נשיא המדינה ריבלין: "טרור הנשים חייב להיעצר" - סרוגים

נשיא המדינה ריבלין: "טרור הנשים חייב להיעצר"

יממה אחרי הרצח של דיאנה רז, כל הנראה ע"י בעלה שעובד כשוטר, אומר נשיא המדינה: "אסור שנשכח את הפנים, את השמות, את החיים שנלקחו באכזריות". לילי, אחותה של מיכל סלה, שנרצחה ע"י בעלה: "רה"מ צריך לקרוא לישיבת חירום"

נשיא המדינה ריבלין: "טרור הנשים חייב להיעצר"
  צילום: המשפחה

ביום שישי נרצחה דיאנה רז, בת 35 ואם לארבעה ילדים, על פי החשד, בידי בעלה השוטר. הזוג התגורר ביישוב נעלה שבמועצה האזורית מטה בנימין.

במשך 14 השנים האחרונות עבדה רז כמנטורית לזוגיות. על פי פרסום באתר YNET בעבר סיפרה שלפני שנים רבות הייתה ב"מערכת יחסים מאמללת", אך לדבריה חייה עברו מהפך לאחר שיישמה את אשר למדה כחלק מהמקצוע. "הייתי פגועה ושבורה עם הערכה עצמית נמוכה ביותר, אך עם כל הפחד החלטתי לסיים אותה".

בתגובה לרצח פרסם נשיא המדינה ראובן ריבלין הודעה מיוחדת: "‏דיאנה רז נרצחה אמש על ידי בעלה מול ארבעת ילדיה. היא הייתה מודל לעוצמה פנימית והשראה עבור נשים רבות כל כך. היתה אשת מקצוע ששינתה חיים והעניקה ביטחון, לימדה משפחתיות. אסור שנשכח את הפנים, את השמות, את החיים שנלקחו באכזריות ומתוך תחושת בעלות מסוכנת. טרור הנשים חייב להיעצר."

עוד באותו נושא

אותרו בריאים האם ובנה שנעדרו מעל שבועיים

לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ויוזמת "פורום מיכל סלה" הגיבה גם כן: "כל שבועיים בממוצע אשה נרצחת בישראל. דיאנה רז ז"ל היתה יועצת לזוגיות מאושרת והוא שוטר שרצח אותה באקדח שקיבל מהמשטרה. כלו כל הקיצים. רה"מ צריך לקרוא לישיבת חירום עם טובי המוחות ומומחי הבטחון של מדינת ישראל ולשבת עד שיצא עשן. להנדס פתרונות להציל את הנרצחת הבאה. לאחרונה פרסמנו לציבור קריאה לתמוך במימון "כלבי מיכל סלה" – כלבי הגנה לנשים שנמצאות בסכנת חיים מפני בן זוגן לשעבר. היעד: אפס נרצחות בשנה."

גם יו"ר "תקווה חדשה" גדעון סער פרסם הערב תגובה לרצח: "הזדעזעתי מהרצח הנפשע של דיאנה רז ז״ל על ידי בעלה. לבי עם משפחתה ועם ילדיה. בכנסת היוצאת חוקקתי את החוק לשלילת אפוטרופסות ממבצעי פשעים של רצח וניסיון לרצח במשפחה. ממשלה בראשותי תציב את המאבק באלימות בכלל ובאלימות נגד נשים בפרט בראש סדר העדיפויות ותוביל תוכנית לאומית למאבק באלימות."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
זה בוטנים. בזכות...
פרופורציות | 06-02-2021 19:51
זה בוטנים. בזכות רגב ביבי, אוחנה ואדלשטיין, מתים בשבוע מקורונה יותר מאשר נשים מאלימות במשך שנה
2
אין שום "טרור נשים"
דדי | 06-02-2021 20:45
יש מקרי אלימות בודדים במגזר היהודי ומקרי אלימות רבים במגזר הלא-יהודי, על הערבים והגויים שהיגרו בחסות חוק השבות
3
יפה דייקת הנשיא, טרור הנשים הוא בעיה!
משה | 06-02-2021 23:01
הטרור שהנשים המרשעות מפעילות נגד המין האנושי כולו
4
איך שמים תמונה...
הילולה ב | 06-02-2021 23:30
איך שמים תמונה כזאת בחדשות סרוגים?דתיים סומכים על האתר שלכם ונכנסים
5
עונש מוות בישראל!!!
אני | 16-02-2021 13:13
עד שלא יהיו כאן במדינת ישראל שינויים מהותיים וחמורים בענישה של רוצחים שום דבר לא ישתנה, ושינוי בחקיקה אומר עונש מוות לכל רוצח שהוכח פשעו . בין אם זה מחבל שרוצח, גבר שרוצח אישה או כל רוצח אחר שהוכח כי רצח את קורבנו . מדינת ישראל נוהגת ברוצחים ברוך , ליטוף ורכרוכיות ובכך מעודדת את מקרי הרצח להמשיך ולהתעצם . מחבל שרצח- הורסים את ביתו ומכניסים אותו לכלא , שהרי זה מצחיק ומגוחך כי הרי הם אלה שהמומחיות שלהם היא בניה ,מה רע לו להיות בכלא? אחלה תנאים הוא מקבל . זו ענישה? זה ביזיון! ,ומעודד אותם להמשיך. גבר שרצח אישה , נכנס לכלא ועוד נותנים לו זכות לדבר?, נותנים במה לרוצח להשמיע גרסאותיו השקריות והבזויות כנגד קורבנו ?, אין לו שום זכות להשמיע קול , דינו כדין קורבנו – גזר דין מוות ! , לרוצחים אין שום הרתעה, היד קלה על ההדק , הם מבצעים את זממם ללא כל פחד, ולכן מקרי הרצח לא פוסקים במדינה הזו , אם הענישה הייתה כבדה והיו יודעים שדינם יהיה למות, היו נרתעים ומפחדים , בנתיים רק מלטפים אותם , הם נכנסים לכלא ל20 או 25 שנה , ובנוסף מקבלים גם ביצת הפתעה - יוצאים מוקדם יותר על התנהגות טובה . לכן נושא הרציחות תופס כאן תאוצה וממשיך ללא הרף , הענישה פה מגוחכת ולועגת לדם הנרצחים. לרוצח לא מגיע לנשום, לאכול , או להעליל עלילות שווא על קורבנו כדי לנסות לקצר בעונשו המזוויע , אסור לתת לזה להמשיך , מחוקקי חוקי מדינת ישראל להתעורר ! עונש מוות לרוצחים ! (ושלא יהיו טעויות- רצח יקבל רק מי שהוכח כאשם ברצח קורבנו) , לא כלא , לא הריסת בית ולא נשימה אחת נוספת , דינו למות !!!