הלינץ' בבני ברק | מעצרם של חסידי ויז'ניץ הוארך - סרוגים

הלינץ' בבני ברק | מעצרם של חסידי ויז'ניץ הוארך

בית משפט השלום בתל אביב האריך עד ליום רביעי את מעצרם של ארבעה חסידי ויז'ניץ אשר הוסגרו למשטרת ישראל בחשד למעורבותם בלינץ' שבוצע בבלשים ברחובות בני ברק

author-image

ארבעת חסידי ויז'ניץ שהוסגרו למשטרת ישראל בחשד למעורבותם בלינץ' שבוצע בבלשים ביום חמישי האחרון ברחובות בני ברק, הובאו הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי המייצגים את החשודים טענו בבית המשפט כי המשטרה התחייבה לשחרר את החשודים לאחר 24 שעות, במידה ויוסגרו לידיה. השופטת קבעה כי הדיון ימשיך כיוון שהייתה אמירה כללית ש"הכל יהיה בסדר" שאינה מחייבת.

עוד באותו נושא

התגובה ללינץ': המשטרה פשטה על בני ברק. תיעוד


23

בנוסף, עורכי דינם של חסידי ויז'ניץ טוענים כי בזמן התקיפה לא היה ידוע כי מדובר בבלשים. בשל הלבוש האזרחי, החסידים חשבו כי מדובר ב'מוייסרים' (מלשינים) שרוצים להביא לחדשות דיווחים נגד החסידות.

בית המשפט החליט לאשר את הארכת מעצרם של הארבעה עד ליום רביעי הקרוב.

כזכור, ביום חמישי כמה עשרות חרדים קיצונים הקיפו מכונית ללא סמלי משטרה ובה שוטרים בבני ברק. המתפרעים ניפצו את שמשות המכונית באמצעות קרש ואף ניקבו את צמיגיו תוך שהם קוראים לעבר השוטרים "נאצים, ארורים". לפי הדיווח שוטרת אחת נפגעה קל.

מן התיעוד מהזירה נצפו עשרות חרדים שרדפו אחרי המכונית, פגעו בה באמצעות קרש ורגמו באבנים.

מהמשטרה נמסר אחרי האירוע הקשה כי "במהלך פעילות של בקרי רישוי בעיר בני ברק, החלה התקהלות בלתי חוקית שבמהלכה הבחינו המתקהלים ברכב ובו שוטרים שהיו בתפקיד, השליכו אבנים לעבר הרכב, ניפצו שמשות וניקרו צמיגים".

"המתקהלים אף ניסו לפתוח את דלתות הניידת, בעוד שוטרים שישבו ברכב נאלצו להזעיק עזרה וחילוץ. בעקבות האירוע שוטרת נפצעה באורח קל. המשטרה לא תשלים עם הפרות סדר בוטות ופגיעה בסדר הציבורי, תוך סיכון ממשי לשוטרים ותפעל למיצוי הדין עם העבריינים".

עוד באותו נושא

נתניהו: "נפעל נגד מי שהרים יד על השוטרות והשוטרים"


4

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שורש הבעייה: שנאת השמאל והמשטרה לחרדים
המשטרה האכזרית | 25-01-2021 11:29
מאז קום המדינה, בן גוריון ומפא''י הבולשבקית שנאו את הדתים והחרדים. ותמיד תמיד המשטרה היתה מתאכזרת לחרדים ולדתיים. בהפגנות נרצחו כמה חרדים ע''י המשטרה.במשך השנים הלכ ה וגדלה השנאה נגד חרדים. לכן בהפגנות זעקו החרדים ''נאצים'' !! אז מה שקורה עכשיו, זה פשוט ריאקצייה נגד המשטרה האכזרית