(צילום תמונה ראשית: יונתן זינדל/ פלאש90)
בשבועות האחרונים מתנהלת בערוצי התקשורת ובאתרים השונים מלחמת גרסאות בין שרת התחבורה מירי רגב, לקודמה בתפקיד, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'.
בעוד רגב טוענת כי היא זו שהקימה את מעבדת הקורונה בנמל התעופה בן גוריון, בצלאל סמוטריץ' טוען כי בזמן שהוא היה שר התחבורה המעבדה כבר הייתה קיימת, וכי בכניסתה של רגב לתפקיד, היא כבר הייתה ממקמת בנתב"ג.
המגיש ואיש התקשורת, גיא זהר, בדק את הפערים בין שתי הגרסאות והחליט: מי שיקר ומי באמת הקים את המעבדה? צפו

סמוטריץ 13.01| צילום: סמוטריץ' באולפן סרוגים (צילום ועריכה: מולי הרשקוביץ)
תגובות
ענק