אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

ביזארי או גאוני: חשבון האינסטגרם של בלנסיאגה

בזמן שבתי אופנה מנסים לפצח את הדי-אן-איי המשתנה של אינסטגרם, בית האופנה היוקרתי בלנסיאגה מצליח לתחזק חשבון פופולרי שבינו לבין הקולקציות היוקרתיות קשר מקרי בהחלט

ביזארי או גאוני: חשבון האינסטגרם של בלנסיאגה
  בלנסיאגה צילום: Shutterstock By Creative Lab

בשבוע בו תמונות פפראצי של השחקנית הילרי דאף במעיל פפיטה ורוד של בלנסיאגה כבשו את הרשת, שיטוט בחשבון האינסטגרם של בית האופנה היוקרתי מגלה שהטירוף שעובר על החשבון רק הולך ומחמיר בימי קורונה.

בזמן שבתי אופנה בינלאומים משווקים את מרכולת הקוטור בעזרת פרזנטוריות בעלות חזות נאה ותמונות של מיטב הצלמים, בית האופנה מוותר על הפלטפורמה השיווקית לטובת פיד שכל כולו יצירות מטורפות בצילום אגבי ולא מקצועי, בעת שאת הקולקציות עצמן אפשר למצוא בעיקר באתר ובמגזיני האופנה השונים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Balenciaga (@balenciaga)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Balenciaga (@balenciaga)

האינסטגרם המוזר של מותג היוקרה בלנסיאגה

מדובר במהלך שהתחיל לפני שלוש שנים ונראה שתפס אחיזה מבלי לשנות כהוא זה. תמונות שונות ומשונות עולות בתדירות גבוהה לחשבון המותג ללא האסתטיקה המפולטרת שהיא הלחם והחמאה של האינסטגרם.

אם זה כרוב במסכה, כלב בסווצר או נעל עם עקב שהוא טוש, מבלי לספק הסברים או משפטי מחץ בסטטוס.

שכבר עולה פריט שהוא גם חלק מהקולקציה ולא סתם אינסטרומנט אומנותי – לא תמצאו קישור לרכישה.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Balenciaga (@balenciaga)

מרימי הגבה שכבר שנים יוצאים נגד המהלך שכל כולו זועק 'תשומי' חייבים להודות שייתכן והמותג הצרפתי עלה על משהו נכון עם נכס דיגיטלי שמתחזק 11 מיליון עוקבים, מאה אלף לייקים לפוסט ועדת מעריצות שכולל כוכבות כמו מייגן מרקל, ביונסה, אדל, הקרדשיאנס שמשלימות את העבודה הלוקה בחסר בחשבונות האינסטגרם האישים שלהם.

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Balenciaga (@balenciaga)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו