ישיבת בנ"ע בגבעת שמואל עוברת לניהול משותף עם העירייה

ישיבת בנ"ע בגבעת שמואל עוברת לניהול משותף עם העירייה

מרכז יב”ע ועיריית גבעת שמואל חתמו על הסכם לניהול משותף של הישיבה התיכונית בעיר. ראש העיר יוסי ברודני: "תלמידי הישיבה יוכלו ליהנות מסטנדרטים חדשים של מערכת חינוך מובילה ומתקדמת"

author-image
ישיבת בנ"ע בגבעת שמואל עוברת לניהול העירייה
  ראש העיר יוסי ברודני, סמנכ"ל יב"ע משה בר חיים

אחרי תקופה ארוכה של משא ומתן, נחתם היום (א') הסכם בין מרכז ישיבות בני עקיבא לבין עיריית גבעת שמואל לניהול משותף של הישיבה התיכונית בגבעת שמואל.

לפי ההסכם, מרכז ישיבות בני עקיבא תחכיר לעיריית גבעת שמואל את מבני חטיבת הביניים והחטיבה העליונה, ובתמורה לכך תמשיך מרכז יב"ע להפעיל את חטיבת הביניים ואת החטיבה העליונה כבית ספר שש שנתי, בליווי של ועד מנהל משותף של הרשת והעירייה.

גבי חדד מנכ"ל העירייה, משה בר חיים סמנכ"ל יב"ע, ראש העיר יוסי ברודני, ראש הישיבה הרב פרוכטר מ"מ ראש העיר יעקב ויליאן (דוברות העירייה)

תהליכי ייעול להפחתת שכר הלימוד

במסגרת ההסכם הושגו הסכמות לגבי תקציב בית הספר, לגבי רמת תכנית הלימודים בבית הספר, הצדדים התחייבו לבצע השקעות בישיבה ומבני בית הספר וכן הוסכם לנקוט בתהליכי ייעול לשם הפחתת שכר הלימוד לטובת תלמידי גבעת שמואל. הסכם זה מאפשר, מחד, את המשך הפעלת הישיבה כבית ספר שש שנתי, ומאידך מאפשר מעורבות ופיקוח של העירייה תוך נקיטת אמצעי ייעול לטובת כלל תלמידי גבעת שמואל.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני אמר לאחר החתימה: "זוהי בשורה נפלאה בראש ובראשונה לתלמידי הישיבה היקרים שלנו, שיוכלו ליהנות מסטנדרטים חדשים של מערכת חינוך מובילה ומתקדמת, הרואה את טובתם מעל לכל. סטנדרטים שיהוו אות ומופת והתנהלות תקינה למוסד לימודי המחנך לערכים, למצוינות, לציונות ולמנהיגות. לא בכדי הנוער שלנו מוביל בתחומים רבים ומערכת החינוך שלנו היא מהטובות ומהמובילות בארץ. תלמידי גבעת שמואל הם מקור גאוותנו ואנו נמשיך לפעול למענם בכל המישורים, על מנת להבטיח עבורם רמת לימודים גבוהה וסביבת לימודים מהמתקדמות שיש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
להפריט! מה זה...
חבל ומאכזב | 24-01-2021 20:24
להפריט! מה זה הבולשיבזם הזה? למה צריך לממן ישיבה מכספי ארנונה. צריך להפריט ולהוציא למכרז. אם אין קונים, אז זה עסק כושל שצריך להסגר
2
בשורה רעה מאד לתלמידי גבעת שמואל!!!
מאיר | 25-01-2021 0:31
המשמעות של קניית הישיבה ע י העיריה הוא פשוט מאד. מעכשיו לעיריה יש ישיבה תיכונית בבעלותה. עד עכשיו לא היתה לה ישיבה תיכונית ולכן היא לא יכלה למנוע מתושבי גבעת שמואל שרצו בכך לנסוע ללמוד ברמת גן או בפתח תקווה. כי לפי החוק, אם אין לעיריה ישיבה משלה, היא לא יכולה למנוע יציאת תלמידים לישיבות מחוץ לעיר. מעכשיו, יש ישיבה שרשומה על שם העיריה, ולכן הצעד הבא יהיה לעצור כל רישום של תלמיד תושב העיר מללכת ללמוד בעיר אחרת. כך ברודני עשה לגבי הבנות אחרי שהקים שם אולפנא, ועכשיו יעשה זאת גם ביחס לבנים. ישיבת גבעת שמואל היא מעולה, ויש בה צוות מדהים, אבל יש תושבים שמעוניינים ללמוד בישיבות אחרות, כגון רמת גן, צביה פת, דרכי נעם בפת או נחלים. מעכשיו - חסל סדר בחירה, כולם כולם נשארים בעיר, ירצו או לא ירצו!
עד היום גם אפשר היה למנע
לא צריך בעלות | 26-01-2021 18:51
העיריה יכלה גם עד היום למנע יציאה החוצה, זה שהישיבה לא בבעלותה זה לא שייך
מסכימה עם מגיב 2. זו כנראה התכנית של ברודני
רונית | 25-01-2021 23:15
בתור תושבת גבש, אני חושבת שמגיב 2 צודק. זו הסיבה היחידה שהעיריה משקיעה בתכנית הזו. הרבה טוב כנראה לא יצא מזה