מכה למאמצי נתניהו: ראש עיריית נצרת, עלי סאלם, יתמוך במפלגת רע"מ

מכה למאמצי נתניהו: ראש עיריית נצרת, עלי סאלם, יתמוך במפלגת רע"מ

מכה לנתניהו במגזר הערבי: אחרי שהביע תמיכה בליכוד רק לפני כשבועיים, מודיע ראש העיר נצרת, עלי סאלם: "תומך בח"כ מנסור עבאס ומפלגת רע"מ. עוד ראשי רשויות יצטרפו"

author-image
מכה למאמצי נתניהו: ראש עיריית נצרת יתמוך ברע"מ
  צילום מסך

רק שבועיים אחרי שקיים מסיבת עיתונאים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והודיע על תמיכה בליכוד – ראש עיריית נצרת עלי סלאם מודיע בעיתון "כול אל ערב": "עובר לתמוך במפלגת רע״מ של ח"כ מנסור עבאס"

סאלם: "אני מכריז היום כי רע"מ תכריז על פרישה מהרשימה המשותפת, וכנראה שגם אחר טיבי יפרוש מהמשותפת, וכנראה שרבים מראשי הרשויות יתמכו בעבאס וברע"מ. אז אני תומך במנסור עבאס"

כאמור רק לפני כשבועיים אמר ראש עיריית נצרת דברים אחרים: "מה שראש הממשלה עשה, אף אחד לא עשה. בחיים לא היה לנו טוב כמו עכשיו.", אמר סאלם, שמנה את שבחיו של נתניהו גם בנושא הקורונה וגם בהסכמי אברהם עם מדינות המפרץ הפרסי."

לקראת הבחירות הביע סאלם את אכזבתו מהרשימה המשותפת, והבטיח תמיכה בליכוד: "מבטיח לך שאנחנו נתמוך בך שתמשיך ותיתן. אין מנהיג כמוך בכל המדינה שיכול לתת לא רק לערבים ולא רק ליהודים. המשותפת לא עשו כלום, כל החברה הערבית מאוכזבת מהיחס ומהעבודה שלהם.".

עוד באותו נושא

תפנית: התנאים של מנסור עבאס לא להמליץ על נתניהו

ועדת הכנסת כבר אישרה: המשותפת התפרקה

כזכור, ביום חמישי שעבר ועדת הכנסת אישרה פה אחד את בקשות ההתפלגות בסיעת הרשימה המשותפת. כתוצאה הסיעה התפצלה כעת ל-3 רשימות שונות.

ח"כ מנסור עבאס ביקש שסיעתו, סיעת "רע"מ" תתפלג מסיעת הרשימה המשותפת.ח"כ אחמד טיבי ביקש שסיעתו, סיעת תע"ל תתפלג מסיעת הרשימה המשותפת.

לאחר אישור הפיצול, נקבע כי בסיעת "הרשימה המשותפת" יהיו חברים חה"כ: איימן עודה, אנטאנס שחאדה, עאידה תומא סלימאן, עופר כסיף, היבא יזבק, יוסף ג'בארין, ג'אבר עסאקלה וסמי אבו שחאדה. מדובר בנציגי מפלגות בל"ד וחד"ש, אשר ישארו יחד בשלב הזה.

עוד נקבע כי בסיעת "רע"מ – רשימת האיחוד הערבי" יהיו חברים חה"כ: מנסור עבאס, ווליד טאהא, סעיד אלחרומי ואימאן ח'טיב יאסין. בסיעת "תע"ל – התנועה הערבית להתחדשות" יהיו חברים חה"כ: אחמד טיבי, אוסאמה סעדי וסונדוס סאלח.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
אתה שמאלן בנצי?...
בני | 01-02-2021 16:03
אתה שמאלן בנצי? למה אתה מביא כותרות שכאילו נפלו השמים,מה זה מכה? את תתחיל ללמוד לכתוב ולא להביא את האמוציות שלך לאתר,מה לא מובן?
2
אמר רבי בנימין: 'אין אמונה בערבי, אפילו בקבר'
גם אין ערבי טוב | 01-02-2021 17:24
כל פעם שיהודים ניסו לחבור לערבים לישמעאל - הערבים סיבבו אותם בכחש. הטריק הזה חוזר על עמו מאז ישמעאל בן הגר.
3
עלי סלאם מפיונר...
ענן שחור | 01-02-2021 21:00
עלי סלאם מפיונר אבא לבן רוצח עלוב שקרן משתפ אפס.אכס.
ימין
רק נתניהו | 02-02-2021 7:41
ימין, כוחנו הוא באחדותינו, לא להקשיב לקולות הנאצה, שין ספק שרובם ככולם באים מהצד השמאלי, כאילו ימני. אני קורא לכולם, לדחוף את סמוטריץ, חגית משה, ליחד עם בו גביר ושותפו, להתאחד!!! להתאחד!!! להתאחד!!! להתאחד!!! להתאחד!!!
4
מה הסיכוי שביבי...
שמיל | 01-02-2021 22:21
מה הסיכוי שביבי לא מקים ממשלת מיעוט בתמיכה מנצור? מה הסכוי שסמוטריץ לא מצטרף לממשלה כזו?
5
ימין
רק נתניהו | 02-02-2021 7:41
ימין, כוחנו הוא באחדותינו, לא להקשיב לקולות הנאצה, שאין ספק שרובם ככולם באים מהצד השמאלי, כאילו ימני. אני קורא לכולם, לדחוף את סמוטריץ, חגית משה, ליחד עם בו גביר ושותפו, להתאחד!!! להתאחד!!! להתאחד!!! להתאחד!!! להתאחד!!!
6
היי ביבי ,מה...
יורם | 02-02-2021 8:23
היי ביבי ,מה קרה ?!כבר לא מאמינים להבטחת ולשקרים שלך ?!?פג הקסם?!.אין ביבי אבל יש בנט ..
7
למצביע הערבי.איך אפשר...
fauzi sahlab | 02-02-2021 12:17
למצביע הערבי.איך אפשר להאמין לעלי סלאם ההפכפך ולעבניהו (עבאס נתניהו) הרי מטרתם לפלג את החברה הערבית תתעוררווווו ואל תתנו להם
8
יעתק סחה על...
הזעם | 03-02-2021 6:23
יעתק סחה על כבוד צריך לשמור אני אצביע בשבילכם