היועמ"ש לא מנע את עצירת הקורונה בנתב"ג - סרוגים

היועמ"ש לא מנע את עצירת הקורונה בנתב"ג

בעקבות מספר "פרסומים מסולפים", במשרד המשפטים מבהירים כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ומשרדו לא מנעו את עצירת הקורונה בנתב"ג, וכי הדבר עלה לראשונה רק בשבוע שעבר

היועמ"ש לא מנע את עצירת הקורונה בנתב"ג
  יונתן זינדל/פלאש 90

במשרד המשפטים מבהירים היום (שני) בעקבות מספר "פרסומים מסולפים", כלשונם, כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ומשרדו לא מנעו את עצירת הקורונה בנתב"ג.

על פי הודעת משרד המשפטים, "אנו מבהירים כי אין כל אמת בטענה כאילו הייעוץ המשפטי לממשלה מנע אי פעם, בדרך כלשהי, התניית כניסה לארץ מחו"ל בהצגת בדיקת קורונה שלילית".

עוד באותו נושא

בגלל הקורונה: האמירויות דוחה את הפטור מויזות

"הנושא עלה והתבקש לראשונה רק במהלך השבוע שעבר, ואנו מדגישים כי קיימת דרך משפטית מתאימה להסדיר את הסוגיה, וכך גם נמסר לגורמי המדיניות הנוגעים בדבר".

עוד נמסר כי "גורמי הייעוץ המשפטי לממשלה ימשיכו במתן פתרונות משפטיים על מנת לסייע לממשלה לממש את מדיניותה בגבולות הדין, כפי שנעשה עד כה, וצר לנו על הטעיית הציבור באמצעות אמירות לא נכונות בהקשר זה".

בנט: "750,000 איש נכנסו לישראל בלי בדיקות"

אמש, בנט תקף את המדיניות של נתניהו, וטען כי "המחדל הגדול בנתב"ג של נתניהו ורגב מגלם את כל החובבנות וחוסר האכפתיות של הממשלה הגרועה הזו".

בסרטון ששחרר, תקף כי "במקום להצטלם כל יומיים ליד מטוס למטרות יח"צנות, הם היו צריכים, כפי שדרשתי לפני 10 חודשים, שכל נוסע שנכנס לישראל – ייבדק, 72 שעות לפני ועם הנחיתה, וכך לא היינו מכניסים את המוטציה הבריטית, המוטציה הדרום-אפריקאית ועוד רבבות חולים".

בנט האשים כי "750,000 איש נכנסו לישראל בתקופת המגפה, בלי בדיקות. בזמן שממשלת נתניהו הטילה סגרים והחמרות על אזרחי המדינה, היא הותירה פרצה ענקית של תחלואה דרך נתב"ג. היח"צנות סביב החיסונים לא פותרת את המחדל הגדול שקדם לחיסונים".

לדבריו, "מנהיגות נבחנת במשברים. המנהיגות הנוכחית היא מנהיגות כושלת שעלתה לנו בדמים. חייבים מנהיגות חדשה לישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הפרצוף הזה נראה כשיכור רוסי מהמאה ה15
מפחיד הפרצוף הזה | 18-01-2021 9:43
איזה מבט מלא מזימות רעות. רבותי הסירו תמונתו
לא ולא,יהודי...
פיני | 18-01-2021 14:21
לא ולא,יהודי הוא לא,יהודים הם מבני אברהם אבינו,הוא מבני בניו של בילעם הרשע,וסנחריב מצאצאי בילעם,זה הרועץ שיזכר לדראון עולם,
פרצוף של...
. | 18-01-2021 10:22
פרצוף של יהודי
2
בנט צודק. נתניהו...
בתוח | 18-01-2021 10:21
בנט צודק. נתניהו משיקולים פוליטיים תמיד השאיר את נתבג פתוח. מה שווה כל הסגרים אם עושים יבוא אישי של הקורונה דרך השער הפתוח.
3
מאות חזרו מהאמירויות חולים בקורונה
בניה | 18-01-2021 10:47
מאות בבונים חזרו מהאמירויות חולים בקורונה. למה ובשביל מה (חוץ מהאדרת שמו של ביביהו בעיני חסידיו השוטים) פתחו את הטיסות לשם דווקא עכשיו?????
אתה סתם...
נופר | 18-01-2021 14:24
אתה סתם אידיות,וחסר תבונה,זה ניראה מולד אצלך,ולכן כל תגובה שיגיבו לך תהיה בישבילך משימה בלתי אפשרית,המום שבך הוא מאוד קשה לריפוי,והשם תחליף אותו אתה בן הסיטרא אחרא,