נתניהו: "מפעליו הכבירים של מושקו יעמדו לדורות" - סרוגים

נתניהו: "מפעליו הכבירים של מושקו יעמדו לדורות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הספיד את מותו של משה (מושקו) מושקוביץ, וציין כי "מושקו נטל חלק פעיל במעבר ההיסטורי משואה לתקומה. מפעליו הכבירים של מושקו יעמדו לדורות"

author-image
נתניהו: "מפעליו הכבירים של מושקו יעמדו לדורות"
  (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הספיד היום (ראשון) את מותו של משה (מושקו) מושקוביץ, ממייסדי ישיבת הר עציון וגוש עציון וממחדשי היישוב היהודי בו לאחר מלחמת ששת הימים, שהלך לעולמו הבוקר בגיל 96.

עוד באותו נושא

בנט הספיד: "המורשת שהוא הותיר מדברת בעד עצמה"

"בשם רבים בעם, רעייתי שרה ואני שולחים תנחומים מעומק הלב למשפחתו של משה (מושקו) מושקוביץ ז"ל, שהלך הלילה לעולמו בשיבה טובה כשמאחוריו שובל של עשייה מפוארת למען העם והמדינה" אמר נתניהו. "מושקו נטל חלק פעיל במעבר ההיסטורי משואה לתקומה. הוא פעל בשורות מחתרות האצ״ל והלח״י, סייע למפעל ההתיישבות, הביא עולים ארצה והקים מוסדות חינוך ותורה".

"אושר רב מילא את לבו עם החזרה לאדמות גוש עציון בעקבות מלחמת ששת הימים. במרץ האופייני לו, הסתער מושקו על המשימה לבנות מחדש את גוש עציון שחרב במלחמת העצמאות ולהקים בו יישובים פורחים ומשגשגים" הוסיף. "מפעליו הכבירים של מושקו יעמדו לדורות. מורשתו היא השילוב בין אהבת האדם והאומה, תורה ועבודה, חזון ומעש. כל אלה יוסיפו להיות מצפן בעבור צאצאיו וממשיכי דרכו".

שר הבריאות יולי אדלשטיין הוסיף וספד למוסקוביץ, אותו תיאר כ"איש יקר וציוני בכל רמ"ח אבריו. גוש עציון היה חלק בלתי נפרד ממנו וסיפור חייו של מושקו הוא חלק בלתי נפרד מסיפור הציונות ומדינת ישראל".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לקראת הבחירות גם זה נספר לו
מחשב חישובים | 24-01-2021 10:39
.......
2
החשוד מבלפור. ...
בוזגלו | 24-01-2021 11:08
החשוד מבלפור.
3
חמוד ביבי. בכל...
שמיל | 24-01-2021 11:57
חמוד ביבי. בכל נאום כמעט הוא מכניס או אדיר/כביר