מוזיקה

אחרי אייל גולן: עידן רייכל משיק שיתוף פעולה חדש

לאחר שיתוף הפעולה המפתיע עם אייל גולן שעורר ביקורת רבה, הזמר והיוצר עידן רייכל ממשיך בכיוון המזרחי וישיק ממש בקרוב שיר חדש עם הזמרת עדן בן זקן

אחרי אייל גולן: עידן רייכל משיק שיתוף פעולה חדש
צילום: צילום: עומר מסינגר

גם בתקופת הקורונה, עידן רייכל ממשיך להפתיע. לאחר שיתופי הפעולה המצליחים עם נסרין קדרי, זהבה בן ואייל גולן – רייכל מממשיך בכיוון המזרחי ומשיק שיר חדש עם הזמרת עדן בן זקן.

מדובר בשיר חדש בשם "מתעגעת אותך", שיצר רייכל יחד עם אבי אוחיון ומבצעת בן זקן. הסינגל צפוי לצאת מחר (ב'), אך כבר הערב מסתובב ברשת קטע ממנו להאזנה.

בן זקן ששיתפה לאחרונה פעולה גם עם נתן גושן, מצטרפת כעת לרשימה מכובדת של אמנים ששיתפו פעולה בפרויקט של רייכל. ביניהם: ישי ריבו, אמיר דדון, ברי סחרוף, יהורם גאון, גיא ויהל, עידן חביב ואייל גולן, איתו שיתף פעולה לאחרונה ועורר ביקורת עקב פרשות בהן נחשד בעבר.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
5
...
25.01.21

רייכל ודפן מחפשים קהל ופונים לזמר המזרחי מה שמראה ששנים ירדו עליהם ועכשיו מחבקים אותם