בני ברק: חרדים קיצונים תקפו רכב משטרתי ופצעו שוטרת

בני ברק: חרדים קיצונים תקפו רכב משטרתי ופצעו שוטרת

תמונות קשות מבני ברק: עשרות מתפרעים חרדים תקפו רכב משטרתי ופצעו שוטרת ברחוב שלמה המלך בעיר. העיירה בתגובה: "מעשים אלו אינם דרכה של העיר. זהו מקרה חמור"

author-image
בני ברק: חרדים תקפו רכב משטרתי ופצעו שוטרת
  צילום: דוברות המשטרה, פלאש 90

אלימות קשה בבני ברק: כמה עשרות חרדים קיצונים הקיפו הערב (ה') מכונית ללא סמלי משטרה ובה שוטרים בבני ברק. המתפרעים ניפצו את שמשות המכונית באמצעות קרש ואף ניקבו את צמיגיו תוך שהם קוראים לעבר השוטרים "נאצים, ארורים". לפי הדיווח שוטרת אחת נפגעה קל.

מן התיעוד מהזירה נצפו עשרות חרדים שרדפו אחרי המכונית, פגעו בה באמצעות קרש ורגמו באבנים.

הרכב הפגוע (צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר אחרי האירוע הקשה כי "הערב, במהלך פעילות של בקרי רישוי בעיר בני ברק, החלה התקהלות בלתי חוקית שבמהלכה הבחינו המתקהלים ברכב ובו שוטרים שהיו בתפקיד, השליכו אבנים לעבר הרכב, ניפצו שמשות וניקרו צמיגים. המתקהלים אף ניסו לפתוח את דלתות הניידת, בעוד שוטרים שישבו ברכב נאלצו להזעיק עזרה וחילוץ. בעקבות האירוע שוטרת נפצעה באורח קל. המשטרה לא תשלים עם הפרות סדר בוטות ופגיעה בסדר הציבורי, תוך סיכון ממשי לשוטרים ותפעל למיצוי הדין עם העבריינים".

מעיריית בני ברק נמסר: "העירייה מגנה בכל תוקף את התקרית האלימה הערב נגד שוטרי משטרת ישראל. אנו במצב של פיקוח נפש וחובת כולנו לפעול ולעשות הכול למנוע את המשך התחלואה והסכנה הקיומית בעקבותיה. מעשים אלו אינם דרכה של העיר, אינם משקפים את הלכי הרוח של רבני העיר ומאות אלפי תושביה. זהו מקרה חמור של קבוצת נערים החייבת לתת את הדין על כך. לא ניתן לאירוע החריג הזה להכתים יחסים של כבוד ושיתוף פעולה עם המשטרה וכוחות הביטחון בחודשים האחרונים".

בעקבות התמונות הקשות, יו״ר ש"ס, השר אריה דרעי, אמר הערב: "האלימות הקשה הערב בבני ברק, של מספר פורעים נגד שוטרים שהגיעו במסגרת תפקידם לאכוף את הסגר- חמורה ומקוממת. צריך לעצור את הפורעים ולפעול נגדם בכל חומרת הדין. חייבים לשמור על ההנחיות ולהציל חיים. זה בנפשנו"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
תדגישו שזה בלשים שנתנו מכות ללא הצגת תעודה
איציק | 21-01-2021 22:20
הבלשים התנהגו כאחרוני העבריינים ותקפו בחור ללא הזדהות, כמובן שאני נגד כל אלימות אין ספק שאם היו מציגים תעודה זה נגמר אחרת.
2
הגיע הזמן שהמשטרה תעשה קצת חשבון נפש
ישראל | 21-01-2021 22:28
להכות בחור בן 16 בלי להזדהות זה לא פחות מעבריינות ובסה''כ הם הגנו על עצמם מפורעים שתקפו וזהותם לא היתה ידועה לבוא ולהתקרבן עכשיו זה לא הוגן.
3
מחבלים
דני | 21-01-2021 23:48
מפחיד
על
שמעון | 22-01-2021 1:26
זה לא כולם לא צריך להכליל
4
הגיע הזמן שהמשטרה צריך חשבון נפש
חיים | 22-01-2021 2:48
הדבר האחרון שאמור לקרות בכל מדינה היא איבוד אימון בין רשיות החוק לציבור. ובזה נכשל משטרת ישראל בזכות מעשים שעשו בשנים האחרונות ללא חכמה כדי שסיפורים כאלה לא ימשיכו ביתר שאת וביתר עז בכל המגזרים, המשטרה צריכה לעשות חשבון נפש. הנוהל לציבור באכיפת ההנחיות היה אמור להיות דרך קנסות כבידות ולא דרך אלימות, וברגישות והידברות עם ראשי הקהילות.
5
למה חכמים רק...
שלמה | 22-01-2021 3:19
למה חכמים רק על יהודים??? מה עם הערבים?
6
החרדים מתנהלים כמו...
איפה ההנהגה החרדית ? עשרות אלפי חולים , חלקם קשים ... אלפי מתים בבני ברק ... ואין הנהגה ... כצאן לטבח ... | 23-01-2021 9:31
החרדים מתנהלים כמו אדיוטים ... והם משלמים בדם ... והרבה ... אי ציות לנהלים , בתי המדרש הפתוחים , בתי הכנסת , החדרים של תינוקות בית רבן ... הכל הביא אותם לרמת תחלואה אדירה ... כמויות המתים בבני ברק ... כמות החולים הקשים ... הכל במספרים בלתי נתפסים ... אלפים מתושבי בני ברק מתו ... אין תושב שם שלא מכיר אישית משהו שמת מקורונה ... והם מפגינים נגד המשטרה ... הטמטום בהתגלמותו הטהורה ...