"נתניהו קידם 2 מדינות לשני עמים: העצמאים וכל השאר" - סרוגים

"נתניהו קידם 2 מדינות לשני עמים: העצמאים וכל השאר"

המאבק על קול העצמאיים: אביעד בן סדון (תנועת תכל'ס) אומר לסרוגים: "בסוף זה ייגמר במה שכולנו מכירים: כן או לא ביבי". לדברי: "מאה אלף עסקים מתו כאן וחייבים להוריד את האבטלה"

author-image
"נתניהו קידם 2 מדינות לשני עמים: העצמאים וכל השאר"
  אביעד בן-סדן באולפן סרוגים

על רקע המאבק על הקול של העצמאיים, מגיע לאולפן סרוגים אביעד בן סדון, מראשי תנועת "תכל'ס" לדבר על מצב העצמאיים במשבר הקורונה, על הפיצול של הארגונים המייצגים את בעלי העסקים הקטנים בישראל ומכריז: "בקרוב אודיע לאן אצטרף, זה יהיה חיבור מפתיע".

צפו בראיון המלא באולפן:

צריך נציגות עצמאית שתעשה איזונים בכנסת, אומר בן סדון ולגבי העצמאיים הוא מעריך שגם שם זה מתרכז ברק ביבי או רק לא ביבי. "יש כאן עצמאים במבחינתם נתניהו בקורונה נחשף במערומיו, ומצד שני עצמאיים שהם יותר שמרנים בגישה שלהם והם יצביעו עדיין לנתניהו".

נתניהו הצליח לקדם 2 מדינות לשני עמים, עצמאים וכל השאר. היה צריך לנסות לפתור את זה, אני מקווה שהפעם אנשים יבחרו מהכיס.

על נתפלי בנט הוא אומר: "בנט הוא דמות מורכבת, הוא עושה דברים נפלאים, הוא באמת עבד בנושא הקורונה, הוא עודד פורר, קרן ברק, שכן השכל, צריך לדעת לתת קרדיטים לאנשים שעובדים". אבל גם שם אומר בן סדון, וחוזר לסוגיית כן ביבי ולא ביבי בנט יצטרך לתת את האמירה הברורה שלו, ועד אז קשה להצטרף או לחבור כי יש אי יציבות בנושא הזה".

"מאה אלף עסקים מתו כאן", מעבר לזה, יש מליון איש שנמצאים בחוץ, ואני לא שומע איך מורידים את אחוזי האבטלה". לדבריו המדינה צריכה לסבסד מעסיקים ולצמצם את מעגל האבטלה ב-5 אחוזים, לדבריו חייבים לעשות הסבות מקצוע לאלו שבחוץ.

לגבי שילוב חרדים בתעסוקה: "בכלכלה, כל המחיצות נופלות"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לא שביבי לא...
רק אומר | 19-01-2021 11:59
לא שביבי לא טוב לכלכלת ישראל, אבל יש דברים חשובים יותר כמו חוץ וביטחון. אתם יכולים להביע מחאה, כמו הנכים, המורים והאחיות, אבל זה לא רלוונטי לבחירות.
2
כן או לא ביבי היא אכן שאלת המהות האמיתית היום
משה | 19-01-2021 12:56
ויש לנצח את רשעי פוסלי המנהיג רק בשל הצלחותיו והטבותיו לעם ישראל.
3
הפרדה מן הערבים בארץ
משאל עם | 19-01-2021 13:37
יהודים וערבים לא מסוגלים ולא מוכרחים לחיות במדינה משותפת. . כיום ממערב לירדן יש לערבים נשיא, פרלמנט, תקציב, תעודות זהות, משטרה, בתי משפט, נוכחות באום ... זאת אומרת יש להם מדינה, מינוס צבא ויהודים. . כל ערבים מקומיים חייבים לקבל אזרחות מדינתם. . Jews ✡️ <-I-> ☪️ Arabs לאחר ש-2 מיליון ערבים יהפכו לאזרחי מדינה שלהם, ללא צבא , הם ישלמו מס הכנסה ומס בריאות ברמאללה ויצביעו בבחירות שם. . עדיף להעסיק בישראל רק ערבים עם תעודות של רשות הערבית. . בהדרגה כל ערבים ייקלטו ברמאללה, שכם, ג'נין, קלקיליה, טולכרם, חברון, יריחו, אבו-דיס, בית-לחם, עזה וכו'. . האם יש מפלגה שמסוגלת לשחרר את היהודים מן העול הערבי בארץ ישראל ? עת לרשימה יהודית משותפת. . יעד: הפרדה מן הערבים בארץ, על בסיס אזרחות.