מוזיקה

עקיבא: "נמאס לי כבר לחכות שההופעות יחזרו"

לזמר והיוצר המצליח, עקיבא נמאס כבר לחכות עד שההופעות יחזרו ולכן הוא החליט לצאת במסורת חדשה מהסלון שלו שתחל כבר במוצ"ש הקרוב

עקיבא במיתרים –
עקיבא במיתרים – | צילום: צילום: זוהר שטרית

לאחר ששוב נראה כי פתיחת עולם התרבות המובטחת (שתוכננה לתחילת השבוע הקרוב) שוב נאלצת להידחות, בעקבות מצב התחלואה. הזמר והיוצר עקיבא החליט להפסיק לחכות ולעשות מעשה.

עקיבא שהספיק בשנה האחרונה להוליד לא מעט להיטי ענק כמו: "אל תעזבי ידיים", "פשוטים" ו"רק עוד רגע" שיצא לאחרונה – החליט לצאת במסורת מוזיקלית חדשה והחל ממוצ"ש הקרוב יחל במופעי לייב מהסלון הביתי שלו לפתיחת שבוע טוב.

"האמת שכבר נמאס לי לחכות שההופעות יחזרו ובא לי כבר שנפגש", מסר עקיבא וסיפר על ההחלטה "אז החל מהשבוע מוצ"ש live !!מהסלון שלי, ב20:30 בפייסבוק ובאינסטגרם. נקבל ביחד את השבוע החדש לטובה נתחיל בהבדלה, שירים, פיוטים ולאן שיזרום…התגעגעתי".

שירים, בקשות ורעיונות מוזמנים לשלוח לעקיבא בעמוד הפייסבוק או כאן בתגובות, בינתיים שתהיה שבת שלום!

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
יעל
28.01.21

גם ביוטיוב? יוכלו לראות את זה גם דרך יוטיוב?