מוזיקה

בני אלבז נדבק בקורונה בארה"ב ונמצא במצב קשה

הזמר בני אלבז הנמצא בקבוצת סיכון נדבק בקורונה ונמצא כעת במצב קשה בארה"ב, כך פרסמה בשעה האחרונה משפחתו וביקשה: "התפללו לרפואתו"

בני אלבז נדבק בקורונה בארה"ב ונמצא במצב קשה
צילום: (צילום: פלאש 90)

הזמר בני אלבז הנמצא בקבוצת סיכון, נדבק בקורונה בארה"ב ונמצא כעת במצב קשה. כך דיווחה משפחתו בשעה האחרונה ברשתות החברתיות.

בנו, הזמר גד אלבז פרסם הבוקר (ג') בעמוד הפייסבוק הרשמי של אביו הודעה בה מבקש מהציבור להתפלל לרפואתו: "מבקש להתפלל עבור אבא לרפואה שלמה מכולם בישראל ובכל מקום אחר בעולם, תודה בשם השם ובשמי גד אלבז" לצד תמונה של אלבז, עליה נכתב כי: "הזמר בני אלבז עובר כרגע קורונה קשה בארה"ב".

שמו לתפילה: בנימין בן אסתר טיטה בתוך שאר חולי ישראל

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

9
7
משמיים
19.01.21

מי שתמך ברשע מושחת וגנב כמו דרעי, נענש משמיים. זה יהיה גם הגורל של התומכים ביבי המושחת