כמו אלי בן דהן: הציונות הדתית תקבל שיריון בליכוד - סרוגים

כמו אלי בן דהן: הציונות הדתית תקבל שיריון בליכוד

בעקבות החתימה עם עוצמה יהודית, בליכוד יעניקו שיריון למפלגת הציונות הדתית כך שמקום אחד יהיה על חשבונם. העסקה בנוגע לבנייה בעטרות, לא הוצמדה לסגירת ההסכם הערב.

author-image
כמו אלי בן דהן: הציונות הדתית תקבל שיריון בליכוד

לסרוגים נודע כי בליכוד בוחנים דרך בה מפלגתו של בצלאל סמוטריץ' תקבל שיריון בליכוד, במסגרת דומה לשיריון שנעשה עם הרב אלי בן דהן. זאת בתמורה לכך שהוא חתם עם עוצמה יהודית.

כזכור, במועד הבחירות הראשון, הרב אלי בן דהן שוריין ברשימת הליכוד במקום ה-28 זאת בתמורה לכך שאיחוד מפלגות הימין חתמו על הסכם משותף בין יו"ר הבית היהודי דאז הרב רפי פרץ, יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' יחד עם עוצמה יהודית.

עוד נודע לסרוגים, כי עסקת הבנייה בצפון ירושלים בשכונת עטרות לא הוצמדה לסגירה עם סמוטריץ' ובן גביר והיא ככל הנראה לא תקרה בקרוב.

מוקדם יותר פרסמנו כי המקומות אותם יקבלו נציגי המפלגות הם 3 ו-6, כאשר במקום השלישי ימוקם איתמר בן גביר ובמקום השישי יו"ר מפלגת נעם אבי מעוז.

כאמור, בעוד במערכת הפוליטית המתינו לחתימה בין בצלאל סמוטריץ' ליו"ר הבית היהודי, חגית משה, סמוטריץ' ובן גביר ניהלו משא ומתן, בסופו חתמו הצדדים, יחד עם מפלגת נעם, על הסכם ריצה משותפת.

בהודעה שפרסמה מפלגת הציונות הדתית מוקם יותר הערב, נכתב, בין היתר: "שמחים לבשר שלפני דקות אחדות חתמנו עם נציגי עצמה יהודית-נעם על הסכם בלוק טכני במסגרתו ישולבו נציגים מטעמם ברשימת הציונות הדתית לכנסת. בכך אנו מביאים למקסימום את הסיכוי שלאחר הבחירות תקום ממשלת ימין בישראל. במקביל ימשך המשא ומתן עם מפלגת הבית היהודי ונשמרו לה מקומות מכובדים ברשימה".

"אנו עומדים יממה לפני המועד האחרון להגשת הרשימות, וקוראים לחברינו בבית היהודי להתעשת ולהצטרף אלינו לאיחוד מלא במפלגת הציונות הדתית, מתוך כבוד והערכה הדדיים ושותפות אמיתית לדרך. בל ניתן אפילו לפרומיל מקולות הימין לרדת לטמיון ולסיכון הקמת ממשלת שמאל".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ביבי, אל תטעה....
???? | 03-02-2021 21:25
ביבי, אל תטעה. מצביעי סמוטריץ לא יתאמצו אם הוא לא שם...
2
מעולה. אופיר סופר...
בשורות טובות | 03-02-2021 22:01
מעולה. אופיר סופר על חשבון אסנת סמארק או שלמה קרעי הדביל, זה רווח נקי לכולם
3
אם הליכוד ישריין...
אריק | 03-02-2021 22:29
אם הליכוד ישריין לסמוטריץ נצביע גדעון סער !!!! לא לאנשים פנאטים בליכוד
4
איפה בן דהאן...
זה טוב??? | 04-02-2021 7:50
איפה בן דהאן היום? זה יהיה גם הגורל של המשוריין הבא