מוזיקה

הקליפ החדש של נרקיס עם מגורשי גוש קטיף

לאחר שהשיר "אם ננעלו" שכתבה על גוש קטיף מתוך אלבומה החדש הפך ללהיט, לסרוגים נודע כי הזמרת והיוצרת נרקיס החליטה לצלם עבורו קליפ מרגש במיוחד עם אנשי גוש קטיף

הקליפ החדש של נרקיס עם מגורשי גוש קטיף
צילום: צילום: שילת מזרחי

15 שנה לאחר שפונתה מגוש קטיף עם הוריה, הזמרת והיוצרת נרקיס – סוגרת מעגל. לאחר שהשיר שכתבה על הגירוש – "אם ננעלו", מתוך אלבומה החדש – הצליח לרגש כל כך הרבה אנשים והפך ללהיט, כעת מגיע הקליפ.

על אף מזג האוויר הסוער, נרקיס יצאה לצלם היום (ה') קליפ מרגש לשיר עם עם אנשי גוש קטיף מהמקום בו גדלה, נצר חזני. את התוצאות, נראה בקרוב…

-נרקיס מבצעת את 'אם ננעלו' באולפן סרוגים:

שיר 1
שיר 1

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

8
5
בושה
15.01.21

"מגורשים"? אליטה ששדדה את כספי המדינה. התעשרה על חשבון פועלים עזתיים בשכר רעב, בלי זכויות סוציאליות. נדובר בנוגשי עבדים שעוד קיבלו פיצוי מכובד מהמדינה ועדיין לא מפסיקים לייבב עד היום.