ברוך רופא חולים. אחרי חודשיים של חוסר וודאות, שכללו אישפוז במחלקת טיפול נמרץ קורונה, החלמה ושיקום, ח"כ דוד ביטן (הליכוד) החלים מהנגיף והשתחרר מבית החולים.
אחרי השחרור מבית החולים, הערב צפוי ביטן להגיע למשכן הכנסת ולהגיש את רשימת הליכוד לכנסת לבחירות ה-24.
התפללו לרפואתו: ח"כ דוד ביטן הוחזר לטיפול נמרץ

נתניהו מוטציה קורונה בריטניה| צילום: נתניהו על המוטציה של נגיף קורונה (צילום: איתי בן און, סאונד: ניר שרף / לע"מ)
לפני חודשיים אושפז ביטן בעקבות הידרדרות במצבו אחרי שנדבק בנגיף הקורונה. לאחר מספר ימים הועבר למחלקת טיפול נמרץ שם חובר למכשיר אקמו. התפילות והטיפול הרפואי הועילו ואחרי כשבועיים הוא נגמל ממכשיר האקמו, ומצבו הוטב. לאחר עוד שבועיים שוחרר ממחלקת הקורונה להמשך שיקום וכעת כאמור שוחרר מבית החולים לביתו.





תגובות
דוד היקר ברוך ה שחזרת אוהבים אותך
לאיש החשוב הזה! והרבה מזל טוב
שילך..כבר..וכמה שרלוק כמה שיותר מהר..חזיר שמן...