מה גרם לשוטר לירות באוויר בהפגנה בבני ברק? | צפו: - סרוגים

מה גרם לשוטר לירות באוויר בהפגנה בבני ברק? | צפו:

המשטרה שחררה תיעוד של שוטר אשר נפצע בראשו, אשר מגולל את גרסתו לאירועים שהביאו לכך שבמהלך הפגנה בבני ברק, שוטר אחר ירה באוויר בכדי להרחיק את המפגינים

author-image
מה גרם לשוטר לירות באוויר בהפגנה בבני ברק? | צפו:
  צילום מסך

מוקדם יותר היום (ראשון) במהלך הפגנות בבני ברק, שוטר שלף את נשקו וירה באוויר, לאחר שהושלכו עליו ועל חבריו לנשק חפצים ואבנים. אחד השוטּרים נפגע מאבן בראשו ופונה לקבלת טיפול רפואי לאחר שחש ברע.

המשטרה שחררה תיעוד של אחד השוטרים אשר נפגע בראשון מאבן, ואושפז בבית חולים תל השומר, כאשר הוא מציג את גרסתו לאירועם שהתרחשו ברחובות העיר החרדית.

על פי המשטרה, מניתוח כלל הממצאים בשטח עולה כי "המון פורע חוק הקיף את שני השוטרים, שעה שנכחו במקום לשם שמירה על הסדר הציבורי, והשליכו לעברם אבנים, כאשר אחד השוטֹרים חש דקיֹרה בגב מחפץ כהה ונדחף על ידי ההמון ולפיכך ביצע ירי באוויר, לשם הרחקתם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
IQ
טמבל | 24-01-2021 23:02
הגאונים בלשכת הדוברות חושבים שרמת המשכל של האזרחים שואפת לאפס. הבעיה שהטמבל לא מודע להיותו טמבל
2
למה לתרץ עצמם
אלי | 24-01-2021 23:05
עושים מה שרוצים לטייח מטייחים
3
שלטון האפסים הציונים לקראת הסוף שלו
זאב | 25-01-2021 0:22
בקרוב מלכות ישראל תקום, נראה את השוטר האפס הזה הולך אכוף את ההנחיות ההזיות בכפר ערבי או שכונה ערבית בלוד, ויורה כדור באוויר, לא היה את מי לראיין, היו מחוררים אותו ואת כל הפלוגה שלו, אבל הם חזקים על חרדים.
, אתה...
מה שלא הולך בכוח - הולך בעוד יותר כוח | 25-01-2021 6:54
, אתה באמת צודק. את הפורעים החרדים צריך להשוות לפורעים הערבים ולהתייחס בהתאם. בבני ברק שרפו בלילה אוטובוס וגנבו ציוד, בירושלים פגעו ברכבת הקלה ושפכו בטון על הפסים ( מה שעלול לגרום להתהפכותה ), הרסו תחנה של הרכבת הקלה ופגעו בכלי רכב של עוברי אורח. אספסוף פרוע ונבער מדעת שהתרגל שאין דין ואין דיין ולא מבין את סכנת החיים שבקורונה. הגיע הזמן לשים לכך סוף.
4
אין גבול לחוצפה...
הגולם שקם על יוצרו ... הזבל החרדי ... מפיץ הקורונה ... | 25-01-2021 7:31
אין גבול לחוצפה של העלוקות ... לא מספיק שמשחדים אותם וקצבאות , הטבות , והקלות במסוי , הכל לשמר אותם קרוב למושחת מבלפור ... הם הרי הסכוי היחיד שלו לחסינות ... הם גם לא נשמעים להנחיות , הם הביאו עלינו את המוטציה הבריטית , הם ממלאים את בתי החולים , נדבקים בעשרות אלפים , ומתים בהמוניהם , ושום דבר לא מעניין אותם ...
5
כמה מגוחך השוטר...
שאולי | 25-01-2021 10:32
כמה מגוחך השוטר הזה, תשים לפחות את הסד על הצוואר, תשחק אותה יפה כאילו אתה פצוע ונפגע, ככה יאמינו לך שהחרדים חיות, אדיוט, שחקן טיפש!!