עריקה נוספת: מכחול לבן למפלגת העבודה - סרוגים

עריקה נוספת: מכחול לבן למפלגת העבודה

חבר הכנסת רם שפע מכחול לבן, הודיע כי הצטרפותו למפלגת העבודה. שפע יתמודד בפריימריז של המפלגה שייערכו בשבוע הבא: "שמח להצטרף לבית פוליטי שמרגיש כמו בית"

author-image
עריקה נוספת: מכחול לבן למפלגת העבודה
  (צילום: הדס פארוש\ פלאש90)

חבר הכנסת רם שפע מכחול לבן, עוזב את מפלגתו של בני גנץ ויתמודד בפריימריז של מפלגת 'העבודה 'שייערכו בשבוע הבא.

שפע היה אחד המורדים מליל החניונים שהצביע נגד עמדת סיעתו והביא לפיזור הכנסת ולהליכה לבחירות רביעיות. שפע, שכיהן כיו"ר ועדת החינוך, היה אחד מחברי הכנסת שהתנגדו לא מעט להחלטות הממשלה, וטרפד את סגירת מוסדות החינוך אחרי החלטת קבינט הקורונה.

שפע הסביר את ההחלטה ואמר: "הממשלה הזו שכחה את תפקידה כלפי הציבור, לכן הצבעתי בעד הפלתה. כעת, אפעל בכל כוחי כדי להוביל לשינוי אמיתי שכל כך נחוץ למדינה שלנו. מתוך כך, החלטתי לרוץ בבחירות לרשימת העבודה במטרה להצטרף לחברתי מרב מיכאלי, יו"ר המפלגה, ולקדם את התחדשות המחנה הדמוקרטי והליברלי בישראל".

עוד באותו נושא

השר שפרש מכחול לבן עובר למפלגה של בוגי יעלון

שפע הוסיף כי "מרב היא מנהיגה אמיצה, ערכית ונחושה ויהיה לי הכבוד להצטרף אליה לרשימה שלא רק מדברת על דמוקרטיה, אלא מקיימת אותה הלכה למעשה".

שפע הוסיף: "אני שמח, נרגש וחדור מטרה להצטרף לבית פוליטי שמרגיש כמו בית. מחנה המרכז-שמאל זקוק להתחדשות, התעוררות ותעוזה. זה אפשרי ואני גאה לקחת בכך חלק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
טיפוס מגעיל חסר...
עובד | 25-01-2021 17:57
טיפוס מגעיל חסר חשיבות,מחפש צומי,אידיות חסר משמעות,אתה לא מעניין,וגם לא רצוי,צריך לחוקק חוק נגד נוכלים כמוך שאין אפשרות לברוח עים המנדט לכל מקום,כמו במחנה הפליטים,של הסבא של התינוק הערבי ממחנה העריקים,
2
מפלגה של בוגי...
יעקב | 27-01-2021 15:16
מפלגה של בוגי יעלון. ???! מי אמר שיש דבר כזה.האיש הזוי ומגוחך כל מה שהשאיר אותו בכנסת זה שזחל לבני גנץ,בלעדיו יש לו אולי 1.5%. יאללה צא לנו מהעיניים.
3
במקומו, הייתי מתחבא...
אזרח | 01-02-2021 8:51
במקומו, הייתי מתחבא היטב. יש לו על הידיים עשרות אם לא מאות נרצחים. פתיחת מערכת החינוך, עליה הוא כל כך מתגאה, הביאה לעליית התחלואה בכל המגזרים. ההיסטוריה תשפוט אותו (אם בכלל יכנס אליה..), אנשים יתפסו את הראש וישאלו מי האידיוט חסר האחריות שהביא לעליית התחלואה בגלל מניעים אישיים ופולטים (עע שאשה ביטון)
4
הוא כבר יהרוס...
במבי | 01-02-2021 23:33
הוא כבר יהרוס גם את מפלגת העבודה. הוא ממש סוס טרויאני.
5
עוד סטייק שרוצה...
חבר מפלגת העבודה | 01-08-2021 12:32
עוד סטייק שרוצה להשתלט על מפלגת העבודה .כדאי למרב להעיף אותו מאין שבא אחרת מי ישורנו