אחרי סערת הרזון: אנה זק מקבלת קמפיין חדש
אחרי סערת הדמות הוירטואלית צרת המותניים שהכעיסה עוקבים רבים, אנה זק קוטפת את פירות הפירסום ומקבלת קמפיין לחברת האיפור SACARA

האמירה שאין דבר כזה פרסום רע מוכיחה את עצמה פעם נוספת, השחקנית והזמרת אנה זק בת ה-19 מקבלת קמפיין למותג ביוטי מוביל לאחר שהצליחה להרעיש את הרשת בשבוע שעבר כשהעלתה לאינסטגרם את בת דמותה הדיגיטלית ש"סובלת" מרזון שהוגדר על ידי כמה גולשים זועמים כ"חולני".
אחרי שנעלמה למשך כמה שבועות בשל מצב רפואי אותו פרסמה בכלליות מבלי להיכנס לפרטים, העלתה הכוכבת פוסט בו היא מציגה את דמותה הוירטואלית AZAY לה פתחה גם חשבון אינסטגרם משל עצמה.
ייתכן וההחלטה להפיק מודליסטית דיגיטלית נועד בכדי למלא את הוואקום שנוצר בהעדרותה עבור החברות אותן היא מייצגת וגם לא מדובר בהחלטה יוצאת דופן שכן בשנה האחרונה מספר חברות מוכרות החלו להשתמש בפרזנטוריות ממחושבות ועדיין, הפרופורציות הבלתי אנושיות של הדמות איכזבו לא מעט גולשים שכתבו על כך שישנה ציפייה מכוכבת נוער לשמש דוגמה לצעירות העוקבות אחריה
View this post on Instagram
זק, חיילת המשרתת שירות מלא בצה"ל, תוביל את הקמפיין של מותג האיפור והטיפוח SACARA במקום נטע אלחמיסטר ששימשה כפנים של הרשת בארבע השנים האחרונות. הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח בחודש מרץ לרגל השקת סדרות איפור וטיפוח חדשות לקיץ 2021.
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו