יצרפו את שמואל אבואב? ההתלבטות של ימינה - סרוגים

יצרפו את שמואל אבואב? ההתלבטות של ימינה

שלושה שבועות לאחר שפורסם כי שמואל אבואב יצטרף לרשימת ימינה, שמו של האחרון עדיין לא הוכרז רשמית. לסרוגים נודע על ההתלבטות של ימינה בנוגע לצירופו לרשימה

author-image
יצרפו את שמואל אבואב? ההתלבטות של ימינה
  צילום: פלאש 90

שלושה שבועות לאחר שפורסם כי ימינה תצרף את מנכ"ל משרד החינוך לשעבר, שמואל אבואב לרשימת המפלגה, האחרון עדיין לא הוכרז רשמית. אולם, לסרוגים נודע כי בימים האחרונים אבואב נוכח במטה הבחירות של ימינה ולא רק לטובת פגישות עם נפתלי בנט. נראה כי אבואב אף לוקח חלק במטה ופועל למען המפלגה בקמפיין הבחירות.

עוד באותו נושא

בנט הציע שיריון למועמד לשעבר במפלגת העבודה


7

כמו כן, בנט כבר ערך מס' פגישות עם מנכ"ל משרד החינוך לשעבר ודן איתו על צירופו למפלגה. אם כן, מדוע לא הוכרז רשמית על הצטרפותו למפלגה?

לסרוגים נודע כי בימינה התלבטו על צירופו של אבואב לרשימה. תחילה בנט בחן את גורל השותפות הפוליטית עם סמוטריץ'. לאחר מכן, היו שחששו כי צירופו של אבואב המזוהה כאיש מפלגת העבודה תצטייר כהוכחה לסמוטריץ' שאמר כי ימינה נוטה למרכז, ותהווה סוג של פרס עבורו. מנגד, אבואב נחשב כמקורבו של בנט ואיש ביצוע רציני, וכעת לאחר הפיצול מסמוטריץ' ימינה פתחה את שעריה לכלל הציבור הישראלי וחיבור עם אבואב הפך טבעי יותר.

על רקע דברים אלה נראה כי לאור סגירת הרשימות המתקרבת, בקרוב בנט יכריע בנידון.

כזכור, לפני כחודש פורסם כי בנט הציע לאבואב שיריון במקום 5 ברשימה לכנסת ה-24. אבואב מונה על ידי בנט למנכ"ל משרד החינוך, בכנסת ה-20 ולמעשה החזיר אותו לקדנציה שנייה אחרי שכיהן בתפקיד תחת השרה יולי תמיר בשנים 2006-2007. אבואב המשיך גם אחרי עזיבת בנט את התפקיד, לכהונה של הרב רפי פרץ ותחילת כהונתו של גלנט.

בעברו אבואב היה גם מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון וכן מנכ"ל עמותת "אור ירוק" הפועלת לשיפור תרבות התחבורה בישראל וצמצום תאונות הדרכים. בגיל 30, נבחר אבואב לראשות המועצה המקומית קריית טבעון ובתפקיד זה כיהן שלוש כהונות רצופות, בשנים 1989–2004.

הפרט המעניין, מבחינה פוליטית בעברו של אבואב, הוא שמדובר באיש מפלגת העבודה והתמודד בבחירות לכנסת ה-16 (2003) במסגרת ברשימת העבודה-מימד ושובץ במקום ה-26 ולא נכנס לכנסת.

מימינה נמסר: "ישנן פניות רבות של אנשים אכפתיים ומוכשרים המאמינים שנפתלי בנט כראש ממשלת ישראל יטפל בשיקום העסקים, ידאג ליצירת 400,000 מקומות עבודה וירפא את הקרעים העם. כשתהיה החלטה לגבי מצטרפים חדשים, נשמח לעדכן את הציבור".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אבואב, שקדייה, אביר...
לא לומדים | 25-01-2021 19:01
אבואב, שקדייה, אביר חרא, רוני ססובר, קרולין גליק, אלי אוחנה, אלונה ברקת, מי עוד ינסה להשתחל על גב של בנט לכנסת רק בשביל לגלות כי נשאר בחוץ?
לפחות אנשים...
אלמוג | 25-01-2021 21:59
לפחות אנשים איכותיים ולא מירי רגב אסנת מארק הכלומניקיות, שלא לדבר על הסרסור שבושה שהיה בכנסת ולא בכלא.
רק חילוני שמאלני מסוגל לכתוב תגובה כזו
יעקב כהן | 25-01-2021 20:53
אז יאללה
2
יש עוד פרט...
לוי | 25-01-2021 19:11
יש עוד פרט מעניין וחשוב מאוד. אבואב היה המנכל הכושל של משרד החינוך(אחת הנוכחות לכך זה איך דהלמידה מרחוק התנהלה)והוא היה בתקופת שר החינוך הכושל נפתלי בנט. שניהם ביחד הצליחו לחבוט עוד בעובדי ההוראה ולהוריד את החינוך למעמקי מצולות כדי למצוא חן בעיני ההורים והתקשורת.
מנכל כושל...
שלומי | 26-01-2021 0:38
מנכל כושל מי אתה שתדבר ככה אדם הזוי
3
אני מעדיף רשימה של סמוטריץ,חגית-נעם-עוצמה...
יהודה | 25-01-2021 19:15
מה איתכם?
4
שמואל איש עשייה...
דודי כהן | 26-01-2021 0:36
שמואל איש עשייה משכמו ומעלה, שהוכיח את עצמו בכל תפקיד שכיהן בו!