בדמעות בעיניים: לאה גולדין ריגשה את ועדת חוץ ובטחון - סרוגים

בדמעות בעיניים: לאה גולדין ריגשה את ועדת חוץ ובטחון

לאה גולדין הקריאה מכתב שכתב בנה הדר הי"ד בזמן המסע לפולין: "אני הולך לרדת עכשיו מהקרון. כמו הרבה יהודים כמוני. הם צעדו בדרכם האחרונה ובמותם על קידוש ה' או בהישרדותם בקידוש החיים"

author-image
בדמעות בעיניים: לאה גולדין ריגשה את ועדת חוץ ובטחון
  צילום: ערוץ כנסת

לאה גולדין, אמו של סגן הדן גולדין הי"ד ריגשה את חברי וועדת חוץ וביטחון שדנה בנושא החיילים שנמצאים בידי חמאס מאז מבצע צוק איתן.

אמו של הדר הקריאה מכתב ששלח לה כשהיה במשלחת לפולין, וזאת גם בהקשר של יום השואה הבינלאומי שמצויין היום ברחבי העולם.

עוד באותו נושא

משפחת גולדין עתרה לבג"ץ נגד העברת חיסונים לעזה


4

משימה אדירה שאני מוכן לקחת על עצמי

אמא! תודה שכל פעם שאני מאבד משהו – את עצמי, את עוזרת לי למצוא, עוזרת ומרימה אותי לקום ולא ליפול. על הדאגה הבלתי פוסקת, התמיכה הבלתי פוסקת והתפילות הבלתי פוסקות. על הלימוד הבלתי פוסק שאני לומד מכם.

כל דבר שאני רואה פה בפולין מחזיר אותי אליכם, אל הסבתות, אל צור ואל איילת וחמי, והמחשבה שנצרבת שאני וצור וכולנו הניצחון המהלך של העם היהודי, משימה אדירה שאני מוכן לקחת על עצמי וזה כנראה מהסיבה שמהשנייה שנולדתי העברתם לי את המשימה הזו בתוכי. בזכותכם.

אני הולך לרדת עכשיו מהקרון. כמו הרבה יהודים כמוני. הם צעדו בדרכם האחרונה ובמותם על קידוש ה' או בהישרדותם בקידוש החיים. אני צועד מפה בדרך שהורו לי לצמוח מהעפר.

רציתי להגיד לכם שאני אוהב אתכם מעומק הלב. ואולי אני לא אומר את זה תמיד, אבל הלב שלי אומר את זה תמיד, ואני מקווה שהמעשים שלי שאני עושה יצלחו להגיד לכם כמה אני אוהב אתכם בכל הפעמים שאני לא אומר

אוהב תמיד

שלכם הדר

את דבריה סיימה גולדין במילים: "את החייל הזה צריך להחזיר, ואת אורון צריך להחזיר כי הם הגנו על מדינת ישראל. וזה לא במקרה שקוראים להם הדר ואורון, כי כשנחזיר אותם, נחזיר את ההדר והאור למדינת ישראל"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הלוואי בקרוב ...
חיה בוצים | 27-01-2021 11:49
הלוואי בקרוב
2
במדינה מתוקנת והדמוקרטית...
ששי | 27-01-2021 13:06
במדינה מתוקנת והדמוקרטית רמטכל ושר ביטחון שמנעו חילוץ של חיילים בשטח האוייב בטענה שיפגעו אזרחים צריך לנדות מהתפקידים המרכזיים שמשרתים את אזרחי המדינה
3
אשה מרשימה וחזקה,...
יעל | 22-06-2021 20:58
אשה מרשימה וחזקה, מלאת ערכים ויושר. בנה הלך בדרכיה ובדרך חינוכה. בעה שאורו והדרו יאיר את חיינו.