מלכה לייפר הוסגרה הלילה לאוסטרליה - סרוגים

מלכה לייפר הוסגרה הלילה לאוסטרליה

מלכה לייפר הוסגרה היום לפנות בוקר לאוסטרליה, שש שנים לאחר שהחלו ההליכים המשפטיים בכדי שהדבר יתבצע. ההסגרה נעשית רגע לפני שהשמים נסגרים בשל ההחמרה בתחלואה ממגפת הקורונה.

author-image
מלכה לייפר הוסגרה הלילה לאוסטרליה
  יונתן זינדל/פלאש 90

לאחר שש שנים ארוכות בהן הסגרתה נדחתה תוך שימוש בהליכי משפט, מלכה לייפר הוסגרה היום (שני) לפנות בוקר לאוסטרליה. הסגרתה הוקדמה ביום, זאת בכדי להספיק לבצע את ההסגרה רגע לפני שהשמים נסגרים בשל ההחמרה בתחלואה ממגפת הקורונה.

לייפר הוסגרה במבצע שהתקיים במעטה של חשאיות, והובלה אל נמל התעופה בן גוריון על ידי סוהרות שב"ס כאשר היא אזוקה בידיה וברגליה. לייפר עלתה על טיסה לפרנקפורט שבגרמניה, ומשם תמשיך בטיסה לאוסטרליה.

עוד באותו נושא

ניסנקורן חתם על הסגרת מלכה לייפר לאוסטרליה


4

עו"ד ניק קאופמן המייצג את לייפר מסר: "יתקיימו דיונים מקדמיים בימים הקרובים שלא בנוכחותה הפיזית של מלכה לייפר, לפי התו הסגול האוסטרלי. בשלב זה היא תוחזק במתקן הכליאה היחידה לנשים במלבורן – שם אני מקווה שיכבדו את זכויותיה ודרישותיה ההלכתיות".

"לאור העיכוב בניהול משפטים והפעילות המצומצמת של בתי המשפט באוסטרליה עקב משבר נגיף הקורונה, אינני סבור כי עניינה של הגברת לייפר יגיע למשפט הוכחות בשנה הנוכחית".

מארגון "מגן" המלווה את הנפגעות נמסר: "אנו מברכים על הסגרתה של מלכה לייפר לאוסטרליה. לקח למעלה מ-70 דיונים עד שהוחלט על ההסגרה אך לבסוף גם הרגע הזה הגיע".

"אנו עומדים לצד הנפגעות ומחזקים את ידיהן לקראת תחילת המסע הבא מול מערכת הצדק האוסטרלית. כארגון וכקהילה נמשיך להלחם עבור נפגעים ונפגעות נוספים, ונלחם בכל הכוח שישראל תחדל להיות מדינת מקלט עבור עברייני מין ושסאגת הסגרה שכזו לא תחזור על עצמה שוב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בושה שלקח כל...
מיכאל | 25-01-2021 11:09
בושה שלקח כל כך הרבה זמן להעיף מכאן החלטה הזו.
2
יתכן שה׳נפגעות׳ עשו...
מנדי | 25-01-2021 11:41
יתכן שה׳נפגעות׳ עשו קנוניה להעליל עלילה.... מדובר בשלוש אחיות מבית מפורק שיתכן שהמנהלת לא התייחסה אליהן ואף זילזלה בהן בילדותן... הרי אם לייפר היא פדופילית הרי לא יתכן שמכל אלפי תלמידותיה אין שום טענה נוספת נגדה מעוד תלמידות שהיא התעסקה איתן, רק שלושת האחיות טוענות זאת... הרי אין פה שום ראיה שקושרת את לייפר לטענת האחיות הללו,!רק עדות האחיות שיתכן מאוד שהיא מתואמת ביניהן בשביל להתנקם... ישראל המתוחכמת יתכן שנפלה בפח הפעם... אך שנאת החרדים היא מעל הכל, אם היה מדובר באיזו גברת סמלונית היו מביאים את האחיות לישראל וחוקרים אותן שתי וערב לפני שהיו מסגירים