אחמד טיבי: נתניהו עזר לרשימה המשותפת - סרוגים

אחמד טיבי: נתניהו עזר לרשימה המשותפת

יום לאחר ביקורו של ראש הממשלה נתניהו בנצרת, ח"כ אחמד טיבי טוען כי הביקור עזר לרשימה המשותפת: "יצביעו לנו בגללו, למרות שיש ביקורת על המפלגה"

אחמד טיבי: נתניהו עזר לרשימה המשותפת
  הדס פורוש/פלאש 90

ח״כ אחמד טיבי, יו״ר תע״ל ויו״ר סיעת הרשימה המשותפת, התייחס היום (חמישי) לביקורו של ראש הממשלה נתניהו בנצרת שהתקיים אמש, בו הבהיר כי בשנת 2015 הוא לא הזהיר בסרטון 'הערבים נוהרים' מפני הצבעה של ערבים אלא מפני הצבעה לרשימה המשותפת.

‏טיבי אמר אצל יניר קוזין בגל"צ כי: "ביקור נתניהו בנצרת אתמול עזר לרשימה המשותפת. אנשים אמרו לנו שיצביעו לנו בגללו, למרות שיש להם ביקורת על המפלגה – הקו הזה יימשך".

עוד באותו נושא

צפו: עימותים אלימים בנצרת לקראת הגעת נתניהו


13

אמש אמר טיבי: "נתניהו משקר בלי למצמץ. הוא הסית נגד כל המצביעים הערבים בהיותם ערבים. הוא עשה זאת בבחירות 2015 ושב והסית נגד האזרחים בשלוש מערכות הבחירות שנערכו בשנתיים האחרונות".

לדבריו, "נתניהו לא דיבר על המשותפת, אלא על עצם האיום הנובע מהצבעה חוקית של אזרחים ערבים. לאחרונה הוא גילה באמצעות יועצים את הקול הערבי וכעת הוא מנסה להפוך אותנו לטמבלים השימושיים שלו".

טיבי הוסיף: "יואיל נתניהו לתרגם את ״אהבת הפתע״ שלו לערבים ע״י ביטול חוק הלאום, הפסקת הריסות בתים ומיגור ארגוני הפשיעה. הוא לא יעשה זאת. זאת אהבה זמנית לקול הערבי והיא תתפוגג מיד בתום הבחירות".

לטענתו, "הרופאים והאחיות הערביים שטיפלו בהוריו גם הם נהרו לקלפיות לפני שנתניהו ינהר ליישובים הערביים .זה הזמן לאחדות ברשימה המשותפת כדי לייצג בכבוד את הציבור הערבי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אחמד טיבי
איש | 14-01-2021 13:44
איזה כיף לראות אותך ואת השמאל מתפוצצים ממה שעושה לכם נתניהו חבורה של שקרנים מה עשיתם לבוחרים שלכם כל השנים אפס מעשם היום הם התעוררו ורואים מי עושה עבורם טיבי תמשיך לנבוח
טיבי עשה בית ספר לביבי
אמירם | 14-01-2021 14:57
נתניהו מתנהג כמו עבריין עוד לפני המשפט כי הוא משקשק. וואלה האוכלוסייה הערבית השתינה על ביבי והוא יצא חלש שימכור אותנו בזול. נצביע רק סער!
2
ביבי עומד על הברכיים לפני הערבים ומתחנן לקולם
נתנאל | 14-01-2021 14:32
ביבי נהפך לעולב עלובים שעומד על הברכיים ומקושש קולות מאלו שרק לפני כמה שנים הזהיר מפניהם.
ביבי איבד את הרוב היהודי ולכן זקוק לערבים
אמממ | 14-01-2021 15:12
ביבי איבד את הרוב היהודי ולכן נזקק לערבים. כבר לא נשאר יהודי אותו ביבי לא רימה, שיקר, השתמש וזרק.
3
ביבי בגד בעמו
אחד שיודע | 14-01-2021 14:36
ולא בפעם הראשונה, אבל הפעם הוא חצה קו אדום. כולם יודעים כבר שביבי ימכור גם את הבן שלו (יש לציין שבזול) בשביל להתחמק מדין משפט כי הוא באמת אשם! ביבסטים קנאים על אפכם וחמתכם נצביע רק אבל רק סער! תתפוצצו:)
4
ביבי מאבד את...
ליכודניק אמיתי | 16-01-2021 21:43
ביבי מאבד את הצפון והמצפון. איש מסוכן, ציני ואופורטוניסט. איש ימין הוא לא.
5
הרבי
נועם | 26-03-2021 8:08
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף