חדשות טלוויזיה

"תראה איך למדנו למות": 'זהו זה' בשיר מקורי חדש

כוכבי "זהו זה" ממשיכים להוציא שירים מקוריים, ומשיקים הפעם שיר מחאה נגד סגירת עולם התרבות בשל מגפת הקורונה שכתב והלחין עבורם קובי לוריא. צפו

"תראה איך למדנו למות": 'זהו זה' בשיר מקורי חדש
צילום: צילום: מיכה לובטון

לאחר שהשיקו את "הפיצה שבלב", חברי "זהו זה" מוצאים כעת שיר מקורי נוסף והפעם שמח פחות על סגירת עולם התרבות.

כוכבי החבורה: שלמה בר אבא, גידי גוב, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר יבצעו יחד הערב (ה') בתכנית את "תראה מה נהיה מאיתנו", שיר מקורי חדש, המוחה על ההחלטה לסגור את מוסדות התרבות בשל מגפת הקורונה, ומביע חשש שנישאר כולנו בלי תרבות.

האזינו לשיר:

(מילים ולחן : קובי לוריא | הפקה מוסיקלית: אמיר לקנר )

בשיר שכתב והלחין עבורפ קובי לוריא, נכתב בין היתר: "ביטחון זה חשוב! תחבורה זה חשוב! וחינוך, ובשם השם, דת! ורק לַתרבות יש בקושי מקום בשורה אחרונה בצד. תראה מה עשו מאתנו. איך למדנו לחיות בלי תרבות? סתם ככה מבלי שהרגשנו, תראה איך למדנו למות".

"זהו זה" תשודר הערב (ה') בשעה 21:15 ב-כאן 11

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

11
10
ת.ח.
31.01.21

" הרוח צריכה מכונת הנשמה" , מאוד נכון. השאלה מהי המכונה הזאת? ולמה קוראים תרבות ? ואולי כאן נעוצה נקודת מחשבה יותר מעמיקה...