במדינה דמוקרטית, בניגוד למה שקורה במדינות לא דמוקרטיות, מקפידה להתרחק מכל בדל של התערבות בהליכי בחירות, אלא שהכלל הבסיסי הזה כבר נרמס על ידי מערכת המשפט שלנו ברגל גסה."

"כך היה למשל בבחירות מועד א' (אפריל 2019), כששבועות ספורים לפני יום הבחירות החליט היועץ המשפטי לממשלה להגיש את כתב החשדות נגד ראש הממשלה, מבלי שראש הממשלה יכול היה להגיב לחשדות אלה לפני ההליכה לקלפיות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אנחנו נאמר להצלחתך...
פיני | 07-02-2021 15:19
אנחנו נאמר להצלחתך תהילים וניקרא את הפרקים להוצאת האמת לאור ומאחל לך שכל מבקשי רעתך יהיו מירמס לרגלך,ואנחנו בטוחים שהיושב במרום יודע את כל המיתרחש עים כל האישומחם המפוברקים ומי שעשה זאת ונתן ידו לכך מאחל לו כל הרע שבעולם,כאשר הייתי בארצות הברית ואתה הייתה אצל הרבי ומה שהוא אמר לך שיהיו 119 חברי כנסת נגדך ואתה תוכל להם כי השם יהיה בעזרך,בנימין יש לך את בירכת הדרך להצלחה ולשופטים שתיפול עלהם אמתה ופחד,עד אובדן ההכרה,
עבודת...
מלכי | 07-02-2021 17:35
עבודת אלילים....
2
פיני אתה...
אבי בר דוד | 07-02-2021 16:16
פיני אתה הדיוט שבוי . ביבי לא מלך ולא שליחו .הוא אדם רגיל שצריך לעמוד למשפט כמו כל אזרח במדינה.מאחל לו לצאת זכאי אבל רק לאחר משפט ככל האדם.
אבא שלך...
בני | 07-02-2021 17:10
אבא שלך והאימא של שני חולה נפש כניראה אשכנזיפטים,חולה בן חולים מי אתה? חתיכת זבל שמאלן נושך כריות עים בן הזוג,זה ידוע שהמוח של כל נושכי הכריות המוח שלך ניפגע והחשיבה לא כמו אדם נורמלי,ארור היתה וארור תישאר ומתועבים כמוך וכמו בן זוגך צריך להכניס לשיפוד וליזרוק לכור היתוך,דביל מחלה בשבילך בדרך,
3
מ
יהודי | 07-02-2021 16:41
מרשים. מענין מה הפעם יגידו על דבריך אלה אם בכלל התפרסמו..................
4
מה קשור תגיעו...
משה | 08-02-2021 12:04
מה קשור תגיעו או לא תגיעו.לאדון דרעי הגיעו לבית המשפט אלפים.חחח ולבסוף צעדו אחריו ולפניו בפיזמונים עד הכניסה למעשיהו. ביבי תתרכז במשפט ולא האוהדים.לא בעד ולא נגד זה לא משחק כדור רגל.חחחחחח
5
בינימין נתניהו זה...
עידית | 08-02-2021 21:19
בינימין נתניהו זה הקונה של עם ישראל ושרה זה המגפה השחורה נמאס ממכם לכו כבר..תתבייש עשית מעכשיו אתה צועק אני מסכן לך כבר לכל הרוחות