מנדלבליט התפרץ: יש נגדי הסתה, אומרים שיש לי דם על הידיים

מנדלבליט התפרץ: יש נגדי הסתה, אומרים שיש לי דם על הידיים

ציטוטים דרמטיים מדיוני קבינט הקורונה שהגיעו לידי מערכת סרוגים, מעלים תמונה לפיה אי דרישת בדיקות קורונה טרם עלייה למטוס לישראל נעוצה בהבנה מוטעית של חברי הממשלה ולא קשורה ליועמ"ש מנדלבליט

מנדלבליט התפרץ: יש נגדי הסתה, שיש לי דם על הידיים
  פלאש 90

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, התפרץ היום (שלישי) במהלך דיוני קבינט הקורונה וטען כי מתנהלת נגדו הסתה על רקע הפרסומים לפיהם הייעוץ המשפטי לממשלה בראשותו מנע לדרוש מהמבקשים לטוס אל מדינת ישראל להציג בדיקת קורונה שלילית טרם עלייתם למטוס.

יש להדגיש כי היועץ המשפטי לממשלה הבהיר אמש כי לא התקבלה אצלו פנייה בעניין, ולדבריו הנושא עלה בשיחה בינו ובין ראש הממשלה – כאשר מנדלבליט אמר כי הדבר אפשרי ואפקטיבי ביותר. השר אריה דרעי אישר את טענותיו של היועמ"ש.

עוד באותו נושא

נתניהו מציע: הסגר יוארך עד סוף ינואר


4

במהלך הדיון, התגלה כי ראש הממשלה נתניהו ושאר חברי הממשלה הבינו את המצב המשפטי בצורה שגויה, כיוון שעשו הקשות לוגיות אשר לעיתים אין להן מקום בעולם המשפט.

מנדלבליט: יש נגדי הסתה, שהדם של החולים נמצא על הידיים שלי

מנדלבליט אמר במהלך הדיונים בקבינט: "טעות שמביאה להטעיה שמביאה לתוצאות חמורות. אני מבקש להעמיד דברים על דיוקם. הנושא שעלה, הפעם הראשונה שעלה, היה בשבוע שעבר, היה עריכת בדיקות 72 שעות לפני עלייה למטוס לחו"ל".

היועמ"ש הדגיש: "הנושא הזה לא עלה מעולם קודם לכן על ידי גורמי משרד הבריאות או התחלואה. בישיבת קבינט הקורונה מיום 21.12 עלה הנושא של בידוד במלונית, והשאלה הייתה אם אפשר לכפות בדיקה כדי להימנע מכך. אז הסברנו שכדי לכפות בדיקה נדרשת חקיקה".

מנדלבליט הוסיף כי "זה מה שהרים את המדורה, כולל ההסתה שהייתה לאחר מכן, לרבות אמירות בתקשורת על כך שהדם של החולים נמצא על הידיים שלי – דברי הסתה שנאמרו בעקבות התבטאויות שלכם. חכמים היזהרו בדבריכם".

לדבריו, "ההצעה לעשות בדיקות בחו"ל 72 שעות לפני שאנשים מגיעים לארץ עלתה בפעם הראשונה בשיחה של ראש המל"ל איתי, שחיבר אותי לשיחה עם ראש הממשלה".

עוד באותו נושא

ח"כ גפני במסר לציבור החרדי: "עת של סכנה ממש"


5

מנדלבליט: הייתי בעד דרישת בדיקות שליליות

מנדלבליט הדגיש: "כבר בשיחה הראשונה חשבתי שזה אפשרי, ושזה אפקטיבי מאוד, וזה בא לידי ביטוי בתקנות החדשות. זה עלה לראשונה בשבוע שעבר בשיחות של יועמ"ש משרד הבריאות עם רז, ולאחר מכן בשיחות של ראש הממשלה איתי. לאחר מכן אני רואה אמירות שבלבלו, אני רוצה להאמין בטעות, בין אמירות שהיו בדיון מ-21.12, שם לא עלה הנושא של כפיית בדיקה בחו"ל".

היועמ"ש הסביר: "מי שלא עשה בדיקה 72 שעות לפני, אפשר למנוע את עלייתו למטוס. זה כאילו הוא הגיע בלי דרכון. אנחנו לא מכירים הצעה כזו שהגיעה ממשרד הבריאות, או תשובה. הטענה שהדבר עלה לפני מספר שבועות היא שגויה. יש פרצה גדולה בוועדת החריגים. אני שומע על אנשים שהם לא אזרחים ישראלים שנכנסים לתוך הארץ, מקבלים חיסון ויוצאים".

נזרי: השאלה שעלתה בפנינו הייתה על מי שכבר נוחת בארץ

השר אריה דרעי אישר את דבריו של היועמ"ש: "אני מאשר את כל מה שאמרת, כמי שמופקד על חוק הכניסה לישראל. פעם ראשונה ששמעתי את ההצעה הזו לכפות בדיקה בחו"ל, הייתה בתחילת השבוע. אני מיד אמרתי שזה רעיון נהדר. לגבי זרים, באותו רגע נתתי הוראה, כיוון שזו סמכות שלי, שאף זר, גם אם עומד בקריטריון של ועדת חריגים, לא ייכנס לארץ אם לא הביא בדיקה 72 שעות לפני".

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, רז נזרי, אמר: "יש לנו כבוד גדול לדרג המדיני ולשרים. שר הבריאות הזכיר את הסטנוגרמה של הדיון בקבינט הקורונה מ-21.12. מצטט. שר הבריאות שאל: 'האם אפשר לחייב מי שנוחת בישראל לעבור בדיקה'. כל התשובות התייחסו לשאלה הזו. הנושא הספציפי של בדיקות בחוץ לארץ לפני עלייה למטוס – עלה רק בשבוע שעבר. אנחנו זמינים כל הזמן".

המשנה ליועמ"ש, רז נזרי (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)

עוד באותו נושא

הרב לאו הכריז: ביום חמישי יום תפילה וחצי תענית


4

נתניהו: המסקנה הלוגית שלי הייתה שאין סמכות לחייב בדיקה בחו"ל

ראש הממשלה נתניהו התייחס לדברים: "אסביר איך אני הבנתי את הדברים. במשך חודשים נאמר שיש חוק במדינה שאומר שחייבים לאפשר לאזרחי ישראל לחזור לארץ. אתה לא יכול למנוע מהם לחזור לארץ. גם אם האדם חולה. הדבר השני שנאמר, הוא שאין סמכות עצמאית לחייב בדיקה בארץ כשהאדם נוחת. המסקנה הלוגית היא שבמצב כזה אין סמכות לחייב בדיקה בחוץ לארץ".

נזרי הגיב לדברי ראש הממשלה: "אתם משפטנים?". מנדלבליט הוסיף: "לא שאלתם". נתניהו אמר: "הקשר הלוגי בין שתי האמירות הוא שאי אפשר לחייב בדיקה בחוץ לארץ". מנדלבליט הגיב: "זה לא נכון". נתניהו ענה לו: "אני אומר דבר פשוט והגיוני".

מנדלבליט הסביר: "זה מסתדר בנקל. הדיונים שראש הממשלה מתאר, ומי שהוביל את הקו בצדק היו שרי הממשלה וראש הממשלה שאמר שיש זכות יסודית לכל אזרח ישראלי להיכנס לארץ. הרבה שרים אמרו שלא יהיה מצב שלא ניתן לאזרח ישראלי להיכנס לארץ".

"יש לזה חריג – כשאדם חולה בקורונה או עם מוטציה, ועל זה היו שיחות עם ראש הממשלה, אפשר למנוע את הכניסה של אותו אדם, אני אמרתי את זה גם לראש הממשלה עצמו, בדגש על נושא המוטציות. אתה לא תסכן את כל המדינה כאשר מדובר באזרח ישראלי עם מוטציה, ואני בטוח שתזכור זאת".

נתניהו: זאת הייתה המסקנה הלוגית (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)

מנדלבליט: היה ניתן למנוע ייבוא מוטציות לארץ

מנדלבליט המשיך: "מה שעלה בשבוע שעבר זה שנתנה עליה למטוס בבדיקה שלילית. לא מדובר על סיטואציה שבה מחייבים תלמידים שרוצים להיכנס לבית ספר, וחייבים להגיע לבית ספר, לעבור בדיקה עם מטוש באף בסגנון the wall. אבל לעומת זאת לגבי מורים, אמרתי שאפשר בחקיקה למנוע ממורה שלא עבר בדיקה להגיע לבית ספר".

"אדם שעולה למטוס בלי בדיקה שלילית מסכן את כל יושבי המטוס ויכול לייבא לארץ מוטציה ואפשר למנוע את זה. הפעם הראשונה שבה עלה הנושא של חיוב בדיקה בחו"ל זה שבוע שעבר והתייחסנו לזה".

