תושב יצהר נעצר בחשד שתלה שלט אזהרה לערבים - סרוגים

תושב יצהר נעצר בחשד שתלה שלט אזהרה לערבים

ארבעה חודשים לאחר ששלט המחאה על איסור כניסת יהודים לשטחים ביו"ש אשר הוצב בכניסה ליצהר הוסר, תושב היישוב נעצר בחשד כי הוא תלה אותו. חוננו: "נואשות ורדיפה של ימ"ר ש"י"

תושב יצהר נעצר בחשד שתלה שלט אזהרה לערבים

תושב יצהר עוכב לחקירה בחשד כי תלה בכניסה ליישוב שלט שהוצב במטרה לדמות את שלטי כניסה המוצבים בכניסה לכפרים ערביים ביו"ש אשר אוסרים כניסה של ישראלים.

במעצר בוצע בזמן שהתושב שב מהפגנה במחאה על הריגתו של אהוביה סנדק ז"ל. הוא נחסם בדרכו בידי ניידת משטרה סמויה, ולאחר שבוצע חיפוש בבגדיו במרכז הכביש לעיני העוברים והשבים, נלקח לחקירה במשטרת אריאל.

עוד באותו נושא

ביצהר תלו שלט: "הכניסה לערבים מסוכנת"


18

התושב שוחרר בשעת לילה מאוחרת ללא תנאים, והגיב על מעצרו "הזוי שמדינת ישראל פועלת בנחישות שכזו כנגד שלט בודד שהוצב בכניסה לישוב יהודי, בעוד שבמאות כבישים וכפרים ערבים ביהודה ושומרון, מוצבים בידי המדינה עצמה שלטים עם אותו נוסח בדיוק, שאוסרים על תנועת יהודים במקום".

עוד אמר כי "המציאות הזאת בה יהודי בארצו, מנוע מלנסוע בכבישים רבים ביהודה ושומרון, היא מציאות הזויה וגלותית שמדינה ריבונית לא אמורה לפעול בצורה כזאת בשטחה".

עו"ד נתי רום מטעם ארגון חוננו ביקר את מעצר התושב ע"י המשטרה ואמר "לעצור אדם אחרי ארבעה חודשים על דבר שחוסה בגבולות חופש הביטוי, לא משנה אם אוהבים את את זה או לא, שוב מראה את הנואשות והרדיפה של ימ"ר ש"י אחרי המתיישבים".

"השלט הוסר כבר לפני ארבע חודשים, שעה וחצי לאחר שנתלה. נראה שהיה פה רצון להתנכל לאדם שפעיל במחאה על הרג אהוביה ז"ל והיה חברו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו