עם פתיחת החיסונים לכלל הציבור מגיל 16 ומעלה, ראש ישיבת 'הר עציון' באלון שבות, הרב יעקב מדן קורא לכל אחד ואחת: לכו להתחסן!
עוד באותו נושא
החל ממחר: חיסונים לכל הציבור מגיל 16חדשות סרוגים

בדבריו התייחס הרב מדן למראות הפרות תקנות הקורונה דווקא מצד המגזר החרדי, ואמר כי אפשר לתקן את המצב על ידי התחסנות מהירה מצד שומרי תורה ומצוות.
"אנחנו חייבים לשמש דוגמא לאחרים. לאחרונה חווינו הרבה חילול השם, דווקא מצד עולם התורה בחתונות המוניות, בלוויות המוניות בזלזול בתקנות. על חילול השם הזה אנחנו יכולים לכפר באמצעות קידוש השם – נתגייס לעזרת העם ונתחסן ראשונים. יהי ה' עמנו ויסיר את המגפה מעלינו".
תגובות
נו שוב הרב מדן מחפש טפיחות על השכם שלא יגיעו מהתשקורת