נתניהו אמר: "אם בחוק הקיים אני לא יכול לחייב בדיקה ומצד שני אתם אומרים שיש לו זכות להגיע לארץ, האם אני יכול לחייב אותו בחוץ לארץ? האמירה שלכם שאין סמכות עצמאית לחייב בדיקה, כאשר יש לו חובה לבוא לארץ, המסקנה היא שאני לא יכול לחייב אותו להיבדק בחו"ל".

השרה מירי רגב טענה בפני המשנה ליועמ"ש נזרי: "אתה לא יכול לחייב חברה זרה לקיים חוק ישראלי בחו"ל". נזרי השיב לה: "החוק מאפשר לי לקבוע תנאים לחברות טיסה".

עוד באותו נושא

נתניהו תוקף את החתונה בבני ברק: שופכי דמים


5

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
75 תגובות - 43 דיונים מיין לפי
1
מנדלבליט מדבר על דם על הידיים???..
אמ | 19-01-2021 22:39
תפירת התיקים של מנדלבליט לנתניהו כדי להרוס את חייו האישיים והפוליטיים, שבאין כל סיבה להפללת נתניהו, מנדלבליט המציא לנתניהו אשמת שוחד על סיקור אוהד שאף פוליטיקאי לא נשפט עליה בכל היסטוריית הדמורטייה העולמית!! הרס חייו של אדם על בסיס מרמה, שקרים עיוות הצדק וערכי הדמוקרטיה, ועוד נתניהו המוסר את חייו ונפשו למדינה, הוא לא פחות מרצח!! וכל זאת כדי שמאפיית המשפטנים, שמנדבליט אחד מראשיה, תקדם אותו לעליון - בחינת הרצחת וגם ירשת!! ולהזכיר שמנדבליט העריץ, מינה את עצמו גם לפרקליט המדינה הזמני וכופה את מינוי לפרקליט הקבוע, כדי שזה לא יפרסם את הקלטותיו המרשיעות!! זה אותו מנדלבליט המלבין את פשעי כל ראשי השמאל - גנץ-המימד החמישי, אשכנזי, ניסנקורן, ברק,לפיד ועוד ועוד, במקביל לתפירת התיקים לנתניהו!! וכל זאת עם כיפה על ראשו!! מנדלבליט, החלאה, עוד מתלונן על דם על הידיים....
הינה המגמגם,יש...
דודו | 20-01-2021 8:04
הינה המגמגם,יש טיפול דביל אני מבין שאתה לא מתראיין בגלל המום,אבל לך לטיפול אתה לא רק מגמגם,אלא חולה בנפש עמוק מהנורמה,
''יתום הנני'' !! ''הקוזק הנגזל'' !!! אוי מסכן
בצל או דמעות? | 20-01-2021 0:03
איש רע. מזכיר את סאדאם חוסיין שר''י
2
דרעי לפני השימוע אומר שהמשמע צודק... חחחחה
אורי | 19-01-2021 22:42
שתי בדיחות בכתבה: 1. דרעי היחיד שמצדיק שם את מנדבלייט. ברור... הרי הוא באימה מהשימוע של מנבלייט. 2. כולם עשו חישובים לוגיים שמנדבלייט לא מאשר. זה רק אומר באיזה חרדה מהפרקליטות עובדת הממשלה. הוא צריך רק לרמוז וכולם יעשו חישובים לוגיים על התיק שהוא עלול לתפור להם.
3
אם אחרי הירידה...
נו באמת | 19-01-2021 22:49
אם אחרי הירידה מהמטוס צריך חקיקה, אז למה לפני העליה למטוס לא צריך חקיקה? היועמש חלם את זה בלילה??
4
היועץ המוצץ. ...
גלעד | 20-01-2021 0:13
היועץ המוצץ. כמובן שלשמאל.
5
תוריד את...
מאור | 20-01-2021 0:15
תוריד את הכיפה אתה מבייש ציבור גדול פרשת משפטים בושה על הפרצוף שלך ותשלח שיעצרו אותי יפח אשפה
6
כן יש לרועץ...
חנוכה | 20-01-2021 0:37
כן יש לרועץ הזה גם על הידיים דמם של כל אלו שנדבקו בהפגנות שמדלבליט התיר להם להפגין וכל דמם של אלו שנדבקו על ידי המפגינים ...דמך בראשם יועץ ארור
7
שקרן מוצהר כל...
יוף בן שבת | 20-01-2021 0:41
שקרן מוצהר כל מה שיואמר שקר
8
הלוואי שהוא היה...
א | 20-01-2021 1:11
הלוואי שהוא היה דואג להסתה נגד נתניהו כמו שהוא דואג להסתה נגדו.
9
נתניהו לוקח על...
גוזף | 20-01-2021 1:11
נתניהו לוקח על עצמו רק ההצלחות כשלונות זורק על אחרים.תשמע אבו יאיר טוב טוב די להתחכמיות תפטר את רגב שזרקה הכל על סמיטרוביץ והתנערה .תראה בגרות
10
העולם גלגל סובב לו- זה מה שגרמת לביבי...
דורון | 20-01-2021 1:25
והרבה מעבר לכך! רוצחים את נפשו תוך הסתה חולנית ומתירים את דמו כבר שנתיים 24/7! ויש לך חלק עצום בכך! על מה? על סיגרים, שמפניה וכתבות אובייקטיביות כמסם' שבועות (לשם שינוי) ? על זה ריסקת את העם ופתחת פתחון פה למייחלים השמאלנים? גם אם עשה זאת אחרי כל מה שעשה לטובת המדינה מבחינה ביטחונית, כלכלית ומדיניות חוץ ברמה הגבוהה איי פעם! זה מה שמגיע לו?!! תעשה חשבון נפש ותשובה!
אתה סתם אדיוט...
ציון | 21-01-2021 1:28
אתה סתם אדיוט או סתם מרושע אושר? מה לא הבנת?? תקרא שוב!! ראש הממשלה שלך היכם פשוט לא הבין... בדיחה עלובה! ואתה פתי מאמין לביביזם למה לחשוב אם אפשר לדקלם כמו תוכי?
לא יעזור...
שכן של הגברת הניפלאה | 20-01-2021 8:01
לא יעזור הוא לא יהודי מיזמן,יהודי לא גורם לאישה מלח הארץ שומרת מיצוות בגלל מישפט פרשת מישפטים בושה,לחלל שבת בביזיון מול בעלה וילדיה,זה לא יהודי זה זרע עמלק הרשע,
11
יא בלוך חניך...
יוסי נאמן | 20-01-2021 1:52
יא בלוך חניך מיזרוחניקיות-בוגדנית ושיקרית.. כל הענין הוא על בדיקה בבג אחרי הנחיתה.. למה אתם מערבבים....??? יא משרתי משפטני-כיפות טהרניים מושחתים, ציונות מטונפת !!!
12
אברהם בלוך ....
דניאל | 20-01-2021 2:27
אברהם בלוך . עיתונאי או שפוט של מנדלבליט ?
13
חרטטן. לא אוהב...
אבו עאלי | 20-01-2021 4:08
חרטטן. לא אוהב אותו
14
הם הפכו את...
שמשון חייל | 20-01-2021 4:44
הם הפכו את זה עכשיו אם אומרים שחברת התעופה דורשת את זה בשביל לקבל תשובה אני חייב לשלם קרוב לאלף שקל לבדיקה מי שהחליט על זה שיסרפו לא הידיים
15
כן אדוני!!!!! למה...
עמי | 20-01-2021 6:11
כן אדוני!!!!! למה אמרתם בפרקליטות שאי אפשר לחייב בדיקות קורונה לנוחתים בארץ..?? כן תחייב אותם מה יקרה? יעיפו אותנו מאיחוד הכדורג הארופי ?? או שארהב תעשה ברוגז ? או ש דרוג האשראי ירד..? אתם מנסים להידמות למערב כל הזמן בלי הבחנה ולכן אתם אשמים..!!!
16
פתאום כולם לא...
אבי | 20-01-2021 6:46
פתאום כולם לא הבינו את הדיקטטור המשפטי... ודרעי עכשיו רוקד לפי החליל של זה שמחזיק אותו בגרון עם כתב אישום.
17
מנדלבליט מניעה, אין...
ג | 20-01-2021 7:03
מנדלבליט מניעה, אין מניעה,יש מניעה,אין מניעה,יש מניעה !!! שם מקלות בגלגלי מערכת השלטון ונהנה מכל רגע. השתן עלה לו למח .מנדלבליט טובל בשתן של עצמו מידי בקר לפני שהוא זורק לחלל האויר את פסוקו: יש מניעה או אין מניעה .הוא ומשפטניו מתחרים למי יש אמבטית שתן עמוקה יותר. זו טיבה של הדיקטטורה שביבי עצמו מינה אותו. הגולם קם על יוצרו. ושמא הגולם הוא ביבי ויוצרו הוא מנדלבליט השולט בו ???
