בג"ץ בדיון: האם נתניהו יחקר בפרשת הצוללות? - סרוגים

בג"ץ בדיון: האם נתניהו יחקר בפרשת הצוללות?

שלושה שופטי בג"ץ מקיימים היום דיון בעתירות הדורשות לפתוח את פרשת הצוללות ולחקור במסגרתה את ראש הממשלה נתניהו בחשד לביצוע מעשים פליליים. היועמ"ש מתנגד לחקירה

author-image

בית המשפט העליון מקיים היום (שני) דיון בשבתו כבג"ץ, בשלוש עתירות אשר דורשות כי בית המשפט יורה ליועמ"ש לפתוח מחדש את פרשת הצוללות ולחקור במסגרתה את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אל עתירתה של התנועה לאיכות השלטון, אשר סווגה כחסויה, צורפו תצהירים של עשרות מבכירי מערכת הביטחון התומכים בעמדתה. הרכב השופטים בתיק הינו ניל הנדל, יצחק עמית ונועם סולברג.

עוד באותו נושא

"יאללה פאודה": הועדה לבדיקת הצוללות התכנסה

לקראת הדיון התקיימה מחוץ לאולם בית המשפט הפגנה עם מיצגים של צוללות ענק, ועליהן כיתוב 'אין מחילה; חקירה עכשיו'. ההפגנה התקיימה יחד עם בואן של שיירות הרכבים של התנועה לאיכות השלטון ותנועת חקירה עכשיו אל בית המשפט שבירושלים.

כאמור, בין יתר העותרות, התנועה לאיכות השלטון דורשת בעתירתה להקים ועדת חקירה ממלכתית ולפתוח בחקירה פלילית בחשד למעורבות נתניהו בפרשת הצוללות.

יו״ר התנועה לאיכות השלטון, עו״ד ד״ר אליעד שרגא מסר: "מדובר בפרשת השחיתות החמורה ביותר בתולדות המדינה, פרשה בה הוקרב בטחונה של מדינת ישראל על מזבח אינטרסים כלכליים פרטיים של אלו האמורים לשרת את האינטרס הציבורי".

"אנו תולים תקוותנו בבית המשפט העליון של ישראל שיורה על פתיחה בחקירה פלילית של פרשת המניות והשפעתה על פרשת רכש כלי השיט, וכן שיורה על הקמת ועדת חקירה ממלכתית בנושא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו