ביזארי או גאוני: חשבון האינסטגרם של בלנסיאגה
בזמן שבתי אופנה מנסים לפצח את הדי-אן-איי המשתנה של אינסטגרם, בית האופנה היוקרתי בלנסיאגה מצליח לתחזק חשבון פופולרי שבינו לבין הקולקציות היוקרתיות קשר מקרי בהחלט
בשבוע בו תמונות פפראצי של השחקנית הילרי דאף במעיל פפיטה ורוד של בלנסיאגה כבשו את הרשת, שיטוט בחשבון האינסטגרם של בית האופנה היוקרתי מגלה שהטירוף שעובר על החשבון רק הולך ומחמיר בימי קורונה.
בזמן שבתי אופנה בינלאומים משווקים את מרכולת הקוטור בעזרת פרזנטוריות בעלות חזות נאה ותמונות של מיטב הצלמים, בית האופנה מוותר על הפלטפורמה השיווקית לטובת פיד שכל כולו יצירות מטורפות בצילום אגבי ולא מקצועי, בעת שאת הקולקציות עצמן אפשר למצוא בעיקר באתר ובמגזיני האופנה השונים.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
האינסטגרם המוזר של מותג היוקרה בלנסיאגה
מדובר במהלך שהתחיל לפני שלוש שנים ונראה שתפס אחיזה מבלי לשנות כהוא זה. תמונות שונות ומשונות עולות בתדירות גבוהה לחשבון המותג ללא האסתטיקה המפולטרת שהיא הלחם והחמאה של האינסטגרם.
אם זה כרוב במסכה, כלב בסווצר או נעל עם עקב שהוא טוש, מבלי לספק הסברים או משפטי מחץ בסטטוס.
שכבר עולה פריט שהוא גם חלק מהקולקציה ולא סתם אינסטרומנט אומנותי – לא תמצאו קישור לרכישה.
View this post on Instagram
מרימי הגבה שכבר שנים יוצאים נגד המהלך שכל כולו זועק 'תשומי' חייבים להודות שייתכן והמותג הצרפתי עלה על משהו נכון עם נכס דיגיטלי שמתחזק 11 מיליון עוקבים, מאה אלף לייקים לפוסט ועדת מעריצות שכולל כוכבות כמו מייגן מרקל, ביונסה, אדל, הקרדשיאנס שמשלימות את העבודה הלוקה בחסר בחשבונות האינסטגרם האישים שלהם.
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
View this post on Instagram