18
ראשית, כמי שלקח...
לוי | 20-01-2021 7:04
ראשית, כמי שלקח לעצמו את כל הסמכויות, מה לו כי ילין עכשיו. שיישא גם בתוצאות. שנית, הרי כל שר וחכ חושב אלף פעמים לפני כל צעד מחשש של הרועץ המשפטי. זו תוצאה של התנהלותו. שלישית, איני מאמין למילה אחת שלו. האדם רודף כבוד וכוח שפוט של התקשורת ושל הסמאל.
19
אתה תמכת במתן מקום בכותל לרפורמים
דם על הידיים. | 20-01-2021 7:12
במתן המקום הכי רגיש במדינה לקבוצה שעושה פולחן של קללות נגד העולם במקום הכי רגיש. כי הפולחנים הרפורמיים הם פולחנים מזויפים של ברכות לבטלה שמביאים רל פורענות על כל העולם. אז כן, זה כן גורם גם לשפיכות דמים רל כשעושים פולחני קללות בכותל. לא נעים לומר אך זו היא האמת.
למה אתה...
גדי | 20-01-2021 7:57
למה אתה מיתפלא? הוא מאותה קבוצה ומה שהוא עושה הוא דואג ליום המחר,כמו כן הוא דאג להשתיל אנשים רפורמים לעמדות של השפעה ותופתע,
20
כאשר היועץ גורר...
יהודה אריה | 20-01-2021 7:16
כאשר היועץ גורר רגליים בכל עניין, לא פלא שלא מתייחסים אליו.
מנדלבליט חוטא...
מישאל | 20-01-2021 8:00
מנדלבליט חוטא ומחטיא. התערב בכל דבר, גם כשלא נתבקש, ותמיד מצא מניעה משפטית. הוא ידע לעצור כל יוזמה. כעת כשראה שהגישה שלו הכשילה וגרמה נזקים אולי לא הפיכים, פתאום מיתמם ואומר: לא שאלתם את השאלה הנכונה, לכן לא עניתי. צביעות אמיתית. תפקידו של יועמש לייעץ גם כאשר לא שואלים את השאלה הנכונה. עבור זה הוא מקבל משכורץ ענק.
21
הוא רועץ ולא...
שימי | 20-01-2021 7:54
הוא רועץ ולא יועץ!!! לא מיעץ אלא מכתיב וקובע.לא נבחר עי העם אך מתנהג כשליט!!! הגיע הזמן לגלגל אותו החוצה!!!!!
22
כמה רישעות ורוע...
בנצי | 20-01-2021 7:55
כמה רישעות ורוע יש בנאלח אחד? מנדלברוך,תתחיל להיתארגן ליציאה לבית הסוהר,התימלול של השיחות מתחיל לבעבע,ואתה שמור לך מקום לי שני פדופילים,שיעשו את מה שאתה עשיתה למדינה שלמה,רשע
דביל אתה הבנתה...
בניפיני | 21-01-2021 8:53
דביל אתה הבנתה מה כתבתה או שאתה מכתיבים לך חסר שכל,לצערי מכיר את אבא הארור שלך,אני רק אומר שהוא נרקומן,בור ועם הארץ,ומיתפרנס משודים,אז אבא כמו שלך זה אומר שילד שגדל בבית של עבריין לא חכם במיוחד וטיפשות היא מנת חלקך,כי מאבא כזה לא תקבל משהו שיכול להרים אותך, אתה לא מיסכן אתה סתם עלוב,
בנצי ...
ציון | 21-01-2021 1:41
בנצי אתה פשוט טיפש!
23
מנדלפלוץ יש לך...
משהרון | 20-01-2021 8:05
מנדלפלוץ יש לך חרא על הידיים ישו.
דביל אתה...
בני | 21-01-2021 8:50
דביל אתה הבנתה מה כתבתה או שאתה מכתיבים לך חסר שכל,
...ולך יש...
שונא רשעים | 21-01-2021 5:37
...ולך יש על הראש!
24
צודק, כל חלכאי...
מושיקו | 20-01-2021 8:19
צודק, כל חלכאי ונדכאי הליכוד, גורפים את כל ההצלחות לזכותם בלבד ומייחסים את כל כשלונותיהם המזעזעים על אחרים. מנדלבליט, רם שפע, שאשא בטון ועוד, הם נפגעי ההסתה של הליכוד המושחת והלא מוסרי. לא סגרו את שדות התעופה, לא הפעילו את שיטת הרמזור ועכשיו מסיתים ומאשימים באוזלת ידם את האחרים. פשוט גנון בניצוחו של המושחת.
25
נתניהו העביר חקיקה...
רון | 20-01-2021 8:26
נתניהו העביר חקיקה שמתירה לשבכ להאזין לטלפונים שלנו, חקיקה שהעבירה מדינה שלמה למעצר בית של 100 מטר, סגר עסקים ... ופתאום כשזה מגיע לביביסטים שחזרו מבתי בושת בדובאי הוא לא מסוגל לחוקק חוק פשוט שאין כניסה לישראל בלי בדיקה???? לא קם בישראל שקרן עז מצח כמו הביבי ימח שמו שהביא עלינו את המוטציה הבריטית
הינה השמאלן...
מדביר | 21-01-2021 8:49
הינה השמאלן העלוב שלא זז מהאתר נידבק כמו כל הקרציות השמאלנים,
. 80 אחוז...
משה | 20-01-2021 14:08
. 80 אחוז מהנוסעים לדובאי הם ביביסתים ערבים
כמובן שחלאה...
סני | 20-01-2021 9:14
כמובן שחלאה שמאלני כמוך יגיב כמו שמאלנזיפט,כי אתה עדיין בחיתולים,ורק פגישה עים הפדופיל ואתה מתייצב לאתר ומתחיל את הדף מסרים שקיבלתה, לך לאתר של מזוהמים כמוך,וקח את בן זוגך שמה אתה יכול להגיב כל מה שעולה על רוחך,לא מגיבים כי כולם מסוממים כמוך,
26
מדנבליט... מה שנכון...
מנחם | 20-01-2021 8:34
מדנבליט... מה שנכון נכון כשמשרה מקצועית נהפכת לפוליטית מיותר לשאול למה אני מתלכלך ראוי שתלמד מנושא משרות ציבוריות לפניך כאשר הם נהיו אנשים פולטים (ולא באמצעים דמוקרטים) מה זוכרים מהם חומר למחשבה !!!!
27
מנדבליט
ש | 20-01-2021 8:39
מנדלבליט אפילו המשנה שלך נזרי טוען שהיית פניה אליך בקשר לחייב החוזרים בבדיקות קורונה-כולם משקרים ורק אתה צודק-נא לעבור בדיקת פוליגרף כדי לאמת את טענותיך או תבדוק בפרוטוקולים של קבינט מי דובר אמת.
28
מנדלבליט הארור בתור הפצר רצה לאמץ את...
ר | 20-01-2021 9:21
דוח גולדסטון, שלא מבייש את הפרוטוקולים של זקני ציון. מנדלבליט וגולדסטון הארורים - יהיו מחוץ למחנה מושבם. שישרפו בגיהנום !!!!!!!
של נעליך...
בוני | 21-01-2021 8:48
של נעליך חולה שמאלני,אתה מהנדס התודעה ודף מסרים של הבוס פדופיל,כדאי שתיקח מנת יתר ויהיה כאן שקט מימך זוהמה,
...ומה לך...
יוסף הגלילי | 21-01-2021 4:48
...ומה לך איש רע יהיה להגיד כשתעמוד מול בית הדין של מעלה?... שמעת במי שלחת את ידו של ערפאת, להעביר מיזוודות דולרים ומלט וצמיגים לצבא החמאס? ר...אתה רע
29
מנדלבליט ונזרי חצופים. נגיד...
א | 20-01-2021 9:30
מנדלבליט ונזרי חצופים. נגיד שהתכוונתם שזה תלוי בשאלה לפני או אחרי הטיסה, לא יכלתם להבהיר את זה???
30
עובדים עלינו.למה הממשלה...
יוסי טקטה | 20-01-2021 9:49
עובדים עלינו.למה הממשלה לא מפטרת את מנדלבליט אם הוא רוצח כביכול?
דביל שמאלני...
ויטרינר | 21-01-2021 8:46
דביל שמאלני אתה משנה את שימך וממשיך להטריד כמו יתוש קטן,זימזום של חולה תן גז ותעוף,
...ולמה שלא...
אבן פינה | 21-01-2021 5:40
...ולמה שלא תגיד את דבריך העלובים יוסי על bb ושלוחיו? הם שמחליטים וקובעים ואמורים לבצע. זה המנדט שלהם
