'בחורים טובים': הסרט החדש שיכבוש את המגזר?

'בחורים טובים': הסרט החדש שיכבוש את המגזר?

בשעה טובה החלו הצילומים לסרט החדש "בחורים טובים'' של הבמאי ארז תדמור, שיעסוק בקרביים של עולם השידוכים החרדי. בסרט יככבו: עמית רהב ('המורדת'), לצד ליאנה עיון, מאור שוויצר, עדי ביטי ועוד. קבלו תמונות ראשונות מהסט

הסרט החדש שיכבוש את המגזר: תמונות ראשונות מהסט
  צילום: רואיה מידן

לאחר ש'שטיסל' כבר הוכיחה כי המגזר החרדי ועולם השידוכים בפרט, מצליחים לסקרן לא מעט אנשים בארץ וברחבי העולם. בימים אלו, מתבשל לו סרט חדש שמקווה לכבוש את האקרנים מיד כשעולם התרבות יחזור לחיים.

הבמאי ארז תדמור שזכה כבר ב-2 פרסי אופיר על סרטיו:" ארץ פצועה" ו-"נפילות", חוזר כעת עם הסרט "בחורים טובים" שיעסוק בקרביים של עולם השידוכים החרדי. החל מהחוקים הנוקשים, מעמדות חברתיים ועד הדמויות שנזנחו בשולי החברה.

צילום: רואיה מידן

בעיצומו של הסגר השלישי, החלו השבוע צילומי הסרט במרכז הארץ עם השחקנים הראשיים: עמית רהב שכבר כיכב כחרדי בסדרה המצליחה של נטפליקס 'המורדת', יחד עם השחקנית ליאנה עיון שזהו תפקידה השני בקולנוע.

עוד צפויים להשתתף: מאור שוויצר (שעת נעילה), עדי ביטי, עירית קפלן, רועי אסף, ריימונד אמסלם, גיא לואל, נטע שפיגלמן, עמית מורשת, נאיה פדרמן, ג'וני ערביד, עידן אלתרמן ועוד.

צילום: רואיה מידן

את התסריט כתב תדמור ביחד עם חוה דיבון (סרוגים) והוא יעסוק בקרביים של עולם השידוכים החרדי. הסרט יגולל את סיפורו של מוטי ברנשטיין (עמית רהב), בחור ישיבה שנחשב לעילוי בתורה ולשידוך מבוקש במיוחד המגיע לגיל הנכון הוא מתחיל "לשמוע"( להסכים לקבל הצעות שידוכים).

המיועדת שתזכה בו, תבטיח לו דירה למגורים ועוד אחת להשכרה ובנוסף תפרנס אותו, כדי להבטיח שיוכל להקדיש את כל זמנו ללימוד התורה. אלא שמוטי נתקל בנחמי (ליאנה עיון) הבחורה היחידה שאיתה הוא לא יכול להשתדך לעולם, הוא מבקש מברוך אוירבך (מאור שוויצר) – הרווק המזדקן והעוזר של השדכנית (עירית קפלן) לעזור לו להגיע אליה. הוא מוכן לעשות מעשה אמיץ וחסר היגיון שנוגד את אישיותו ואת כל מוסכמות החברה החרדית בה גדל.  מעשה זה עתיד לסכן אותו ואת בני משפחתו ולהרעיד את אמות הסיפים של עולם השידוכים החרדי.

בין המפיקים של הסרט הוא איש העסקים והמפיק החרדי – יקי רייסנר, שגם מעורב בתסריט ויגלם את תפקידו של רפאל, בעלה של מלכי (עירית קפלן) השדכנית.

צילום: רואיה מידן

==========================

זהו סרטו ה- 8 של הבמאי ארז תדמור, זוכה 2 פרסי אופיר על סרטיו:" ארץ פצועה" ו- "נפילות".

'בחורים טובים' מופק ע"י סרטי יונייטד קינג – משה אדרי ולאון אדרי , רייסדור הפקות (יקי רייסנר) וקאם באק סרטים. הסרט יופץ ע"י סרטי יוניטד קינג

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
תמיד אותו דבר
אני | 20-01-2021 22:13
אותם סוגי שחקנים ואותו קונספט של עלילה, משעמם כבר... ואגב תמיד בסדרות על חרדים מישהו יעשה משהו שנוגד את התורה כחלק מהעלילה ה'סוערת' שמישהו עבר על ההלכה ואז יעודדו אותו שהכל בסדר ולא נורא (אפילו שזה כן נורא) ויותר חשוב שתקשיב לעצמך ולמה שטוב לך(בלי להכניס דעת תורה) וזה מכעיס אותי, וזה קרה כמעט בכל הסדרות על חרדים שראיתי, פשוט לוקחים את הציבור החרדי- שמעניין בגלל שהוא מוזר (לטענתם) ומרימים על זה סרט...
צודק. אבל אם...
יוני | 07-12-2021 8:47
צודק. אבל אם זה יהיה על פי ההלכה... מי ירצה לראות את זה?
2
ה ח ר ד י ם !!!
יהודי | 21-01-2021 0:03
החרדים........מעניין , אה? צודקים! זה המקום השפוי היחיד עלי אדמות. השאר בקושי מתחתנים ובקושי מנהלים חיי משפחה
3
סוף דבר, חיי...
יוננימוס | 21-01-2021 1:40
סוף דבר, חיי החרדים מעניין ומסקרן כל חילוני, אנחנו מרגישים שיש שמה איזה מין סוג של פנימיות תמימות..., עם כל המוזריות שלהם..., אנחנו עושים מזה צחוק..., אבל לדעתי הם הן הצוחקים לאחרונה...,
4
שוב חרדים.למה?כי זה סוג של ZOO
משה | 25-01-2021 23:22
יש ייצורים חיים שדומים לבני אדם. מענין איך הם אוכלים, מתרבים, מתלבשים מדברים. גן חיות אנושי על המסך. לכבודנו ייאמר שלציבור תורני לאומי זה לא יקרה, כי הם זן הרבה יותר מורכב ואפילו החילונים מבינים שהם מעליהן, אז ה-ZOO לא יצא איתם מוצלח. וכדאי לחשוב על זה.
5
אני בעלת תשובה...
אמא אדמה | 26-01-2021 15:25
אני בעלת תשובה ואין על החיים בעולם החרדי כמו כל מגזר יש פלוסים ויש מינוסים גם אצל חילונים יש! חחח אבל ממש טוב לי בעולם החרדים ,אחלה חיי משפחה,אחלה ערכים !
6
Boring...... ...
Mike | 27-01-2021 10:48
Boring......
7
טוב הבנו שאנחנו...
לאה | 27-01-2021 21:45
טוב הבנו שאנחנו מעניינים, אבל חלאאאס. נהיה משעמם הסדרות עלינו.
8
חזרנו עכיומהסרט. מומלץ מומלץ...
אלעד ושרה | 16-09-2022 21:37
חזרנו עכיומהסרט. מומלץ מומלץ מומל !!!!!
9
סרט מהמם, נקי...
חצקל | 20-11-2022 0:44
סרט מהמם, נקי ברמה שאפשר להקרין אותו בישיבה. גם מצחיק וגם מרגש למרות שהכל צפוי אם אתה יודע את העלילה. שחקנים מעולים. פשוט הלם לראות איך הם נראים כחילוניים, כי כחרדים הם נראים וואו