עומר פרלמן: ''השבאבניקים שינו את החיים שלי'' - סרוגים

עומר פרלמן: "השבאבניקים שינו את החיים שלי"

לרגל סיום צילומי העונה השנייה של 'השבאבניקים', השחקן עומר פרלמן המגלם את דב לייזר החליט לסכם את החוויה שעברה עליו ורמז שכבר יש תכנונים לעונה שלישית

author-image
עומר פרלמן: ''השבאבניקים שינו את החיים שלי''
  (צילום: יחצ)

לאחר כמעט ארבע חודשים של צילומים – בתוכם סגרים, קורונה והפסקה של שלושה שבועות בגלל חולה מאומת על הסט. בשעה טובה הגיעו היום (ד') לסיומם צילומי העונה השנייה של "השבאבניקים" שתעלה במהלך השנה ב-HOT.

השחקן עומר פרלמן, המגלם בסדרה את השבאבניק דב לייזר סיכם את החוויה שעברה עליו ורמז שכבר יש תכנון לעונה שלישית.

"בפברואר 2016, כשעוד הייתי סטודנט, נכנסתי לחדר אודישנים לסדרה שבאבניקים", סיפר פרלמן בחשבון האינסטגרם שלו "האודישן ערך 15 דק והרגיש כמו אירוע שיגרתי שאין הרבה מה להרחיב עליו. מה שלא ידעתי, זה שנכנסתי למכרה זהב שלא יפסיק לתת לי שפע.

לא ידעתי שבאותו היום הגורל שלי נקשר בגורלם של עוד שלושה אנשים, ישראל דניאל ואורי, שילוו אותי עוד הרבה שנים קדימה ויהפכו לחברי נפש שלי. לא ידעתי שהקריירה שלי בעצם התחילה באמת רק ברגע הזה, ששם יהיה השיעור משחק המשמעותי ביותר שאעבור".

"אני הבחור החילוני בעולם, יעורר הזדהות אצל מאות בחורי ישיבה"

פרלמן שמנהל אורח חיים חילוני, סיפר כיצד הסדרה השפיעה עליו: "לא ידעתי שיום אחד, אני הבחור החילוני בעולם, יעורר הזדהות אצל מאות בחורי ישיבה. לא ידעתי כמה הבחורים האלה מגניבים וכמה אני אלמד מהם.

אבל ככה יצא, עד היום הספקנו לצלם את הסדרה הנצפת ביותר שהיית בהוט, לטוס לאוקראינה וספרד, ולחזור לצלם עונה שנייה כשאנחנו כבר אנשים בוגרים ומפותחים יותר. איזו פרספקטיבה בריאה ומעצימה. השבאבניקים שינו את החיים שלי. איזה מזל שהעתיד צופה לנו ביחד עוד כל כך הרבה הפתעות.
ביי לייזר אי לאב יו, נתראה בעונה 3".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
יואו איך אני מחכה שיצאאאאאא!!מחכה לראות!
רחל | 20-01-2021 17:19
מתי מעלים את זה לשידור?
2
שנה הבאה ...
שמנו לגצ | 22-01-2021 15:10
שנה הבאה
3
חי בסרט מעורר...
רוחמה | 27-01-2021 12:10
חי בסרט מעורר הזדהות אצל בחורים חרדיים אלעק. פשוט מענין אותנו איך אנחנו מצטיירים בעיני החילוני
4
אני בחור ישיבה.וכל...
שמעון דב | 18-07-2021 16:34
אני בחור ישיבה.וכל מה שמנסים לתאר בסרט את ההחיים המגניבים של ישיבישערס' זה רק קצה הקרחון מהעולם המופלא והמגניב של בחורי ישיבות חרדים.כי מזרוחניקים מרובעים לא יודעים להנות
5
חיי הישיבה בהרבה...
שמעון | 18-07-2021 16:37
חיי הישיבה בהרבה יותר מגניבים ממה שמתואר בסרט.ורק מי שלומד בישיבה יודע...גם הם יחקרו 100 שנה הם לא יצליחו לגעת בקצה הקרחון.רק השיבישערס' החרדים יודעים להנות.המזרוחניקים פחות