ראש מועצת שומרון יוסי דגן התמוטט באוהל המחאה

ראש מועצת שומרון יוסי דגן התמוטט באוהל המחאה

לאחר שאיתי זר התמוטט בשבוע שעבר, לפני זמן קצר יוסי דגן ראש מועצת שומרון התמוטט במאהל המחאה מול משרד ראש הממשלה. בתוך כך גנץ בישיבת הממשלה: "לא תעלה שום הצעה חסרת אחריות מדינית"

author-image
ראש מועצת שומרון התמוטט באוהל המחאה
  דגן מובל לאמובלנס (צילום: ללא צורך בקרדיט)

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, השובע רעב מזה שבוע, התעלף לפני זמן קצר במאהל המחאה מול משרד הממשלה. אמבולנס של מד"א פינה אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים והוא נבדק שם כעת.

אוריה לוברבוים השובת איתו רעב: "לא מבין מה קורה במדינה הזו. ראש מועצה צריך להתמוטט כדי לתת מים וחשמל לתושבים שלו?? זו בושה".

דגן שובת רעב יחד עם ראשי ההתיישבות כשבוע בדרישה להסדיר את ההתיישבות הצעירה של 49 יישובים המונים כ 25,000 בני אדם. לפני שמונה ימים העביר דגן את לשכתו למאהל ההתיישבות ולאחר מכן הצטרף לשביתת המחאה.

 

עוד באותו נושא

גיא זהר מציג: אם איתי זר לא היה מתנחל. צפו


4

בתוך כך, שר הביטחון בני גנץ: אמר היום בישיבת הממשלה כי "בישיבת הממשלה לא תעלה שום הצעה חסרת אחריות מדינית, בתקופה כה רגישה".

בשבוע שעבר התמוטט במקום איתי זר והובהל לבית החולים שם דרש שיתנו חשמל ומים לתושבים. זר התגלה בבדיקות כחיובי לקורונה, וחלק מהמבקרים אותו נכנסו לבידוד כתוצאה מכך.

אמש פנה ראש מועצת שומרון לראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון בני גנץ ואמר: "שר הבטחון בני גנץ וראש הממשלה בנימין נתניהו – הסתכלו לילדים בעיניים!"

"הסתכלו בעינים של תמר, ליאור שחר ועוד 18,000 ילדים בהתיישבות הצעירה, והגידו להם שגם בחורף הזה החשמל לא יהיה יציב.שלא יהיה חימום גם כשקר, תגידו להם שאתם לא יכולים שלא להמשיך בהורדת הידיים שבה אתם עוסקים לכן ייתכן והחורף שוב ייגמרו המים באמצע המקלחת לילד בן 8, וכל זאת בזמן ששניכם יודעים ומסוגלים להסדיר את ההתיישבות הבדואית אבל משליכים את ההתיישבות היהודית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מה שלא אחראי...
ישר | 19-01-2021 13:21
מה שלא אחראי מר גנץ , זו ההתנהלות שלך, מניעת תשתיות, זכויות אזרח בסיסיות ועוד. תתבייש איש קטן
2
איפה הטורטית שהחבאת...
דני | 19-01-2021 18:47
איפה הטורטית שהחבאת במעיל?
טיפש תיראה...
ביביסט | 20-01-2021 2:28
טיפש תיראה איזה מסירות
3
הרי אם השמאל...
ימני אמיתי שלא מצביע ביבי | 19-01-2021 20:32
הרי אם השמאל היה עכשיו מנסה לעשות מחטף מה הייתם צועקים? אז מה הצביעות? ההתיישובת מצביעה 13 שנה לנתניהו מקבלת כינים ןדווקא עכשיו בממשלת מעבר מבקשים להסדיר? אולי תתעוררו ותפסיקו להצביע לביבי שיגיד לכם מה שאתם רוצים אבל יעשה כלום? איינשטיין אמר שטיפש הוא מי שיעשה את אותה פעןלה ויצפה לתוצאה שונה. גם הפעם תצביעו לו?
4
יוסי דגן האלוף...
ימני | 19-01-2021 21:50
יוסי דגן האלוף אין עליך בעולם