הרב איתן אייזמן: חגית משה תיבחר, יהיו חיבורים נוספים - סרוגים

הרב איתן אייזמן: חגית משה תיבחר, יהיו חיבורים נוספים

לאחר הצבעתו בפריימריז לראשות מפלגת הבית היהודי, הרב איתן אייזמן, מבכירי הרבנים בציונות הדתית, הודיע כי הוא תומך בחגית משה ובחיבורים למפלגות נוספות

author-image
הרב איתן אייזמן: חגית משה תיבחר, יהיו חיבורים נוספים
  הרב אייזמן לאחר ההצבעה צילום: בנצי רובין/ סרוגים)

הרב איתן אייזמן, מבכירי הרבנים בציונות הדתית, הגיע היום (שלישי) להצביע בפריימריז לראשות מפלגת הבית היהודי, והודיע כי הוא תומך בחגית משה ובחיבורים למפלגות נוספות.

בשעה טובה מוצלחת הבית היהודי יוצא למפקד, ובעזרת ה' יבחר היום יו"ר". אמר הרב אייזמן. "תיבחר היום חגית, ובעזרת ה' נצא לדרך חדשה".

עוד באותו נושא

הרב דרוקמן לסרוגים: למה החלטתי לתמוך בחגית משה


14

לדברי הרב, "אנחנו חייבים לעשות חיבורים של כל הציונות הדתית ומקווים שאכן נצליח לרומם את הבית היהודי מחדש שיהיה משמעותי מאוד כיוון שעל כתפיו חיבורים ותפקידים גדולים מאוד. אנחנו נמצאים בתגובה מאוד ממאתגרת".

הרב הסביר: "חגית אחת הדמויות הבולטות שלקחה אחריות על עצמה ומוכנה לתרום לחברה כולה. בעזרת ה' היא לא תהיה כפופה רק לכיוון אחד. יהיה חיבור גם עם בצלאל, גם עם כוחות נוספים".

אמש, אחרי חשיפת סרוגים כי תמיכתו של הרב דרוקמן בחגית משה בבחירות לראשות הבית היהודי, הגיעה לאחר שיחה של מקורבי ראש הממשלה נתניהו עם הרב, בשיחה לסרוגים חשף הרב דרוקמן את השיקול העיקרי שהביא אותו להצהיר על תמיכה בחגית משה ולא בניר אורבך.

עוד לפני פרסום הסרטון, השיקול העיקרי של הרב דרוקמן היה המיזוג בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי. בשיחה עם ניר אורבך ועם חגית משה, שנערכה בנפרד עם כל אחד מהמועמדים, ביקש הרב דרוקמן מהצדדים להתחייב כי אחרי בחירתם הם יפעלו לאשר את המיזוג בין המפלגות במרכז המפלגה.

בעוד חגית משה הבטיחה מפורשות לרב דרוקמן למזג את שתי המפלגות, ניר אורבך סירב להבטיח זאת לרב. מיד לאחר סירובו של אורבך, הרב דרוקמן, שמחזיק בדעה כי אין מקום לשתי מפלגות בציונות הדתית, החליט להוציא סרטון עם תמיכה בחגית משה.

בשיחה לסרוגים הסביר הרב דרוקמן את החלטתו ואמר: "אני תומך בחגית משה בעקבות הבטחתה למיזוג הבית היהודי והאיחוד הלאומי למפלגה אחת, דבר שאחרים לא הבטיחו". עוד הוא הוסיף כי "אין שום הצדקה שתהיינה שתי מפלגות שזהות בכל ללא שום הבדל ביניהן. אסור להמשיך בפיצולים המיותרים. זו הסיבה האמיתית לתמיכתי בחגית ולא משום סיבה אחרת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא עד''ז תהיה תפארת הבית היהודי. אשה תמלוך??
אשה כהנת בבית המקדש? | 19-01-2021 14:48
וַיֹּאמֶר אֵלֶיהָ בָּרָק אִם תֵּלְכִי עִמִּי וְהָלָכְתִּי וְאִם לֹא תֵלְכִי עִמִּי לֹא אֵלֵךְ: (ט) וַתֹּאמֶר הָלֹךְ אֵלֵךְ עִמָּךְ - ''אֶפֶס כִּי לֹא תִהְיֶה תִּפְאַרְתְּךָ עַל הַדֶּרֶךְ אֲשֶׁר אַתָּה הוֹלֵךְ כִּי בְיַד אִשָּׁה יִמְכֹּר יְדֹוָד אֶת סִיסְרָא'' - וַתָּקָם דְּבוֹרָה וַתֵּלֶךְ עִם בָּרָק קֵדְשָׁה