נעלי Natural world גם לרגל שלכם מגיע טבעי - סרוגים

נעלי Natural world גם לרגל שלכם מגיע טבעי

טו בשבט הגיע, חג לאילנות, וחג לטבע, אז אחרי שהכנתם צלחת עם פירות יבשים וכל טוב הארץ, הדרך לתור בארץ עם נעליים שכבשו את העולם

author-image
נעלי Natural world גם לרגל שלכם מגיע טבעי
  צילום: עמירם בן-ישי

Natural world מותג ספרדי שמושתת על ערכים ידידותים לסביבה, ושימוש ב- 100% טקסטיל וחומרים אקולוגיים כגון, גומי טבעי, כותנה, קרטון ממוחזר לקופסאות הנעליים וחומרים מתכלים נוספים אשר אינם יוצרים נזק לסביבה. ייצור הנעליים נעשה ללא שימוש בחומרים כימיקלים ודבקים סינטטיים.

הנעליים שהם חגיגה לרגליים, ונותנים מענה לנשים, גברים וילדים הם מעניקים  את היכולת להתלבש בסטייל מבלי להתפשר על נוחות ושמירה על הסביבה. נטורל וורלד מביאה רוח צעירה ורעננה לעולם הנעליים עם ניסיון רב בייצור נעליים.

נעלי הסניקרס של Natural World מאופיינות בעיצוב ספורטיבי-קלאסי המגיעות בקשת רחבה של צבעים עשירים וייחודים. כל נעלי נטורל וורלד נושאות את החותמת האקולוגית Made in green – תעודה עולמית המעידה על שימוש בחומרים אקולוגיים איכותיים ועמידה בתקנות סביבתיות מחמירות.

סניקרס קנבס בצבע גינס משופשף מחיר 199 ש"ח צילום: עמירם בן-ישי

הייצור של נעלי Natural world הוא ייחודי ומשתמש בטכנולוגיה מסורתית וולקאנית, בטכניקת לחץ וחימום גבוה ללא שימוש בכימיקלים או דבק סינטטי. כחלק מהחזון האקולוגי מייצרת החברה את כל דגמיה בריח תותי בר, מה שמקנה לנעליים נוחות ורעננות בכל צעד.

את הנעליים שהם חגיגת טבע אמיתית אפשר לקנות ולהנות מהן ברשת ווישוז באתר האון ליין, עם שליח שיביא לכם את חגיגת טו בשבט ישר אל הבית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו