שנה למגיפה: מעל 2 מיליון מתים מקורונה בעולם - סרוגים

שנה למגיפה: מעל 2 מיליון מתים מקורונה בעולם

שנה לאחר תחילת המגפה העולמת, מניין המתים מקורונה חצה את רף ה-2 מיליון, מתוך כ-94 מיליון מקרי הידבקות בעולם. ארה"ב מובילה במספר המתים, ואחריה ברזיל והודו. ואיפה מדורגת ישראל?

author-image
שנה למגיפה: מעל 2 מיליון מתים מקורונה בעולם
  (צילום: נתי שוחט\פלאש 90)

שנה לאחר שנגיף הקורונה הופיע לראשונה בסין, ארגון הבריאות העולמי הודיע היום (שבת) כי מספר הקרבנות של המגפה חצה את רף שני המיליון. במקביל מספר מקרי ההידבקות בכל העולם עומד כעת על מעל 94 מיליון, מהם כ-24 מיליון עדיין מוגדרים כחולים פעילים.

לפי הנתונים, ארה"ב היא המדינה שנפגעה בצורה הקשה ביותר ממגפת הקורונה, עם מעל 24 מיליון נדבקים ו-400 אלף מתים. בדירוג בדירוג המתים ברזיל נמצאת במקום השני, עם 208 אלף קרבנות במדינה מתוך כ-8 מיליון נדבקים. עם זאת, בהודו – שנמצאת במקום השלישי בדירוג המתים עם 152 אלף קרבנות – נרשמו יותר מקרי הידבקות מאשר בברזיל, כאשר מעל 10 מיליון הודים נדבקו בקורונה לעומת 8.3 מיליון בברזיל.

באירופה, המדינה שרשמה הכי הרבה קרבנות היא בריטניה, שם 87 אלף איש מתו מסיבוכי הנגיף. אחריה נמצאות איטליה, הזכורה בתור המדינה שרשמה את ההתפרצות החמורה ביותר בגל הראשון של הקורונה, עם 81 אלף מתים, וצרפת עם כ-70 אלף קרבנות.

ישראל דורגה במקום ה-50 בדירוג המתים העולמי, עם 3,910 מתים עד כה מתוך 535,049 חולים. בדירוג המציג את היחס בין מספר המתים מקורונה לבין גודל האוכלוסיה הכולל של כל מדינה, ישראל נמצאת במקום ה-61 – עם 425 מתים לכל מיליון תושבים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו