הבטחת בחירות של ימינה: מינוי רב ראשי ציוני בשנת 2023

הבטחת בחירות של ימינה: מינוי רב ראשי ציוני בשנת 2023

כחלק מהקמפיין בחירות והמאבק על הקול הדתי-לאומי, במפלגת ימינה מבטיחים שכחלק מהמו"מ הקואליציוני בהרכבת הממשלה הבאה, תעלה דרישה למינוי רב ראשי ציוני, זאת לצד מינוי רבני ערים וראשי מועצות דתיות מהמגזר

author-image
הבטחת בחירות של ימינה:  מינוי רב ראשי ציוני
  צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

מפלגת ימינה מודיעה: הפעם נדאג למנות רב ראשי ציוני שצפוי להתרחש בשנת 2023.

על פי הודעת ימינה, המפלגה מקימה צוות צוות ייעודי בראשות ח"כ מתן כהנא שייעודו יהיה לדאוג למינוי רבני ערים, ראשי מועצות וכן רב ראשי ציוני בבחירות הקרובות לתפקיד הרב הראשי שיתקיימו ב- 2023.

הצוות כאמור ירוכז על ידי ח"כ מתן כהנא, והוא יפעל למפות את כל הצרכים של תפקידי רבני הערים וראשי המועצות הדתיות שאינם מאוישים לקראת הקמתה של הממשלה הבאה וינסה להתחיל באיתור רבנים אשר מוסמכים לכהן בתפקידים אלו מכל בתי המדרש של הצינות הדתית.

עוד באותו נושא

הפיצול בין בנט וסמוטריץ' חושף שוב עצב רגיש במגזר


15

בכנסת הקודמת כבר ניסה ח"כ כהנא להוביל מהלך בכנסת ולהעביר הצעת החוק להרחבת הגוף הבוחר את הרבנים הראשיים כך שיכלול גם את נציגי יו"ש, הצעה אשר נבלמה ע"י הממשלה הנוכחית, בלחץ הסיעות החרדיות.

לדברי המפלגה, הצוות יגבש מסמך דרישות שיהיו חלק מהדרישות הקואליציוניות לקראת הקמת הממשלה הבאה: "ימינה רואה חשיבות רבה במינוי רב מהציונות הדתית למשרת הרב הראשי הבא של מדינת לישראל."

"הביא רוח חדשה לכנסת"

רק לפני כשבועיים, פגש ח"כ מתן כהנא את רבה של ירושלים הרב אריה שטרן בביתו, וזאת כחלק ממסעותיו להכרת הצרכים בנושאי דת ומדינה, זאת כחלק מהפגישות שהוא מנהל בחודשים האחרונים עם רבנים רבנים במגזר הדתי-לאומי ואף החרדי.

הרב שטרן אמר בתום הביקור: "שמחתי לראות את מתן כהנא קשוב מאוד לצרכי הרבים וצרכי הדת של מדינת ישראל ובעיקר לאתגר של יהדות במדינת ישראל.

"הפעילות הברוכה של מתן כהנא בשדולה לשיפור שירותי הדת בראשותו שפעלה בכנסת הנוכחית בשיתוף פעולה עם מגוון הארגונים בציונות הדתית הביאה רוח חדשה לכנסת ה-23. אני מברך את מתן כהנא שימשיך לעסוק בפעילות חשובה זו בכנסת ובממשלה הבאה בייתר שאת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
עד היום בנט...
יגור | 17-01-2021 10:08
עד היום בנט זה לא עניין אותך כלל עכשו כשאיבדת את הציונות הדתית אתה מבטיח.... תתבייש. אין אמון בך כלל
2
רוצים שני רבנים...
ג | 17-01-2021 10:21
רוצים שני רבנים ציוניים אחרי 30 שנה שאין אפילו אחד. הרב שמואל לצד הרב אליעזר/הרב מיכה. מחזירים את הרבנות לידיים ציוניות
3
הרב דוד...
קובי | 17-01-2021 10:46
הרב דוד סתיו לצד הרב ברוך אפרתי. אחלה אחלה אחלה. זה יקרה רק בממשלה בלי חרדים וביבי. אז בואו נמשיך לישון בממשלה של החרדים וביבי ולחלום. לחלום הרבה. ליברמן ולפיד יגשימו את כל מאוויינו הכמוסים. כל הדלתות תיפתחנה. גיורים, כשרויות, רבנויות ארציות ומקומיות, בתי כנסת, בתי ספר . פשוט הכל. הכל יפתח. והמחיר ? חילוני עני יוכל ליסוע בשבת במונית שירות במחיר זול ממחיר של מונית רגילה וכמובן שזה יהיה על חשבונו ורק במקומות חילוניים באופן מובהק ובמידתיות. ( שלוש שעות לאחר כניסת השבת ועד שבע בבוקר ומשעה 11 בצהריים ועד צאת השבת ). אף דתי או חרדי לא ישתמשו בשירות זה ותיפסק האפליה בשבת בין חילוניים עשירים ובינוניים לבין חילוניים עניים. מבורך. מבורך . מבורך.
4
שוב קמפיין לבחירת...
מלמד להועיל | 17-01-2021 10:48
שוב קמפיין לבחירת הרב אליעזר מלמד?
5
מוסד מיותר שהיה...
מיותר | 17-01-2021 11:18
מוסד מיותר שהיה צריך לעבור מהעולם מזמן. מערך של ג'ובים וכיבודים