עפר שלח: "גם אם זה 'משתלם', אסור להחרים חרדים"

עפר שלח: "גם אם זה 'משתלם', אסור להחרים חרדים"

בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו, אומר עפר שלח על הציבור החרדי: "קל ומשתלם פוליטית להיכנס בהם, את השינויים הנדרשים ביחסים שלהם עם המדינה צריך לנהל אחרת – בלי לוותר על עקרונות."

שלח: "גם אם זה 'משתלם', אסור להחרים חרדים"
  צילום: זיו קורן

עפר שלח, יו"ר מפלגת תנופה ועד לא מזמן חבר בכיר ב"יש עתיד" במסר חדש: "האומץ לא להחרים חרדים".

בפוסט בפרסם שלח בחשבון הפייסבוק שלח כותב: "הכעס על החרדים בשיאו, ואפשר להבין למה: הם לא משרתים בצבא, עובדים בשיעור הרבה יותר נמוך מהציבור הכללי, ומחזיקים בכוח פוליטי חסר תקדים. לזה נוספה בשנה האחרונה התנהגות חסרת רסן של חלקים בציבור החרדי, וכניעה מבישה של נתניהו לליצמן ודרעי בניהול הקורונה."

"קל ומשתלם פוליטית להיכנס בהם. קל ומנחם לראות בהם כתם שחור אחיד שמאיים על חיינו. עוד יתר לעשות מעשה ביבי, ולהיכנע להם לכל אורך החזית. אבל קל זה לא בהכרח נכון."

מתוך הקמפיין של מפלגת תנופה

לדבריו: "החרדים הם ציבור גדול – 15% מאזרחי ישראל. בלי להכניס אותם למעגל השירות והעבודה יתמוטטו עמודי התווך של החברה והכלכלה שלנו. את השינויים הנדרשים ביחסים שלהם עם המדינה צריך לנהל אחרת – בלי לוותר על עקרונות. כך עשיתי כשהעברתי את חוק הגיוס, ובגלל זה הם רואים בי יריב, אבל כזה שאפשר וצריך לדבר איתו. חייבים לדבר איתם, ולהתקדם מתוך הבנה של עולמם, ויכולת להגיע להסכמות בלי לוותר על הממלכתיות שלנו. רק ככה, האומץ לקחת סיכון יהפוך לאומץ לנצח"

שלח קרא למפלגות הישראלים והעבודה לשתף פעולה

אחרי שעזב רשמית את "יש עתיד" והקמת מפלגת "תנופה", קרא ביום שני האחרון עפר שלח: "אני קורא לרון חולדאי, לאבי ניסנקורן ולראשי מפלגת העבודה: בואו לשבת."

שלח אמר בתחילת דבריו: "קצת יותר מחודשיים לבחירות, המפה הפוליטית עדיין מעורפלת. אבל דבר אחד נראה בבירור: הגוש שלנו, המרכז-שמאל, למעלה משליש מהציבור בישראל, מרוסק. עמעום מסרים, מעילה באמון הבוחר והמיקוד ב"רק לא ביבי", ובכך בלבד, הביאו לכך שכמעט מחצית מהמצביעים שלו חונים כרגע במפלגות ימין מובהקות. אסור שכך יהיה בבחירות. אסור שביום שלמחרת יתעוררו שליש מהישראלים למציאות שבה הקולות שלהם הביאו לכך שתומכי ההתנחלות וההדתה, חוק הלאום והמתקפה על מערכת המשפט, ישלטו בכנסת ובממשלה."

"אני קורא לרון חולדאי, לאבי ניסנקורן ולראשי מפלגת העבודה: בואו לשבת. כולכם מכירים אותי. כבר עשיתי איתכם, הסכמים ופעולה פוליטית. אין לי שום תנאים מוקדמים. נשב, נישא וניתן, נגיע להסכמה ונקים את הגוף שמחנה שלם מייחל לו. אחר כך יוכלו להיות חיבורים נוספים, אבל בואו נתחיל."

לסיכום הוא אומר: "רק גוף כזה יעצור את הריצה המבוהלת ימינה בשם ״רק לא ביבי״. רק גוף כזה ייתן מענה למאות אלפי ישראלים שכרגע לא מוצאים בית. וגוף כזה, אם יקום במהרה, יגיע למספר מנדטים דו ספרתי ויעצב את פני הממשלה הבאה"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
עפר שלח :...
יוסי | 14-01-2021 18:02
עפר שלח : האומץ לקבל 0 מנדטים בבחירות.
2
פייק לקבל כותרות,אתה...
דודו | 14-01-2021 18:02
פייק לקבל כותרות,אתה לא ראוי להיות חלק מחרדים,ואנחנו לא ניתן לך כלל את קולותנו, אתה חי בסרט ועדיין תפנים חרגים לא בכיס של אף מחלל שבת ,וכל המרעין בישין בשמאל,אז תלך אולי לערבים
3
אדון שלח כמו...
אפי | 14-01-2021 19:07
אדון שלח כמו כל פוליטיקאי זקוק למצביעים. מי יצביע לו עם דיעות כאלה ? חרדים - יש להם למי להצביע. חילוניים - לא יצביעו לשלח. מה הוא רוצה ?
4
כל הכבוד לעופר שלח
אלי | 14-01-2021 20:15
חולק על עמדתו הפוליטית של עופר שלח, אך מפרגן לו שצריך.
עפר שלח
עפר | 14-01-2021 21:52
עפר שלח : האומץ להחרים חיילים ונכי צהל חצי עיוורים ולהעדיף חרדים.
5
עפר שלח :...
רועי | 15-01-2021 7:14
עפר שלח : הפחד מהחרדים.
6
עופר - אותי שכנעת.
איתי | 15-01-2021 11:25
חשוב מאוד שיקום קוש מרכז שמאל ציוני מאורגן וברור. אשמח מאוד אם תתפוס מקום של כבוד בגוש כזה. אם יהיה איחוד סוציאל דמוקראטי עם אנשים ראויים כמום - אצביע לו.
7
שלח , למה...
מי | 15-01-2021 19:47
שלח , למה אתה לא מספר מאיזה מפלגה פרשת. מדיקטטורה של לפיד האפס
8
אייזה כייף לראות...
בנצי **** | 15-01-2021 20:54
אייזה כייף לראות את השמאל מתפורר ומתרסק לרסיסי 400 מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה...יאאאלה הבייתה.
9
נמאס מהמנהיגים של החרדים
שמיר | 18-01-2021 10:01
כל ההזויים והמושחתים- דרעי ליצמן ועוד כמה חשוכים שמכחישים קורונה ופותחים את מוסדות החינוך. שישבו קצת באופוזיציה לא יקרה כלום. רק סער! בעזרת השם