לא ניתן...
בני | 20-01-2021 11:49
לא ניתן לפטר יועץ מישפטי זה כהונה קצובה והם עשו זאת כדי להקשות את החיים,ואפילו שהוא הכי גרוע יש לו מקום בגרון של כל מי שלא מצליח לבלוע או להקיא,
31
אני מריח כאן...
??? | 20-01-2021 9:50
אני מריח כאן משהו אחר לאחר שדרעי מצדד במנדל בלוף אולי יש קשר לתיק של דרעי ? תחשבו על זה
32
המסית והמפלג מספר...
א | 20-01-2021 10:01
המסית והמפלג מספר 1 במדינה זה אתה מנדלבליט אתה רק חושב שאתה שקוף ועם יש מתומתמים
עוד מפגר...
מוני | 21-01-2021 8:45
עוד מפגר מבית היוצר השמאלני חסר תבונה ומיתנשא,עילג ולא מבין מאומה פרט לעישון והזרקת סמים אתה יודע עוד משהו?
@לפחות תלמד לכתוב...
ציון | 21-01-2021 1:45
@לפחות תלמד לכתוב מטומטם או מטומטמים כי זו הכותרת המתאימה לכל המשתלחים במנדבליט.
33
מנדלביט עדיף שתוריד....
דוד | 20-01-2021 14:58
מנדלביט עדיף שתוריד. את הכיפה מהראש כי אתה בושה וחרפה אתה צריך לתת דוגמה על היושר. הצדק אל מנהיג של אמונה וזהו שזה לא כך. וזה מאכזב עדיף. שתרד. מהעץ. מבינימין נתניהו ראש ממשלת ישראל. לעולמים
עוד שמאלן...
דודו | 21-01-2021 8:44
עוד שמאלן שמונע משינאה ומבורות,ניזון מכתבים בערוצי הגועל,וחבר לאנשים משחיתים,אז לך לחולדה היום יש לו רגלי כלב על האש,
...נדמה שbb...
עגל הזהב | 21-01-2021 4:37
...נדמה שbb ומשפחתו ועדת מעריציו התיישבו על עץ הפירות, זוללים לשובע עד קבס כאילו הם מלכים...ועל העם שמתחת הם זורקים קליפות ופירות רקובים.
34
מעניין למה דרעי...
סא"ל מיל. | 20-01-2021 21:50
מעניין למה דרעי מאשר כל דבר שמנדלבליט אומר. אפילו לפני שהוא אומר...
35
מנדלבלייט בלחץ,מענין למה...
אכפתי | 20-01-2021 23:26
מנדלבלייט בלחץ,מענין למה ,
ואתם לא...
. | 21-01-2021 16:02
ואתם לא מסיתים נגד נתניהו? שקט בכיינים
היושב במרומים...
רוני | 21-01-2021 8:42
היושב במרומים כבר נתן הוראה להוריד אותך נישלח מלאך חבלה לכרות את נפשך,ליצור כמוך אין נשמה,רק ליהודי יש נשמה,
...מנדלבליט בלחץ...
היושב במרומים | 21-01-2021 4:33
...מנדלבליט בלחץ בגלל ההסתה האין סופית נגדו שמגיעה עד פתח דלתו. ואגב, אליקים רובינשטיין השופט העליון לשעבר, אמר שיש לחקור את פרשת הצוללות.
36
בנפש חפצה ביטלת...
אושר | 20-01-2021 23:35
בנפש חפצה ביטלת כלהחלטת ממשלה דם המתים על הידיים שלך כן בגללך יש מתים אלמנות ויתומים זה לא הסתה אתה גרמת לכל מה שקורה גם שאשאביטון ובני גנץ יש להם חלק בתמותה אל תתיפייף אתה איש רע
תטפל בעצמך...
רופא | 21-01-2021 8:41
תטפל בעצמך חולה,אתה צריך רופא ימני כמוני לטפל במחלה הארורה שלך,
...אבל זה...
פרמדיק | 21-01-2021 4:54
...אבל זה bb בכבודו ובעצמו ששלח אותנו כטוב ליבו בסיגר קובני וכוסית וויסקי משובח (לכאורה) לצאת למסעדות ולברים ולשתות בירה, אחרי הסגר הראשון...מה שהביא לגל השני של המגפה שטרם נרגע.
37
ואתה דורון ממש...
ציון | 21-01-2021 1:36
