אירוויזיון בקורונה: זו כנראה המשלחת שתופיע עם חליפות מגן ומסכות

אירוויזיון בקורונה: זו כנראה המשלחת שתופיע עם חליפות מגן ומסכות

אירוויזיון 2021 שייערך בצל הקורונה, לא במקרה הוביל את חברי ההרכב GO_A שייצג את אוקראינה השנה בתחרות - לבחור בחליפות מגן ומסכות כתלבושת האמנותית לקליפ. צפו

צפו: זו הלהקה שתופיע עם חליפות קורונה באירוויזיון
  (צילום: מתוך יוטיוב)

הקורונה עוד לא עזבה את חיינו, אך למרות זאת השנה – אירוויזיון 2021 צפוי להיערך כמתוכנן בהולנד. מארגני התחרות נערכו בהתאם עבור לא מעט תרחישים אפשריים וכך גם שאר המשלחות שצפויות להופיע במאי הקרוב.

המשלחת שבהחלט נערכה למצב, היא אוקראינה. היום (ה') נחשף כי השיר Shum של ההרכב GO_A, הוא זה שנבחר לייצג אותה בתחרות השנה – וממש לא במקרה בקליפ לשיר מככבים כל חברי ההרכב בחליפות מגן ומסכות שהפכו לסמל היכר במגפה שנחתה עלינו.

טרם ברור אם גם את ההופעה הבמתית חברי ההרכב האוקראיני מתכוונים לעשות בחליפות המיגון ובמסכות בדומה לקליפ, אך בהתחשב למצב – נראה שזה בהחלט יהיה צעד חכם ואפילו מעט אומנותי.

ההרכב GO_A זכה בקדם האוקראיני ב-2020, ונשאר לייצג את המדינה בתחרות גם השנה (בדומה לנציגת ישראל עדן אלנה ובנציגים נוספים באירופה). השיר החדש שנבחר היום (ה') על ידי הוועדה המקומית באוקראינה, צפוי להתמודד בין היתר מול ישראל בחצי הגמר הראשון על הכרטיס לגמר.

כזכור השבוע הודיעו מארגני התחרות, כי האירוויזיון ייערך כמתוכן בחודש מאי הקרוב בהולנד, אך בעקבות מצב הקורונה בעולם הוחלט לקיים אותו במתכונת מצומצמת ושונה מהרגיל. "יהיה בלתי אפשרי לקיים את האירוע באופן שאליו אנחנו רגילים",  הסבירו המארגנים והביאו 4 תרחישים אפשריים לקיום האירוע השנה, בהתאם למצב.

עוד באותו נושא

אירוויזיון 2021 ייערך במתכונת שונה מהרגיל

המצב אליו נערכים המארגנים כעת הוא מצב שני (B), בו האירוויזיון ייערך במתכונת מצומצמת תחת המגבלות, בנוכחות המשלחות וללא קהל, או עם קהל מצומצם.

ההחלטה הסופית לגבי הקהל צפויה להתקבל בשבועות הקרובים, בינתיים הוחלט להחזיר לכל רוכשי הכרטיסים את כספם בחזרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 04-04-2021 15:07
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף