שינוי ממשל ביידן: השגריר בישראל - גם לפלסטינים - סרוגים

שינוי ממשל ביידן: השגריר בישראל – גם לפלסטינים

ממשל ביידן הציג הגדרה חדשה לשגריר ארה"ב בישראל בטוויטר, שכעת ישמש גם עבור הפלסטינים ומתואר כ"שגריר ארה"ב לישראל, עזה והגדה המערבית". תוך זמן קצר התיאור הוסר מהרשת

שינוי ממשל ביידן: השגריר בישראל - גם לפלסטינים
  (צילום מסך)

מדיניות חדשה בממשל: זמן קצר לאחר השבעתו של ג'ו ביידן כנשיא ארה"ב החדש, הממשל שינה הערב (רביעי) את הגדרת השגריר בישראל בטוויטר – שכעת מוגדר כ"שגריר ארה"ב לישראל, עזה והגדה המערבית".

מדוברות שגרירות ארה"ב נמסר בתגובה כי "לא מדובר על שינוי מדיניות, ולא אינדיקציה לשינוי כלשהי שצפוי בעתיד". תוך זמן קצר השינוי הוסר, וכעת העמוד הוא רק ל"שגריר ארה"ב בישראל".

השינוי הוסר תוך זמן קצר (צילום מסך)

לפי הדיווח בכאן 11, גורמים בממשל ביידן אמרו היום בשיחות סגורות כי בכל הנוגע ליחסי ישראל והפלסטינים ולמדיניות הממשל בעניין – המטרה כרגע הוא למנוע החמרה של המצב עם הפלסטינים, ולא לזעזע את השטח. מהשיחות עלה כי הממשל מבין כרגע שלא יוכל לבצע מהלכים משמעותיים – ולכן מעוניין להרגיע את הרוחות ולשמור על הסטטוס הקיים.

למרות השינוי והוספת הפלסטינים לתפקיד השגריר, בשלב הזה עדיין לא מונה שגריר לישראל מטעם ממשל ביידן – וייתכן שעם המינוי ההגדרה תשונה שוב. לפי ההערכות בארה"ב, המועמד המוביל לתפקיד הוא דן שפירו, מי ששימש כשגריר האמריקני בישראל גם בכהונת ממשל אובמה – שבו ביידן היה סגן הנשיא. שם נוסף שעלה כאופציה הוא עמוס הוכשטיין, שהוביל את מחלקת משאבי האנרגיה בשנים 2015 עד 2017.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ככה ביידן ב3...
בנימין | 20-01-2021 21:44
ככה ביידן ב3 שעות בתפקיד הפך את ההחלטה ההיסטורית של טראמפ להכיר בבירתנו. אנטישמי גדול נכנס לבית הלבן.
2
הוא יעשה שלום...
גוזף | 20-01-2021 22:15
הוא יעשה שלום אמיתי לא שופוני יא נאס עם האמיריות סודאן ועוד מדינות מה לנו ולהם .סםק להם מטוסים ועוד .כן לשלום עם שכננו הפלסטינים .
3
מדהים כמה חוצפה!...
ישראלי | 21-01-2021 8:40
מדהים כמה חוצפה! הוא פשוט כופה ואונס עובדות בשטח. מייצר כאן שתי מדינות דה פאקטו.