ואתה דורון ממש נופת צופים. חתיכת מרושע ושופך דמים איזו עליבות בשם הדת תתבייש לך מי אתה מסית ומדיח שתרשה לעצמך ככה להשתלח טול קורה מבין עיניך גוי מושלם מי אתה שתקבע מי יהודי ומי לא פוחז אומלל
38
כל כך עצוב...
ציון | 21-01-2021 1:39
כל כך עצוב לקרוא פה תגובו. של סרוגים שפשוט שכחו מה זה להיות בן אדם. חצופים עם פה גדול שמרשים לעצמם לדבר בשם היהדות בצורה כל כך נבזית אנשים רשעים קטני רוח שמוכרים את נשמתם בשם הביביזם וכח שררה.
מי שמדבר....
. | 21-01-2021 16:01
מי שמדבר. בבון צבוע שמסית נגד מחנה שלם.
39
מנדלבלוף. יש לך...
ישראל ישראלי | 21-01-2021 3:41
מנדלבלוף. יש לך גם דם בפה מרוב שטויות שאתה מדבר.
אמר ה0מאלן...
. | 21-01-2021 16:01
אמר ה0מאלן
החברה פה...
רפי הרחובותי | 21-01-2021 13:25
החברה פה האריכו איתך. אני אקצר. אתה פשוט בבון
היושב במרומים...
מוני | 21-01-2021 8:38
היושב במרומים יעשה טובה ויקח את הטיפשים כמוך ולצערי רק מיתרבים,והנורא מכל שהם גם רועצים מישפטיים,אז תיתפוגג מהאתר ותן לשתות כוס קפה ללא טיפשים כמוך,
..במקום להודות...
היושב במרומים | 21-01-2021 4:29
..במקום להודות למנדלבליט הרחום שחילץ אותו מחקירה או אפילו תישאול, בפרשת הצוללות המבעיתה ו/או פרשת המניות של הבן דוד מאמריקה...ולהנחות הסלב שעשה לרעייתו, bb מפיל על היועץ את כול כשלונתיו שלו עצמו. Bb חסר רחמים וכפוי טובה
40
שלא ישח'ק את הקורבן: בגד בביבי - והלך נגדו
אוראל זר | 21-01-2021 22:23
עם בגץ - הוא כפוי טובה שלא ברא השטן - ובגד גם במשפחות שכולות - ונתן רשות ליזבק ימש לרוץ לכנסת עם מפלגתה האנטישמית - אז הוא עוד מתקרבן? שלא יזבל במוח על הסתה - יאללה גם כן זה - יאללה!
41
אין לו???
איתן | 21-01-2021 23:02
תפקיד הייעוץ המשפטי הוא לעזור לממשלה לקדם מדיניות נצרכת, אם הוא לא דאג לראות כיצד למנוע את המגפה מבחינה חוקית וחיכה שהממשלה תציע פיתרון ואם הוא ירצה יקבל, לא ירצה ידחה אז יש לו דם על הידיים. מעבר להתנגדות של מנדלבליט לאכוף את איסור ההתקהלויות במשך חודשים.
42
ביבי חושב שיש...
יהודית | 23-01-2021 21:24
ביבי חושב שיש לו עסק עם טיפשים שלא מבינים את המדיניות הפוליטית שלו והכלכלה המגמתית הסגרים ואי לקיחת האחריות כשהוא למעשה המתכנן והמוציא לפועל ידו בכל וכל האחריות היא עליו עם כל הכשלונות והמשתמע מכך הוא משתמש בכל הכלים הכי לא לגיטמים לשקרן להאשים את השג לתחמן לגרום לשסעים בחברה לפגוע בכלכלה של המדינה לפגוע במוסדות הבריאות החינוך והמשפט המוסר ממנו והלאה מצליח לו עם מצביעיו שאינם פוקחים את העיניים, ההיגיון מהם והלאה מצביעם כמו עדר מסרבים לראות את המציאות כהווייתה
43
אם כל הכבוד,...
תמר | 25-01-2021 1:01
אם כל הכבוד, מנדלבליט הוא ממש לא השג אלא אחד שחושב שהוא מינימום נושא האורים והתומים, טו הסגן של פוטין. דיקטטור חסר מעצורים שלא מהסס לרגע לנצל את המשטרה לעצור ולהפחיד אזרחים פשוטים ואיש חצוף שמשתמש בתפקיד שלו לשים רגלים משפטיות לממשלה בכל דבר ועניין