תקלה? מרב מיכאלי לא הופיעה בספר הבוחרים - סרוגים

תקלה? מרב מיכאלי לא הופיעה בספר הבוחרים

עם הגעתה להצביע בפריימריז לראשות העבודה, ח"כ מרב מיכאלי הופתעה לגלות ששמה לא הופיע בספר הבוחרים. גם השר לשעבר בייגה שוחט נמנע מהצבעה: "מאד מקווה שזו טעות ולא משהו אחר"

author-image
תקלה? מרב מיכאלי לא הופיעה בספר הבוחרים
  (צילום: דוברות)

עם פתיחת הקלפיות הבוקר (ראשון) בפריימריז לראשות מפלגת העבודה, בכירי המפלגה הופתעו לגלות כי שמותיהם לא רשומים בספר הבוחרים – וכתוצאה לא יכלו להצביע.

האירוע המשמעותי ביותר הגיע כאשר המועמדת המובילה, ח"כ מרב מיכאלי, התבשרה כי היא לא מופיעה ברשימה הממוחשבת שהועברה לחברה שהפעילה את הבחירות – למרות ששמה כן הופיע בספר הבוחרים של המפלגה. כתוצאה נאמר למיכאלי שהיא לא תוכל להצביע, ורק אחרי כחצי שעה נאמר כי מדובר בתקלה והיא הוכנסה לקלפי. גם לאחר מכן מיכאלי חוותה שגיאה במחשב שבו ניסתה להצביע, ורק במחשב השני הצליחה לרשום את הצבעתה.

עוד באותו נושא

"המצב בעייתי בסקרים אך לעבודה פוטנציאל שיקום"

במקביל השר לשעבר בייגה שוחט גילה לתדהמתו כי הוא אינו רשום בספר הבוחרים – זאת למרות שהוא חבר המפלגה כבר עשרות שנים, וכיהן כשר האוצר בממשלתו של יצחק רבין. "מאד הופתעתי למצוא שאני לא בספר הבוחרים" אמר שוחט לאחר מכן לגלי צה"ל. "אני בדקתי בסוף השבוע באתר המפלגה, וקיבלתי תשובה חיובית – הן לגבי היותי חבר מפלגה והן כחבר ועידה. אני משלם כבר 50 שנה בהוראת קבע, כך שאין שום בעיה של תשלום המיסים".

 

בדבריו שוחט התייחס במרומז להאשמות כנגד עמיר פרץ, לפיהם היו"ר היוצא פועל כדי שמקורבו אבי שקד יזכה במקום מיכאלי. "אני מאד מקווה שזו טעות ולא משהו אחר. יודעים את עמדתי הברורה שפעלתי לכך שמרב מיכאלי תיבחר" אמר. "אני לא מניח שזה לשמחתו של אנשים מסויימים במפלגת העבודה, ואני מקוה שזו תקלה ולא מעבר לזה"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ספר הבוחרים
בוחר. | 24-01-2021 13:21
אולי הופיעה בספר הבוחרות?
2
העיקר שמיכאלי לא תופיע ברשימת חברי כנסת הבאה
דאג | 24-01-2021 14:46
את מי מעניין מי יהיה ראש של גוויה פוליטית בשלבי רקבון מתקדם ?
3
והם רוצים לנהל...
אבי ים | 24-01-2021 16:21
והם רוצים לנהל את המדינה.....
4
מה לעשות, קומוניסטים...
אני | 24-01-2021 18:15
מה לעשות, קומוניסטים לא יודעים לנהל מערכת בחירות (בטח שלא דמוקרטית)