חדשות טלוויזיה

מעכשיו בשלט: ערוץ 20 זכה באפיק 14

ערוץ 20 זכה היום (ב') במכרז של הרשות השניה לרדיו וטלוויזיה על אפיק 14 בשלט, לאחר שהעמיד 5 מיליון ש"ח. בכך יהפוך ערוץ 14 החדש לחלק מערוצי השידור המובילים בישראל

מעכשיו בשלט: ערוץ 20 זכה באפיק 14
צילום: רצועה יומית. אלירז שדה

מעכשיו גם בשלט: ערוץ 20 זכה היום (ב') במכרז של הרשות השניה לרדיו וטלוויזיה על אפיק 14 בשלט. בכך יהפוך ערוץ 14 החדש במתחם ערוצי השידור המובילים בישראל.

במכרז השתתפו ערוץ 24 והלא-טיוי וערוץ 20 זכה לאחר שהעמיד את הסכום הגבוה ביותר של 5 מיליון ש״ח מתוך הוקרה והערכה לצופיו ומתוך רצון להתחבר לקהלים רחבים נוספים.

במהלך השנה האחרונה התחדש הערוץ וצרף לשורותיו את יהורם גאון, עדן הראל, גיל ססובר, מני אסייג ונוספים והוא נערך בימים אלו לקראת סיקור מערכת הבחירות לממשלה ולכנסת.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

6
5
שמיר
18.01.21

מסכנה אישתך איך נדפקה עם ביביסט כמוך, הרסת לה את השם, חבל אילנית אשת חיל. נצביע רק סער! כי אם אתה הנציג של ביבי, אז לא צריך להוסיף מילה נוספת:)